تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۳۹۹۵۱
عصر امروز (جمعه، 16 مهرماه 1400)؛

همایش گام دومی‌ها با حضور مهدی طائب در بهمئی برگزار شد

۱
۰
کبنا ؛همایش گام دومی‌ها (بایدها و نبایدهای چله دوم انقلاب) با حضور حجه الاسلام مهدی طائب در مصلی امام رضا (ع) بهمئی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این مراسم امام جمعه شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر و عرض خیر مقدم گفت: همه ادیان دنیا به قیام امام خمینی (ره) مدیون هستند و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی ادامه داد: بعضی از آیات قرآن برای ما عملی شدند و ما در سایه نعمت ولایت از این مسئله بهره بردیم.
حجت الاسلام محمد یوسف افروغی، در خصوص ولایت‌پذیری و ضعف ولایت تشریفاتی اشاره کرد: ما باید ولایت‌پذیر باشیم و در زمینه ولایت تشریفاتی ضعیف هستیم و لازم است به سمت ولایت پذیری گام بلند و محکم برداریم.
وی در خصوص حضور جوانان در گام دوم تاکید کرد و گفت: جوانان ما ظرفیت‌های بالایی دارند و قطعا گام دوم محقق نخواهد شد مگر به دست جوانان.
افروغی در خلاف نظر که ایران کوچک شده است گفت: هیچ زمان جمهوری اسلامی ایران به این گستردگی نبوده و ایران اسلامی بسیار فراتر از مرزهای زمینی خود است و هیچ زمان در طول تاریخ به این عظمت نبوده است.
وی ادامه داد: اسلام ناب ایرانی در تمام دنیا به شکل شگفت انگیزی وجود دارد و دروازه های این افکار بر روی تمدن دنیا باز است.
امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص مشکلات پیش رو خاطر نشان کرد: مردم از مشکلات پیش رو نترسند که ظرفیتی ک در این انقلاب وجود دارد بسیار فراتر از این موضوعات و مشکلات است.
حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار هم در این مراسم افزود: مسؤولین ما بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه‌ی شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم داری حضرت حجت ارواحنا فداه است. 
وی بیان کرد: باید دولت جمهوری اسلامی تمام تلاش و توان خود را در اداره‌ی هرچه بهتر امور بنماید ولی این بدان معنا نیست که آنها را از هدف بالاتر که ایجاد حکومت جهانی است غافل سازد.
حجت الاسلام طائب در ادامه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب است نه جمهوری اسلامی چرا که اگر برای جمهوری اسلامی بود فقط 80 میلیون را می‌خواست حرکت بدهد اما گام دوم انقلاب می‌خواهد میلیاردی حرکت بدهد.
وی ضمن اشاره به چگونگی برداشتن گام دوم انقلاب گفت: یک شخص تا قدم اولش تثبیت نشود قدم دوم را بر نمی دارد. آقا فرمودند انقلاب می‌خواهد قدم دوم را بردارد، پیامش این است که گام اول تثبیت شده است.
 رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: تقسیم حرکت انقلاب به دو گام بر اساس فاصله‌ی مبدأ تا مقصد است. طبیعتاً این گام دوم به سمت مقصد است. چون مبدأ ما ظلمت بود و ما قدم اول را نسبت به مقصد برداشته ایم.
حجت‌الاسلام طائب در پایان گفت: ترسیم هدف روشن را از دیگر رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: زمانی که حرکتی به گام‌ها تقسیم می‌گردد، از معیاری مشخص برخوردار است که این معیار به فاصله مبدأ تا مقصد بستگی دارد.
گفتی است این مراسم با اجرای مرتضی باب به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا خبرهارا کپی نکنید زشت هست برای رسانه
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
1