تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۴۵۹۹۹
با حضور مسئولان؛

یادواره ۲۳ شهید منطقه رودتلخی برگزار شد

۰
کبنا ؛یادواره ۲۳ شهید منطقه رودتلخی به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج صاحب الزمان و شهید طیبی حوزه ثارالله مرکزی، سپاه ناحیه بهمئی و با حضور پر شور مردم، فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان، نمایندگان مردم کهگیلویه و بهبهان در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و شورای اداری و تأمین شهرستان بهمئی و دیگر مسئولان در منطقه رود تلخ برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این یادواره سرار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفکر راهبردی، شجاعت و استقامت امام خمینی معادلات سیاسی دنیا را برهم زد و مسیر انقلاب اسلامی را ریل گذاری و قطار انقلاب را به حرکت درآوردند تا به صاحب اصلی خود یعنی امام زمان برساند.
 وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملت عزیز ایران از جهل به نور و از غل و زنجیر به آزادی رسید.
سردار حکمتیان افزود: دنیا و دشمن و کفر پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نمی‌توانست بپذیرید و بر علیه امام خمینی (ره) و میهن ایران اسلامی زاویه گرفت و انسان‌های زیادی را ترور کرد، اما برخلاف همه تفکراتی که آنها داشتند انقلاب اسلامی تثبیت شد.
 وی ادامه داد: توطئه دوم دشمن جنگ ۸ سال دفاع مقدس بود و آن‌ها می‌خواستند با راه اندازی این جنگ و استفاده از گروهک‌ها مختلف ایران اسلامی را نابود کنند اما به برکت خون همین شهدا که امروزه ما برای آنها یادواره برگزار می‌کنیم، بر دشمن پیروز و همه آنها را شکست دادیم.
  حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بر جانبازان درود می‌فرستیم چرا که در جنگ غسل وکفن شهادت پوشیدند اما سرنوشت این بود که برگردند و راویان جنگ باشند و با سختی‌هایی که از یادگاری‌های جنگ که در بدن خود دارند، عامل مؤثر در تقویت علم و نانو و هسته‌ای و شهر موشکی باشند تا ما امروز سربلند باشیم.
 وی در ادامه اظهار داشت: دشمن با جنگ سخت به جایی نرسید و فهمید که ایران اسلامی آماده شهادت است و دارای زره فولادی به نام امام خامنه‌ای است پس به تهاجم فرهنگی آن هم با تمام قدرت و جنگ اقتصادی روی آورد و ما امروز گرفتار جنگ ترکیبی از طرف دشمن هستیم.
 سردارحکمتیان در پایان گفت: من اعلام می‌کنم آنقدر قوی و قدرتمند هستیم که دشمن جرأت وارد شدن و تعرض به ایران اسلامی را قطعاً ندارد چرا که اگر می‌توانستند بعد از حمله عین السد و دیگر اقدامات شجاعانه ایران اسلامی که همه دنیا شاهد آن بودند، وارد جنگ با ما می‌شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1