تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۴۱۳۴۷
مراسم معارفه رئیس دانشگاه یاسوج برگزار شد

قلندری: بیانیه گام دوم انقلاب را از غربت بیرون بیاورید / هاشمی: کرسی‌های آزاد اندیشی‌ را رونق دهید / کنایه سنگین رئیس دانشگاه یاسوح به شهردار / عریان: به طایفه‌گرایی در دانشگاه یاسوج پایان دادم/ بهادر کرمی: درب اتاقم روی اساتید باز است / در راهروها علیه من صحبت نکنید به خودم بگوئید

۰
کبنا ؛مراسم معارفه و تودیع روسای دانشگاه یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن آمفی تئاتر عسکری این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 26 آبان ماه 1400) با حضور داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و اردوان ارژنگ معاون این سازمان، سید جواد هاشمی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و اعضای هیئت علمی دانشگاه مراسم معارفه و تودیع روسای دانشگاه یاسوج در سالن اجتماعات عسکری برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین قلندری، نماینده ولی فقیه در این دانشگاه یاسوج در این آئین ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه، اظهار داشت: باید بیانیه گام دوم را از غربت بیرون آورد.
سید جواد هاشمی سرپرست معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه از رئیس جدید دانشگاه یاسوج خواست که کرسی‌های آزاد اندیشی را در دانشگاه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را رونق دهد. [متن کامل صحبت‌های هاشمی را اینجا بخوانید.]


کورش گودرزی معاون مالی دانشگاه یاسوج در این جلسه سخنرانی کرد و با نام بردن از ارژنگ و احمد عریان روسای اسبق و قبلی دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه تنها فرزند دکتر عریان بود و خواب و خوراک و همه زندگی اش همین تنها فرزند بود.
کورش گودرزی معاون مالی دانشگاه یاسوج در این آئین که در دوران ریاست ارژنگ و عریان همواره مسئولیت داشته‌ام، گفت: خانواده‌ من از دست ارژنگ و عریان گلایه دارند و می‌گویند که آنها می‌روند که شما از دست آنها راحت شوید.
وی تصریح کرد: آقای احمد عریان و آقای اردوان ارژنگ روسای قبلی و اسبق دانشگاه یاسوج حضور دارند. خانواده من از آنها خیلی گلایه دارند و همواره خانواده‌ام می‌گفتند؛ آقای عریان کی از این دانشگاه می‌رود که شما راحت شوید.
گودرزی در ادامه صحبت‌هایش از توان علمی عریان نیز سخن گفت. [متن کامل صحبت‌های گودرزی را در اینجا بخوانید.]
احمد عریان رئیس قبلی دانشگاه یاسوج در آئین تودیع خود به عملکردش در این دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: جایگاه دانشگاه یاسوج در دنیا رتبه 500 است و در آسیا رتبه 98 را داریم. 
وی افزود: با 130 سازمان و نهاد قرارداد داریم و دانشگاه یاسوج این توانایی را دارد که مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کند. 
عریان از مسئولان ارشد استان خواست که برای رفع مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به نیروهای سطح پایین و دست چندم بیرون از استان اعتماد نکنید و کارها را به نیروهای این دانشگاه اعتماد کنید.
عریان با بیان اینکه دانشگاه یاسوج روی یک مدار قانونی و علمی قرار گرفت، گفت: ما شهردار نبودیم که نمی‌دانستیم می‌خواهیم چه کنیم.
عریان در ادامه با بیان اینکه دانشگاه یاسوج از طایفه‌گرایی بیرون آمد، افزود: هیچ انتصابی را بر اساس قوم و طایفه انتخاب نکردیم و زمانی دانشگاه یاسوج که قلمرو طایفه خاص بود، پایان یافت. در دانشگاه یاسوج از همه گرایش‌ها برای مدیریت‌ها انتخاب کردیم. [متن کامل صحبت‌های احمد عریان را اینجا بخوانید.]



بهادر کرمی رئیس جدید دانشگاه یاسوج در آئین معارفه خود به عملکرد ارژنگ رئیس اسبق این دانشگاه اشاره کرد و گفت:با همت ایشان و پشتکار ایشان دوره تکمیلی و رشته‌های دکتری در دانشگاه یاسوج شروع شد.
وی در ادامه افزود: برای این دانشگاه به عنوان یک کارخانه انسان ساز و تمدن ساز حاضر شود کارهای را در اولویت قرار می‌دهم. توجه خاص به نیروی انسانی داخل دانشگاه، اساتید، دانشجویان و همکاران عزیزم برای من از اهمیت بالایی برخوردار است.
کرمی در ادامه گفت: نه آمده‌ام مدیریت کنم و نه ژست مدیریتی بگیرم، بلکه به عنوان یک برادر خادم آمده‌ام.
رئیس جدید دانشگاه یاسوج در ادامه گفت: هر روز دیدید در اداره دانشگاه یاسوج مشکل داریم در راهروهای دانشگاه آن را نگوئید، بلکه انتقادات و پیشنهادات خودتان را به خودم بگوئید.
وی گفت: درب اتاقم روی اساتید همیشه باز است و به رئیس دفترم این موضوع را هم تاکید کرده ام که هیچ استاد پشت درب اتاقم نماند. [متن کامل صحبت‌های بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج را اینجا بخوانید.]
داداش پور معاون وزیر علوم در این آئین اظهار داشت: از آقای دکتر عریان به خاطر زحماتی که کشیده اند تقدیر و تشکر می کنم. با آقای دکتر شوخی می کنم با یک مصرع «الان وقت عریان کردن دکتر عریان از ریاست دانشگاه است». «استان به خود استان برمی گردد». [متن کامل صحبت‌های داداش‌پور را اینجا بخوانید.]
به گزارش کبنا، در این آئین با حکم زلفی‌گل وزیر علوم و تحقیقات، بهادر کرمی به عنوان سرپرست دانشگاه یاسوج منصوب و از خدمات احمد عریان تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای کرمی دو روزدیگه نتیجه شعار های امروز تون برای همه مشخص خواهد شد..
Iran, Islamic Republic of
همچین گفته دانشگاه یاسوج ب عنوان یک کارخانه ادم سازی است که انگار بلانسبت بچه های حیوانات میرن ب دانشگاه و این ها ازشون ادم میسازن..
توهین امروزت ب دانشجو خود گواهی دهد از نحوه مدیریتت..
دم خروس چ زود بیرون زد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یکروز هم نوبت آقای کمی هستش که بره زیاد سخت به خودتان نگیرید
دانشجو
مردم نون ندارند دانشگاه سیاسی نون نمیشه
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1