تاریخ انتشار
جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۳۹۶۶۱
در سفر به کهگیلویه وبویراحمد؛

رئیسی: مطالبات مردم تنگ سرخ را به صورت جد پیگیری می‌کنم (+تصاویر)

۰
کبنا ؛آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور بلافاصله پس از ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل احداث سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد، از روند ساخت این سد بازدید کرد. 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز جمعه (9 مهرماه 1400)، مردم منطقه تنگ سرخ مشکلات خود را با آیت الله رئیسی به صورت حضوری در میان گذاشتند.
رئیس جمهور نیز در این دیدار با بیان اینکه دغدغه‌های شما و مشکلات را شنیدم اظهار کرد: انشاالله در جلساتی که خواهیم داشت و در شورای اداری این مشکل مطرح خواهد شد، به استاندار نیز دستور می‌دهیم که مطالبات شما را به صورت جد پیگیری کنند.
وی افزود: در خصوص کارگران سد تنگ سرخ نیز به مسئولان تذکر می‌دهم و تأکید می‌کنم که اجازه ندهند هیچ حقی از شما کارگران عزیز ضایع شود. 
وی با بیان اینکه اجرای پروژه سد تنگ سرخ، ۱۰ سال از زمان پیش‌بینی شده عقب است، گفت: بهره‌برداری سریع‌تر از این سد می‌توانست منافع زیادی را نصیب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی بخش‌های شمالی استان فارس کند. 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: تلاش‌های شما کارگران و مهندسان پر تلاش در این میدان، همچون جهاد در جبهه‌های دفاع مقدس بوده و برای آبادانی کشور تلاش مضاعف کنید.


سد خاکی تنگ سرخ که با هسته رسی در این استان درحال ساخت است، ۶۶.۵ متر ارتفاع و ۹۱۷ متر در ناحیه تاج، طول خواهد شد و ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۵ میلیون متر مکعب آب را دارد.
برای احداث این سد ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و با بهره‌برداری از آن برای ۳۰۰ هزار نفر اهالی استان آب شرب پایدار تأمین می‌شود و بخشی از نیازهای آب کشاورزی، صنعتی و محیط زیستی استان نیز از محل ذخایر این سد تأمین خواهد شد. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1