تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۳۷۶۰۲
کبنا گزارش می دهد

تزریق بیش از ۲۷ هزار دز واکسن کووید ۱۹ در کهگیلویه

۰
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با تلاش پرسنل مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه تا کنون ۲۷ هزار و ۱۶۴ دز واکسن کووید ۱۹ در این شهرستان برای جامعه هدف تزریق شده است.
به گزارش کبنا به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمدطاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود : تاکون ۲۲ هزار و ۱۵ نفر از جمعیت گروههای هدف شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۵ هزار و ۱۴۹ نفر دز دوم واکسن را نیز تزریق کردند.
وی اظهار داشت: بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس اولویت بندی گروههای سنی اعلام شده ، مردم جهت تزریق واکسن می‌توانند به ۱۰۰ مرکز واکسیناسیون شهرستان کهگیلویه شامل کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، خانه های بهداشت، پایگاههای سلامت شهری و مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در سالن ۱۷ شهریور دهدشت مراجعه کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه توضیح داد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و برای حفظ سلامت شهروندان و کاهش بیماران مبتلا به کرونا،  ضروری است رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خصوص پرهیز از تشکیل و یا شرکت در اجتماعات  با جدیت و اهتمام بیشتری از طرف عموم مردم اجرا شود که در غیر اینصورت عواقب جبران ناپذیری متوجه آنها خواهد شد.
طیب زادگان بیان کرد: روند رو به رشد بستری های  مربوط به بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت در نتیجه عادی انگاری مردم و رفتارهای اجتماعی پر خطر آنان در مواجهه با این بیماری است.
وی با تاکید به رعایت نکات بهداشتی اعلام کرد: شهروندان برای عبور از پیک پنجم کرونا و جلوگیری از انتشار سریع این ویروس خطرناک، باید از هر گونه تجمع در قالب مراسم، مهمانی‌های خانوادگی و سفرهای غیرضروری به طور جدی پرهیز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی دکتر طیب زادگان فقط آمار را از واحدهای مربوطه گرفته است و هیچ از برنامه واکسیناسیون خبر ندارد .
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1