تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۴۴۰۴۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

حیات وحش در وسط دهدشت؛ همزیستی مردم با مار و عقرب! / استمداد مردم از استاندار و امام جمعه (+تصاویر)

۵
کبنا ؛برخی از شهروندان دهدشت از بلاتکلیفی 15 ساله خیابان 16 متری جنب آتش نشانی دهدشت و کلیه کوچه‌های منتهی به آن گلایه کردند.
یکی از اهالی در گفت و گو با کبنا اظهار کرد؛ از زمان شهرداری «رستم عزیزی» و فرماندار زمان وی، چند دوره گذشته شورای شهر، این قسمت از شهر دهدشت بنام کوی آتش نشانی یا زمینهای خواجوی به مردم فروخته شد ولی هیچ امکاناتی ندارد حتی برخی اجازه ساخت هم ندارند.
شهروند دیگری گفت:15 سال است که این قسمت از شهر که جز اصلی شهر هم حساب می‌شود، با چهره‌ای نا مناسب و به دور از شهرنشینی رها شده است و مسولان هیچ تلاشی برای رفع این مصیبت مردم ندارد؟
شهروند دیگری  نیز بیان کرد: بزرگ‌ترین ظلمی که به مردم شده است معمای حل نشدنی بین مالکان زمین‌های این قسمت و شهرداری است که مانع خدمت رسانی و آسفالت شده است، زمستان‌ها کل این منطقه را آب فرا می‌گیرد، و تابستان‌ها خاک از سر و روی خانه و همه وسایلمان بالا می‌رود، مگر اینجا شهر نیست یا ما جز شهروندان حساب نمی‌شویم که شهرداری، فرمانداری و مالکان اینگونه ما را زجر می‌دهند؟
شخص دیگری هم مطرح کرد: از امام جمعه دهدشت، استاندار جدید می‌خواهیم پیگیر مشکلات مردم این منطقه باشند، به دلیل عدم خدمت رسانی و ساخت و ساز، در وسط شهر جنگلی ایجاد شده که محل زندگی عقرب و مار و حیوانات موذی شده است، از ترس کودکانمان را نمی‌توانیم لحظه‌ای رها کنیم، به فریادمان برسید.
سرپرست شهرداری دهدشت هم در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: این موضوع به شوراهای شهر گذشته بر می‌گردد، مالکین، زمین‌ها را بدون طرح به مردم فروختند و این مشکلات را برای مردم ایجاد کردند.
احسان تابش نژاد ادامه داد: برخی از مالکان حاضر نیستند سرانه خود را به شهرداری پرداخت کنند و همین یکی از دلایلی است که شهرداری با مشکل مواجه است و حتی توان پرداخت حقوق کارگران خود را ندارد.!
وی افزود: اگر در شهرداری ثبات حاکم شود و بنا بر ماندن من شود در اسرع وقت این مالکان را بی توجه به روابط فامیلی شکایت می‌کنم، چون ما باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.
این مسوول مطرح کرد: اگر بنا به ماندن شد، قانون خط قرمز من است و ذره‌ای از حقوق مردم کوتاه نمی‌آیم، و با هیچ عضوی شورایی بر روی تهدید منافع مردم نشست نخواهم داشت.
تابش نژاد بیان کرد: این مشکلات باید اساسی و ریشه‌ای حل شود، در خصوص قسمت‌های دیگر این منطقه که معارضات حل شده است هم با بررسی توان مالی شهرداری و وضعیت قیر سعی در حل مشکل داریم.
وی افزود: پیش از بارندگی‌های امسال هم بازدید میدانی از این مناطق خواهیم داشت و تا جای ممکن خدمات ارائه می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1