تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۴۰۲۰۱
در راستای پیگیری پروژه های شهرستان لنده:

بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویر احمد از پروژه های راه شهرستان+تصاویر

۰
کبنا ؛مدیرکل راه و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر یکروزه خود به شهرستان لنده از پروژه های عمرانی در حال اجرای حوزه راه  این شهرستان با حضور  رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده بازدید کرد.
به گزارش کبنا از لنده؛ مهندس نصیری  در  بازدید از پروژه پل تراب و جاده روستاهای چلی ؛لارب و برمل ،ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه ها و حل مشکلات اجرایی ، تسریع در تکمیل پروژ ه های در دست ساخت را خواستار شد.
مهندس احمدی رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مدیر کل راه استان توصیه های لازم در جهت بهبود کیفیت و تسریع در پروژه های مذکور را داده اظهار داشت: نظر به اهتمام مدیر کل محترم راه استان  در پیشبرد برنامه های اجرایی این شهرستان به ویژه در اولویت بخشی به مسائل مربوط به جاده های روستایی که همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده است شایسته می دانم تا از مساعی و تلاش های همه جانبه ایشان و مجموعه بنیاد علوی تشکر و قدردانی نمایم.
احمدی افزود؛ اعتبارات حوزه راه با تلاشهای شبانه روزی فرماندار شهرستان و رایزنی با استان تامین و به طور جد از پیگیری ها و تلاشهای مهندس رزمجو در رابطه با پیگیری و اختصاص اعتبار به حوزه راه شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.
همچنین یک روز قبل دکتر جانی پور معاونت راه های روستایی به همراه مهندس احمدی رئیس اداره راهداری شهرستان لنده و مهندس خسروی نماینده بنیاد علوی از پروژه راه های روستایی راوک،گرده کلات ،مال آخوند و کوه اسپید بازدید کردند.
در این بازدید مقرر شد جاده روستای راوک توسط راهداری خاکبرداری و تعریض انجام گیرد و روستای گرده کلات هم با مشارکت بنیاد علوی آسفالت شروع بشه،روستای مال آخوند با همکاری بنیاد علوی زیر سازی و آسفالت پیگیری و انجام گیرد و روستای کوه اسپید با مشارکت بنیاد علوی خاکبرداری،تعریض و اجرای پل هایی در مسیر انجام گیرد.
مهندس احمدی رئیس اداره راهداری لنده گفت: از پیگیری ها و تلاشهای مهندس نصیری مدیرکل راهداری استان نسبت به پروژه های راه شهرستان لنده تقدیر و تشکر می نمایم.
همچنین مهندس احمدی از همکاری بنیاد علوی با اداره راهداری لنده در اجرای آسفالت،خاکبرداری و تعریض راه های روستایی تشکر و قدردانی کرد.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1