تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۴۲۱۲۵
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

مراسم معارفه فرماندار شهرستان باشت برگزار شد/ حسینی پور: در اتاق من در بهارستان را از ریشه بکنید، برای این شهر مطالبه کنید؛ فرماندار باید نوکر مردم باشد / استاندار: باید به هر قوم، مردم و جناحی خدمت کنید/ گرامی: پرهیز از طایفه گری در دستور کارم خواهد بود

۰
کبنا ؛مراسم معارفه اولین فرماندار شهرستان باشت در دولت سیزدهم برگزار شد.
به گزارش کبنا از باشت، مراسم معارفه اولین فرماندار شهرستان باشت در دولت سیزدهم دقایق دیگری آغاز می‌شود.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همین منظور صبح امروز ( چهارشنبه 17 آذر ماه 1400) به شهرستان باشت سفر و در اولین اقدام با حجت‌الاسلام امید گنجه امام جمعه شهرستان باشت دیدار کرد.
آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم (سید مسعود حسینی) و جدید (نادر گرامی) شهرستان باشت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، امام جمعه شهرستان باشت برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به سخنرانی پرداخته و گفت: انتظار این است که در همه زمینه ها بتوانیم رشد کنیم، مردم ما مستحق خدمت هستند.
استاندار بر روی «آبرسانی به دشت باشت» اشاره کرده و گفت: انتظار هست زمین های دشت حاصلخیز باشت آبرسانی شود و کشاورزی در این منطقه توسعه بیابد.
احمدزاده بیان کرد: کارهای زیادی انجام گرفته، آقای حسینی فرماندار باشت در حدی که امکانات در اختیار داشته است کار کرده، به مردم خدمت کرده است، قدردان زحمت های فرماندار باشت و روسای ادارات این شهرستان هستم.
وی گفت: ولی با تغییر دولت و تغییر بینش و وعده های جدید، تغییر دولت ها و مدیران به معنای این است که مردم به خواسته های جدیدی رأی می دهند تا وعده ها انجام گیرد و محقق شود.
احمدزاده با بیان اینکه «جابجایی در دولت ها عادی است و به معنای این نیست که مدیران کارآمد نیستند» اظهار کرد: باید مسئولین و مدیرانی کار را در دست بگیرند که همسوی با دولت باشند تا دولت بتواند وعده های خود را محقق کند.
وی گفت: اقای گرامی فرزند همین منطقه است و مثل فرماندار قبل، ایشان نیز دوست دارد برای مردم صادقانه کار کند، وعده دولت فعلی «عدالت محوری» است و آیت الله رئیسی قاضی عادل هستند.
احمدزاده با اظهار اینکه «خدمت عام است و متعلق به همه است» بیان کرد: شما هممسو با دولت هستید، ولی حق ندارید فقط به مردمی خدمت کنید که همسو با شما هستند. باید به هر قوم، مردم و جناحی خدمت کنید و انتظارم این است که حتی اگر افرادی را می شناسید که با شما همسویی فکری ندارند بیشتر کار کنید. مردم نباید از دولت ناامید شوند، خدمت را جدی بگیرید.
احمدزاده با بیان اینکه «یکی از وعده های دولت پاکدستی است» گفت: افرادی را به خدمت بگیرید که پاکدست باشند، افرادی مدیر شوند که اهل خیانت به مردم نباشند، بودجه ای که در دست من و شما است متعلق به این مردم است، بودجه را در راهی خرج کنیم که مشکلات مردم برداشته شود.
وی گفت: شغل ایجاد کنید، برخی از مشاغل بخش خصوصی پایدارتر هستند، از فرماندار می خواهم که زمینه های اشتغال پایدار را با «کسب و کار» فراهم کنند، مراکز اقتصادی ایجاد شود و مراکز پر رونق اقتصادی ایجاد شود، مناظر زیادی در اطراف باشت برای گردشگری وجود دارد، مناظری ایجاد کنید و جذب گردشگر داشته باشید.
وی گفت: طرح های آبرسانی به دشت باشت پیگیری شود و موجب توسعه کشاورزی در این منطقه شود.


سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: قبل از هر چیزی جان باختن عده ای از هم استانی های عزیز را در حادثه  اتوبوس دهدشت به تهران تسلیت می گویم.
حسینی در ادامه گفت: ما نقاط قوت دیگران را داشته باشیم اما نقاط ضعفش را نداشته باشیم. یک فرماندار عالی ترین و نماینده  دولت در آن شهرستان  می باشد، کسی که فرماندار باشد در دولت آقای رئیسی باید شبانه روز کار کند.
سید ناصر حسینی افزود: شهرستان باشت یک شهر طایفه ای است، اما باید فرماندار از هر طایفه ای که انتخاب می شود نوکر مردم باشد، طوایف باید از ظرفیت آنها استفاده بشود ،ما شعار مکتب حاج قاسم را داده ایم  باید شایسته سالاری را گسترش دهیم نه اینکه فردی را از طایفه خود به فرد دیگری ارجعیت داد.
وی درادامه گفت: چرا باشت از گچساران عقب مانده است ، در اتاق من در بهارستان را از ریشه بکنید برای این شهر و مطالبه کنید برای پیشرفت این شهرستان تلاش کنید، بیکاری در این شهر بیداد می کند، ندیدم کسی در مورد نظارت و وظیفه ذاتی نماینده سوال کند، بلکه همه از ما شغل می خواهند.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: باید در این استان طرحهای سرمایه گذاری راه انداخت، برای شهرستانهای باشت و گچساران کارخانه سرامیک سازی که در نظر گرفته شده است در سه شیفت 350 نفری زمینه اشتغال را فراهم می کند.
حسینی پور افزود: جناب فرماندار با تمام توان شروع کنید و ما هم با تمام توان با شما همکاری خواهیم کرد و در کنار شما و دولت انقلابی آقای رئیسی خواهیم بود.
نادر گرامی فرماندار جدید باشت در این آیین ضمن تقدیر از حضور مسئولان استانی، اظهار کرد: هر چه داریم از دعای جامعه هدف کمیته امداد بوده که ما توانستیم در این منصب و در شورای اسلامی شهر در 4 دوره متوالی خدمتگذار مردم دیارمان باشت باشیم.
گرامی ضمن تقدیر از فرماندار سابق شهرستان باشت گفت: در یک ماهه اخیر تلاش شد و تلاش خواهد شد اطلاعات بصورت آمایش سرزمینی جمع آوری و تقدیم نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی شود تا در توسعه این سرزمین همه با هم سهیم باشیم.
وی گفت: نگاه مساوی به همه طوایف خواهم داشت و عدالت گرایی و پرهیز از طایفه گری در دستور کارم خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مبارک ای مبارک شاالا مبارکش بو
دبسه
Iran, Islamic Republic of
این همه تشریفات برای چیه؟
این ها مال آدم های سیر است
Iran, Islamic Republic of
کارحسینی درباشت وکچساران با انتخاب فرمانداران نمام سده بویراحمد گرمسیر اکثرت کنار کشیدند نباید هردوفرماندار از باوی انتخاب میشدند بقیه طوایف دیگر پست ها را هم نمبخواهند
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1