تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۴۵۹۶۳
با همکاری دستگاههای خدمات‌رسان صورت گرفت

رزمایش نوروزی 1401 پلیس پیشگیری و پلیس راهور در شهرستان بهمئی

۰
کبنا ؛رزمایش نوروزی 1401 پلیس پیشگیری و پلیس راهور با همکاری دستگاههای خدمات‌رسان در شهرستان بهمئی برگزار شد.
به گزارش کبنا، سرهنگ فرزین جمشیدی گفت: تامین امنیت و سلامت عمومی نیازمند نگاه فرابخشی بین سازمان ها و نهادهای مختلف مردمی است تا با هم افزایی قابلیت های مشترک امنیت مطلوب و پایدار در جامعه تامین شود.
این مقام ارشد انتظامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان از جمله نهادهای فعال در امداد رسانی و تاثیرگذار در پیشگیری از بروز حوادث است افزود: در صدد هستیم حسب برنامه های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص سفرهای نوروزی اقدامات و برنامه های مشترکی را با همکاری مجموعه یگان های تابعه پلیس پیشگیری و پلیس راهور و دستگاه های خدمات رسان در شهرستان بهمئی به اجرا درآوریم.
وی بیان کرد: تامین سلامت اجتماعی شهروندان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی را هدف مشترک پلیس پیشگیری و پلیس راهور و دستگاه های خدمات رسان عنوان کرد و ادامه داد: استقرار اکیپ های مشترک انتظامی و دستگاه های خدمات رسان در مناطق مورد نیاز، همپوشانی طرح های امداد رسانی و خدمات انتظامی و ترافیکی مشترک، ارتقاء فرهنگ سلامت و امنیت در سفر و کنترل رفتارهای ترافیکی، تأمین تجهیزات و اقلام آمادی و خودرویی اکیپ های امدادی و انتظامی به منظور افزایش توان مدیریتی در صورت وقوع هر گونه حوادث غیر مترقبه احتمالی و افزایش بیماری کرونا، اقدام مشترک در امدادخواهی واصله به مراکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در مواقع بحرانی تنها بخشی از اقدامات مورد توافق در این طرح مشترک می باشد.
سرهنگ جمشیدی تصریح کرد: در طرح مشترک پلیس پیشگیری و دستگاه های خدمات رسان، اقدامات مردم محور و متنوعی پیش بینی شده است که هدایت و به کارگیری سفیران سحاب و مددکاران اجتماعی دستگاه های خدمات رسان در همکاری مشترک با مددکاران اجتماعی کلانتری به صورت ثابت و سیار در کانون های مستعد وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در طول تعطیلات نوروزی از جمله آن ها می باشد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: حضور مؤثر اعضای دستگاه های خدمات رسان به منظور ترویج فرهنگ سلامت و امنیت در سفرهای نوروزی و همگامی با کارکنان پلیس پیشگیری را از دیگر ویژگی های ارزشمند این طرح مشترک برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با توسعه همکاری های متقابل بین پلیس، سازمان ها و مردم شاهد نوروزی ایمن و بدون حادثه برای تمامی شهروندان باشیم.
سروان سید علی نقی فخرایی منش رئیس پلیس راهور بهمئی هم افزود: رزمایش نوروزی 1401پلیس راهور شهرستان با همکاری دستگاههای خدمات رسان در این شهرستان اجراء شد.
وی بیان کرد: هدف از اجرای این رزمایش تسهیل در عبور ومرور، کاهش میزان تلفات است. این طرح که باشعارنوروزی (قانون مداری، پرهیز از خطروآرامش در سفر) از مورخه 1400/12/25شروع شده وتا تاریخ1401/01/14ادامه داردوپیش بینی میشود امسال با فروکش شدن بیماری کرونا حجم سفرهای نوروزی تا30درصدافزایش پیداکنندکه با حضور پلیس ودستگاههای خدمات رسان تمهیدات ویژه اندیشیده شده است.
سروان فخرایی منش افزود: امیداست رانندگان عزیز شعار ترافیکی امسال را مد نظر قرارداده ویادآوری میگرددپلیس راهور شهرستان به صورت شبانه روزی در معابر درونشهر حضور فعال ومستمر داشته وبا تخلفات رانندگی خصوصا تخلفات حادثه ساز به جد برخورد می نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1