تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۴۲۰۴۰
کبنا گزارش می دهد؛

محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد برجسته کشوری در گچساران + تصاویر

۰
کبنا ؛محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد برجسته کشوری قرآن محمود آسن، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد و چند تن از مدیران شهرستانی در شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، روز یکشنبه (14 آذرماه 1400) در این آیین که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران، موقوفه بدری برازجانیان، پایگاه شهیدرجایی و کانون فرهنگی مسجد شهیدان گچساران برگزار شد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اینکه رهبری درخصوص استفاده جامعه از تعابیر و مفاهیم قرآن صحبت هایی داشتند، نماینده ولی فقیه در اوقاف و امور خیریه بحث حفظ قران را بدون اعتبارات در کشور شروع کرد و ثمرات خوبی داشت.
نصیرالاسلامی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نیز توانسته است در سطح کشوری در بخش تفسیر و دعاخوانی و قرائت مقام های خوبی بدست اورد.
وی با بیان اینکه «در سطح استان موقوفه کم داریم»، گفت: برای امور اجتماعی و بحث جهیزیه دختران و ازدواج جوانان، خانواده های زندانیان مال خود را وقف کنیم. اگر می خواهید نام شما باقی بماند، و امانت خود را به امین بسپارید، اداره اوقاف و امور خیریه امانت دار خوبی برای شما خواهد بود.
نصیرالاسلامی اظهار کرد: شهرستان گچساران از لحاظ موقوفات وضعیت خوب و عملکرد بهتری نسبت به استان دارد، ولی در بحث درآمدی و هزینه ها کمک کمتری شده است.
محمود آسن استاد برجسته کشوری قرآن گفت : قران باید در تمام زندگی دخالت داشته باشد و در تمام شئون زندگی حاضر باشد.
وی اظهار کرد: هر چیزی را می توان تسخیر کرد و بدست آورد، ولی فقط با علم اتفاق می افتد، بابد افراد عالم شوند تا بتوانند تغییر ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه باید در نحوه فعالیت های قرآنی تغییر ایجاد کرد، افزود: با هر کسی باید به زبان خود او صحبت کرد تا بتوانیم او را جذب کنیم.
آسن اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو بهترین استان ها در فعالیت های قرآنی است، ولی باید به لحاظ تربیتی، کوکان را از ابتدا با اهل بیت آشنا کنیم و   آنها را آموزش دهیم.
وی گفت: باید انسان تلاش کند زبان های مختلف را بیاموزد، زبان عبری، زبان عربی، ترکی، کره ای و ژاپنی، روسی، انگلیسی را بیاموزید و به دیگران آموزش دهید.
حافظ کل قرآن در سی سخت تولید کرده ایم که به زبان ژاپنی مسلط هستند.
وی به آیه ای از قرآن در خصوص استفاده از «شر» گفت: از هر چیزی می توانیم استفاده درست و مثبت کنیم، از دوره کرونایی نیز باید استفاده کنیم و به دانش آموزان راهکارهایی دهیم. این دوره برکات خود را داشته است که باید از این دوره استفاده بهتری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
این اقای اسن اول از همه باید روی اخلاق و رفتار خودش نسبت به بچه کلاس پنجمی کار کنه بعد به عنوان مشاور و مروج به مدارس فرستاده بشه .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1