تاریخ انتشار
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۴۴۰۶۹۲

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با جانباز ناجا + جزئیات و تصاویر

۰
کبنا ؛ سرهنگ موسی جوکار جانشین نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با سروان جانباز قربانعلی جریدان دیدار و گفت‌وگو کردند.
 به گزارش کبنا، در ابتدای این دیدار سرهنگ موسی جوکار جانشین نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با تجلیل از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های جانبازان سرافراز ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهداء و جانبازان است.
سرهنگ جوکار در پایان بیان کرد: آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهداء و جانبازان عزیز ایران اسلامی دانست و گفت: جانبازان سند هویت فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی هستند که درس ولایت مداری و ایثارگری را از سقای کربلا آموختند.
 در ادامه این دیدار سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با اشاره به فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های عظیم این بزرگواران تصریح کرد: قدردانی از اسوه‌های رشادت، شجاعت و ایثار که در راه ارزش‌های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه است.
 سرهنگ محمدی سیرت در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهداء وجانبازان است و مردم قدرشناس ما در هر برهه‌ای از زمان جان نثاری و ایثارگری جانبازان را الگو قرار داده و قدردان و خدمات جانبازان سرافراز هستند.
 سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با تاکید بر صبر و استقامت جانبازان که باعث سربلندی و افتخار اسلام شد خاطر نشان کرد: همه ما قدردان ایثارگری‌ها و ازخود گذشتگی جانبازان سرافراز میهن اسلامی‌مان هستیم.
  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی بیان کرد: از جانبازان ناجا به عنوان سرمایه‌های نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: کسانی که در راه تأمین نظم و امنیت مردم تلاش می‌کنند و در این راه به درجه جانبازی نائل می‌شوند، در تاریخ ماندگار و جاودانه هستند.
 سرگرد جمشیدی تصریح کرد: در ادامه یاد اوری کرد: اولین شهدای دفاع مقدس پرسنل ناجا و بیشترین شهید و جانباز بعد از دفاع مقدس مربوط به نیروی انتظامی می‌باشد.
 جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: که ما در راه خدمت به مردم و ایجاد امنیت همچنان در صحنه حضور و تا پای جان ایستاده‌ایم.
 گفته می‌شود سروان قربانعلی جریدان در درگیری با ارازل اوباش استان سیستان و بلوچستان به درجه جانبازی نائل آمد و در پایان این دیدار به رسم یاد بود لوح سپاسی به ایشان تقدیم شد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1