تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۴۳۸۹۸
به مناسب دهه فجر

توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه آیین رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: از آغاز این رزمایش تا کنون ۱۳ سری کمک های مومنانه افزون بر ۱۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران بین افراد نیازمند توزیع شده است.
سرهنگ باقر پسنده بیان کرد: به مناسبت دهه فجر افزون بر یک هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.
پسنده با اشاره به اینکه سپاه در تمام صحنه ها در کنار مردم حضور دارد، تصریح کرد:مرحله ۱۳ کمک های مومنانه ۱۱۰۰ بسته توسط ۳۶ گروه جهادی توزیع خواهد شد.
وی عنوان کرد: با نفس گرم بسیج امروز کشور از همه حوادث عبور کرده و تا بسیج وجود دارد این کشور از گردنه های مختلف عبور خواهد کرد.
پسنده با اشاره به اینکه در سال ۵۷ در چنین روزهایی ملت ایران با رهبری امام راحل برای پیروزی انقلاب تلاش می کردند، گفت:  انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید و در حال حاضر نیز این انقلاب خار چشم دشمنان است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ با فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند همه باید به کمک مردم بشتابند و بسیج نیز در این اتفاق به صحنه آمده و برگ زرینی را به تاریخ افتخارات خود اضافه کردند.
پسنده با اشاره به اینکه سپاه کارنامه درخشانی دارد و به کمک بسیج و حضور میدانی مردم در دفاع مقدس امتحان خود را با سربلندی و دیگر رویدادها پس داده، بیان کرد: در بلایای طبیعی نیز سپاه جزو اولین نهادها بود که درکنار مردم حضور پیدا کرده است.
وی افزود: امروز ما مدال افتخار خدمت به مردم را داریم و هر چه خدمت بر ای مردم انجام شود کم است و تا کنون در ایام وجود کرونا ۱۶ هزار و ۵۰۰  بسته های معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1