تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۴۴۴۳۹۴
کبنا گزارش می دهد

33 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی شد/معاون استاندار حاضر به افتتاح طرح نیمه کاره نشد/ قول مدیرعامل نفت گچساران به بچه های محله سادات+تصاویر

۰
کبنا ؛به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور معاون عمرانی استاندار ، فرماندار گچساران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی33 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.
فرماندار گچساران در حاشیه افتتاح 33 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران اظهار کرد:: به مناسبت دهه فجر ۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

روانبخش دیهیمی خوب  بیان کرد: به مناسبت دهه فجر 33 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر یک هزار و۲۲۰  میلیار ریال درگچساران افتتاح و کلنگ زنی می شود.
دیهیمی خوب با اشاره به اینکه این طرح ها می تواند زمینه اشتغال برای افراد را ایجاد کند، تصریح کرد: از این تعداد 28 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد و 150 میلیون و 380 هزار ریال در گچساران افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی عنوان کرد: 18 پروژه با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال افتتاح و 10 پروژه نیز با اعتبار بیش از 142 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار گچساران : تعداد 5 طرح اقتصادی در این ایام با اعتبار حدود 70 میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود، از این تعداد 4 طرح با اعتبار 65 میلیارد ریال افتتاح و 1 طرح با اعتبار 2 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران افتتاح شد.

 پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران  با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران اظهار کرد: تأمین اجتماعی در بخش بیمه، درمان و سرمایه گذاری فعالیت دارد و با وجود فعالیت شرکت شستا کهگیلویه و بویراحمد از آن بی بهره بود.
 اصغر بهور با اشاره به اینکه به گچساران باید توجه بیشترشود، بیان کرد: ۶۷ درصد معادل 95 هزار نفر در گچساران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.
بهور تصریح کرد: پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران به عرصه 5 هزار و 734 متر و زیربنای 3 هزار و 800 متر با اعتباری افزون بر310 میلیارد ریال افتتاح شد.
وی عنوان کرد: پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی دارای بخش های رادیولوژی و سونوگرافی، اتاق عمل سرپایی، داروخانه، تزریقات و بستری موقت، کلینیک تخصصی، آندوسکوپی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، بینایی سنجی و شنوایی سنجی و دارای تجهیزات رادیوگرافی دیجیتال( ساده، OPG، تک دندان)سونوگرافی، ماموگرافی، اکو کاردیوگرافی، تست ورزش و آندوسکوپی می باشد.
در ادامه  فرماندار گچساران عنوان کرد: با توجه به اهمیت گچساران و وجود نفت و گاز و نقش مهم این شهرستان در محورهای ارتباطی متاسفانه شاهد نیمه کار بودن برخی از پروژه های این شهرستان هستیم.
روانبخش دیهیمی خوب افزود: امیدواریم که با تدابیراستاندارو دیگر مسئولان پروژه های نیمه کاره این شهرستان هر چه زودتر تکمیل شده تا شهروندان از آنها بهره مند شوند.
کلنگ زنی پارک روستای گناوه لری، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای گناوه لری، اصلاح و بهینه سازی برق روستای آبریگون، کلنگ زنی بلوار دولت و ساماندهی مسیر دسترسی به ادارات گچساران، احداث پارک محله ای سادات از دیگر پروژه دهه مبارک فجر بود.
معاون عمرانی استاندار در هنگام افتتاح طرح بلوار دولت و ساماندهی مسیر دسترسی به ادارات گچساران متوجه شد که این طرح نیمه کاره است و هنوز تکمیل نشده است که از افتتاح این طرح خودداری کرد و از سرپرست شهرداری و شورای شهر دوگنبدان گلایه کرد.
کیامرث حاجی زاده گفت: چطور می شود که طرحی که هنوز نیمه کاره است افتتاح شود در ادامه معاون عمرانی این طرح را کلنگ زنی کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آیین احداث پارک محله ای سادات گچساران عنوان کرد:شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی برای احداث پارک محله سادات کمک خواهد کرد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مسولین محترم
پس خبری ازآبرسانی دشت لیشتر قسمت بالایی اتوبان نیست واقعا مایه تاسف هست سدکوثربالادست تمام سود این سدعاید دیگران هست ودشتهای این دیار تشنه وتشنه تر ازقبل
یادت بخیرونیکی تاجگردون
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1