تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۴۴۴۲۸۲
پیگیری جدی طرح محرومیت زدایی لنده؛

۱۰ مصوبه‌ی نشست بررسی طرح محرومیت‌زدایی لنده که مدیران الزام به پیگیری آن شدند + تصاویر

۰
کبنا ؛شورای اداری شهرستان لنده با محوریت بررسی طرح ها و پروژه های مشارکتی بنیاد علوی و دستگاه های دولتی برگزار شد و از مدیران ادارات خواسته شد تا از تمام ظرفیت ها جهت تزریق اعتبارات لازم به پروژه های مشارکتی استفاده شود.
به گزارش کبنا نیوز؛  این جلسه با حضور فرماندار شهرستان، معاون فرماندار، مسول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی، مسئولین ادارات جهاد کشاورزی، بهزیستی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، اداره راه، کتابخانه های عمومی شهر و سرپرست شهرداری برگزار شد.
فرماندار لنده در این جلسه با تشکر از حضور ویژه بنیاد علوی برای اجرای طرح آبادانی و توسعه این شهرستان اظهارداشت؛ بنیاد علوی یک فرصت ویژه برای این منطقه و توان افزائی و تسریع در توسعه و پیشرفت آن می باشد که لازم است تمامی مسئولین، ادارات و نهاد ها همکاری های مستمر جهت اجرای طرح ها و پروژه های مشارکتی داشته باشند.
این جلسه که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، مشکلات و موانع ادارات مربوطه و تفاهم نامه های آنها با بنیاد علوی با پیگیری فرماندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مصوبات زیر را بهمراه داشت.
۱-کارخانه آسفالت شهرداری تا یک هفته آینده تعیین تکلیف شود و شروع بکارنماید .
۲-میزان درخت وگل مورد نیاز شهرداری جهت تزیین وفضاسازی شهری را تا پایان بهمن ماه بنیادعلوی تحویل شهرداری نماید.
۳-کتابخانه نیمه کاره ایدنک تا دهم اسفندماه عملیات عمرانی ونواقصات آن توسط بنیاد علوی وشرکت اسکان تکمیل و اداره کتابخانه ها هم سریعا نسبت به تجهیز آن اقدام نماید.
۴-مصوبه ی جاده سلامت توسط بنیاد علوی پیگیری و تأیید مجدد آن را اخذ نمایند.
۵-هزینه ( عوارض) پروانه ساخت ساختمان بهزیستی از طریق برنامه و بودجه استان تامین شود.(دراین زمینه شهرداری تخفیفات لازم را ارایه نماید.
۶-صورت وضعیت فعلی پیمانکار دشت بن با توجه به تفاهم نامه ی قبل توسط سازمان جهاد استان پرداخت شود تا بنیاد علوی درمابقی تعهدات خود اقدام نماید.
۷- پروژه توسعه طرح آبلش با تعیین میزان مشارکت( ۶۰ درصد بنیاد علوی و ۴۰ درصد مردم ) از فاز ساخت استخر شروع شود .مکاتبه لازم را بنیادعلوی به جهاد ارسال نماید .
۸-پروژه مشارکتی تامین آب شرب روستایی با مشارکت بسیج سازندگی ، آبفا و بنیاد علوی در اسرع وقت وحداکثر ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود.
۹-تامین قیر مورد نیاز طرح های، هادی ۸ روستا توسط بنیاد مسکن و آسفالت توسط بنیاد علوی عملیاتی شود.
۱۰-استقرار ماشین آلات اداره راه جهت زیر سازی  و تامین قیر برای ۵ کیلومتر راه روستای توسط اداره راهداری و آسفالت توسط بنیاد علوی در دستور کار قرار  گیرد.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1