تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۳۶۰۱۹
بازدید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد/

اختصاص ۴۲ میلیارد اعتبار به پروژه ی آبرسانی به حومه غربی دهدشت

۰
کبنا ؛
پروژه های زیرگذر  و روگذر ورودی دهدشت و آبرسانی به حومه غربی دهدشت با ورود معاون عمرانی استاندار آغاز به کار کرد.
به گزارش کبنا نیوز، روز سه شنبه،اول تیر ماه،1400 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار کهگیلویه،مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،و شهردار دهدشت از عملیات اجرای  تقاطع غیر همسطح  ورودی دهدشت از سمت سوق بازدید کردند.
کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه ساماندهی ورودی شهرها به خصوص تقاطع ها و نقاط حادثه خیز را از  اولویت های کاری استاندار دانست و گفت: با پیگیری‌های بسیاری که انجام شد اعتبار آن را از طریق برنامه بودجه کشور به قرارگاه خاتم بعنوان مجری پروژه به جاده «پاتاوه_ دهدشت» ملحق کردیم.
حاجی زاده افزود: امیدواریم در بحث ورودی‌های دهدشت کاری اساسی انجام شود و پیمانکار وابسته به قرارگاه خاتم طی زمانبندی مشخص بتواند تقاطع ها را به بهره برداری برساند.
وی یکی از دلایل زمان بر شدن پروژه ها را معارضات اجتماعی عنوان کرد و گفت:با پیگیری ها و جلسات متعدد، در مرکز استان و  در شهرستان با همراهی فرماندار و پیگیری های جدی شهردار دهدشت با معارضین و مالکان منطقه توافق انجام شد.
وی تصریح کرد: بعد از این توافقات پیمانکار مشخص و شروع به تجهیز کارگاه کرد و پروژه دو روز است که رسما آغاز شده است.
معاون عمرانی استاندار در خصوص پروژه آبرسانی حومه غربی دهدشت گفت: این پروژه از سال ۹۰ شروع به کار کرده است که متاسفانه به دلیل عدم تخصیصات کافی رشد خوبی نداشته  و حدود ۳ سال پروژه تعطیل شده بود.
 حاجی زاده گفت: با دستور استاندار، تعامل نماینده شهرستان و پیگیری‌های مستمری که داشتیم از سازمان برنامه و بودجه کشور، آب منطقه‌ای استان و وزارت نیرو اعتباراتی که سال گذشته تخصیص داده شده بود، جذب و دو ماهی است که این پروژه فعال شده است.
وی با اشاره به اعتبارات خوبی که جذب شده است گفت: چون پروژه از کد استانی ملی بهره مند است، ۴۲ میلیارد اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که حدود ۱۴ میلیارد آن تخصیص داده شده است.
وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده امیدواریم با برنامه ریزی منظم یک خط آن بعنوان  فاز اول در موعد مناسب و  در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
معاون عمرانی  استاندار با تاکید بر اینکه مسئولان آب منطقه ای اظهار داشته اند که تخصیص جدید به اندازه پنجاه درصد این ده ساله است گفت: علت آن  پیگیری ها و توجه ویژه استاندار  ،آب منطقه ای، حوزه عمرانی و وزارت نیرو برای این پروژه است.
وی با بیان اینکه پروژه های حوزه آبی از جمله سدآبریز،آبرسانی به حومه غربی و چهار شهر، فعال می باشد، گفت: آبرسانی به لیکک هم ‌از برنامه‌های اولویت دار است.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1