تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۳۵۱۸۸
با حضور اقشار مختلف مردم انجام گرفت

افتتاح ستاد جوانان آیت‌الله رئیسی در شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی

۰
کبنا ؛با حضور سیدمحمد علوی‌تبار مسئول ستاد مرکزی جوانان آیت الله رئیسی، ستادهای جوانان شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی افتتاح شد.
 به گزارش کبنا، محمد علوی تبار در این آیین گفت: آنچه کشور از تک تک شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایتخت ایران نیاز داریم به مدیرانی در تراز تمدن اسلامی واینکه جوانان آمدند مستقلاً ستاد زده‌اند هدفش آینده هست دارن زمینه سازی می‌کنند برای تشکیل دولت جوان انقلابی می‌باشد.
 علوی ادامه داد: آقای رئیسی آماج بیشترین حملات دشمنان انقلاب هست قطعاً بیشترین تخریب را نسبت به این شخصیت دارند بیشترین درد آنها از انتخاب چه کسی هست همه میبنید برنامه افراد و کارنامه افراد هم روشن هست و هم مشخص حالا بین این افراد مقبولیت با کدوم کارنامه هست.
 مسئول ستاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد گریزی به تعدد ستادهای آیت الله رئیسی زد و گفت؛ آن چیزی شما می‌بنید و می‌بینیم تکثر ستادها تعدد ستادها میزان فعالیت‌ها مصداق غیر جریانی و غیر سیاسی بودن اصولگرا و اصلاحطلب و خاکستری همه حول کدام شخصیت جمع شده‌اند.
علوی تبار همچنین گفت: بعضی‌ها انتقاد می‌کنند رأی بی رأی کما اینکه حق هم دارند چون چهل وسه سال از انقلاب میگذره جز یک دولت همه مشترک در اهداف و برنامه‌ها همه کسانی که انتخاب شدند از یک جریان بودند به جز یک اتفاق خاص در سال 84 و طبیعتاً ما اگر می‌خواهیم تغییر کنیم باید انتخابمان تغییر کند.
 در ادامه با حضور سیدمحمد علوی‌تبار، مسئول ستاد جوانان آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از نخبگان و شخصیت‌های شهرستانی ستاد جوانان آیت الله رئیسی در شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی افتتاح شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1