تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۴۶۰۲۱
تجلیل از عوامل اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گچساران؛

چرا یدالله مرادی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران کناره گیری کرد؟ / شوخی یا جدی؟ (+ واکنش فرماندار گچساران و تصاویر)

۰
کبنا ؛آیین تجلیل از عوامل اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گچساران با حضور فرماندار گچساران و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران و اعضای ستاد در فرمانداری گچساران برگزار شد.
مسئول شورای  هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در آغاز جلسه عنوان کرد: اجازه بدهید با توجه به اینکه در ماه و ایام خجسته‌ای هستیم جلسه را با شوخی و مزاح آغاز بکنیم.
یدالله مرادی عنوان کرد: مدت ده سال مسئول بودم شرایط سنی‌ام ایجاب نمی‌کند دیگرمسئول باشم و به این مسئولیت ادامه بدهم، باید این مسئولیت را به فردی جوان پرانرژی و شاداب واگذار کرد، بقولی باید طرحی نو در اندازیم.
مرادی با گلایه عنوان کرد: سال‌ها که این مسئولیت را داشتم در این خصوص نه جایی، نه مکانی، نه دفتری، نه ساختنمانی در اختیارم نبود، ولی الحمدالله در این مدت برنامه‌ها مختلف را به نحو شایسته، مطلوب و باشکوه برگزار کردیم.
وی عنوان کرد: در این مدت شاید اختلاف نظری‌های بود اما باید عنوان کنم که تمامی احزاب و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و مدیران دستگاه‌ها، همکاری بسیار خوبی در برگزاری برنامه‌ها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران را داشتند.
در ادامه فرماندار گچساران با تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله یدالله مرادی، اظهارکرد: بعضی مواقع کم و کاستی‌ها، موارد و نامهربانی‌ها وجود دارد، البته کسی که تلاش و زحمت می‌کشد، انتظار هم دارد که کاملاً حق اوست.
روانبخش دیهیمی خوب عنوان کرد: ما از آقای مرادی می‌خواهیم از این تصمیم صرفنظر کند.
گفتنی است: در این مراسم از اتاق اصناف گچساران، اصحاب رسانه، فرمانداری گچساران، جهاد کشاورزی، سد و نیروگاه چم شیر، دادگستری گچساران، آموزش و پرورش، کمیته امداد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت بهره برداری نفت و گاز، سپاه ناحیه گچساران، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران و هلال احمر با اهدای لوح تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قهرمان واقعی مردم هستند
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
حداقل از یکی از اعضای شوراها ودهیاران همانند این ادارهاکه تشویق کردند از شورودهیاران میبایست تشویق بکردند چون در دهه فجر بعضی از شوراها ودهیاران جهت برگزاری که وظیفه خود میدانستن باید یکی از انها به عنوان نمونه تشویق بکردند انشاااه در سال اینده یادتان نروند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1