تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۵۱۷۸
عصر امروز با حضور محمد حسن قدیری ابیانه و اقشار مختلف مردم برگزار شد

افتتاح ستاد متفاوت ستاد رئیسی منتظر خبر بازگشت آمریکا به برجام باشید/برجام مرده و متعفن به دنیا آمد/دلار تا ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد!

۰
کبنا ؛ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد حسن قدیری ابیانه (سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا) افتتاح شد.
به گزارش کبنا، ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با محوریت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان و با حضور چهره‌های شاخص سیاسی این استان از جمله سید مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان، خلیفه خلقی پور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان رئیس ستاد مردمی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
افتتاح این ستاد با سایر ستادهای رئیسی کاملاً مشخص بود.  جمعیت زیادی از مردم در خیابان معلم محل استقرار ستاد جمع شده بودند. صدای الله اکبر مردم تا کوچه‌ها و خیابان‌ها آن طرف تر می‌رفت. شور و نشاط خاصی شکل گرفته بود.
حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی به اهمیت مشارکت مردم و وحدت و همدلی همه نیروهای انقلابی برای تحقق یک دولت قوی و ایران قوی تاکید کرد و اظهار داشت: مدل نظام اسلامی ایران یکی از بهترین و کارآمدترین مدل‌های نظام سیاسی است که باید با اصلاح برخی از امور آن هم با مشارکت گسترده این انقلاب اسلامی ایران همچنان به سمت آبادانی و پیشرفت حرکت کند.


به گزارش کبنا؛ محمد حسن قدیری ابیانه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: ۲۸ خرداد روزی است که مردم پای صندوق‌های رأی می‌آیند و رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند. باید بدانیم ایام انتخابات، ایام فریب است و کسانی که می‌خواهند در اریکه قدرت بمانند دست به کارهایی برای فریب مردم می‌زنند. سال ۹۲ و ۹۶ کسانی توانستند رأی مردم را بدزدند که کدخدا را بالاتر از خدا می‌دیدند، به آمریکا و امضای کری اعتماد می‌کردند اما به خود مردم ایران اعتماد نکردند. سعید حجاریان تئوریسین اصلاحات در جایی گفت که شکل دادن افکار عمومی برای ما، مانند بازی با خمیر است و این باید برای ما یک تجربه شده باشد و دیگر فریب نخوریم.
قدیری ابیانه در ادامه گفت: آیت الله رئیسی نه اینکه فساد نکرد چون زمینه‌ی فساد را نداشت، بلکه زمینه‌ی فساد وجود داشت اما ایشان فساد نکرد. ایشان اهل ایمان، خدمت‌گزاری به مردم هستند و ما باید یک انسان سالم، دانشمند و ضد فساد را برای ریاست قوه‌ی مجریه انتحاب کنیم. من به  شخص آقایی رئیسی رأی می‌دهم  برای اینکه مشکلات مردم حل شوند و ایشان همانطور که با مفسدین در قوه‌ی قضائیه برخورد کردند با مفسدین قوه‌مجریه که تعدادشان خیلی بیشتر از مفسدین دستگاه قضا است، برخورد کنند.
وی افزود: آیت الله رئیسی در انتصاب افراد در قوه‌ی مجریه برخلاف دولت مستقر با افراد مفسد، لیبرال کار نخواهد کرد. ایشان افراد خام به ملت و سالم را انتصاب خواهد کرد و مواظب هم خواهند بود که این افراد منحرف نشوند و اینگونه ایشان ریشه‌های فساد را خواهند خشکاند.
محمد حسن قدیری ابیانه در خصوص ویژگی‌های آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی فردی سالم، صادق و راستگو است و  برخلاف دولت فعلی و مستقر که دولت محرمانه‌هاـ و آقای همتی و مهرعلیزاده در این قضایا و فسادها شریک هستندـ است، جز راست به ملت نخواهد گفت.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در خصوص اتفاقاتی که ممکن است در چند روز منتهی به انتخابات رخ دهد گفت: ممکن است چند روز از قبل از ۲۸ خرداد آمریکایی‌ها بگویند که به برجام برخواهند گشت و  حساب‌های ایران را باز خواهند کردـ که البته به بانک‌ها می‌گویند که حساب‌ها را همچنان ببندند ـ تا این دولت حرفی برای زدن داشته باشند و بتوانند از آن سوء استفاده کنند.
قدیری ابیانه در خصوص دولت و برجام گفت: روحانی و دیگران می‌گفتند منتظریم که دولت اقای ترامپ تموم شود تا با دولت بعدی به توافق برسیم. پس منطقی نیست که آمریکایی‌ها هم باید منتظر دولت بعدی برای توافق باشند؟ پس چرا عجله دارند؟ همه بدانند که برجام مرده است و بهتر است بگوییم برجام مرده و متعفن به دنیا آمد. دولت در برجام نه تنها ضمانت نگرفت بلکه ضمانت هم داد.
وی اضافه کرد: ما با آمریکا دشمنی نمی‌کنیم بلکه دشمن شناسی می‌کنیم. دکتر مصدق آمریکا را دوست خود فرض کرد، از دیوار سفارت آمریکا بالا نرفت اما دیدید که سرانجام او چه شد و کشور ۲۵ سال در چه وضعی بود. التماس کردن به دشمن برای ما امتیاز نمی‌آورد. آقای روحانی در جریان برجام گفت آب خوردن ما وابسته به برجام است، ظریف نیز در جریان برجام گفت هر توافقی بهتر از توافق نکردن است و اینگونه بود که پای میز مذاکره، آمریکا چه امتیازهایی از ما گرفت و سرانجامش نیز اینگونه شد.
قدیری ابیانه در خصوص رأی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۹۶، ۶۳ دردصد مردم به آیت االه رئیسی با آن همه تخریب و دروغ علیه ایشان رأی دادند و ایمدواریم این رقم امسال بالتر هم رود. این استان شهیدپرور است و غیرت این مردم اجازه نمی‌دهد نماینده‌ی آمریکا کشور را بدست گیرد.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در خصوص اقتصاد کشور گفت: سال ۹۵ من گفتم که اگر آقای روحانی رئیس جمهور شود اقتصاد ایران مانند ساختمان پلاسکو فرو خواهد ریخت و اینگونه شد و حالا هم می‌گویم که اگر یک اصلاح‌طلب رئیس جمهور شود، که نمی‌شود، دلار تا ۱۰۰ هزار توان هم خواهد رسید. کلیدی که آقای روحانی نشان داد کلید تدبیر نبود بلکه کلید بیت المال بود که در اختیار برادر خود، برادر معاون خود و خانوداه وزرایش قرار داد.
قدیری ابیانه در خصوص اقدامات آیت الله رئیسی  در صورت پیروزی گفت: ایشان وقتی رئیس جمهور شوند سایر رقبا رو دعوت می‌کنند تا وعده‌ها و برنامه‌های خود را تشریح کنند که اگر آن برنامه‌ها قابلیت اجرایی داشتند آن‌ها را اجرا کنند و این به این دلیل است که نیت ایشان خدمت به مردم است.
قدیری ابیانه در انتها گفت: اکنون تکلیف هریک از ما این است که با هرکسی که ممکن است فریب بخورد صحبت کنیم و نگذاریم اطرافیانمان فریب بخورند و کاری کنیم با رأی بالا و با پیروزی در دور اول  حجت السلام رئیسی، رئیس جمهور شوند و می‌دانم اینگونه دل امام و شهدا شاد خواهد شد و دل شما مردم هم در چهار سال آینده شاد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالا شما راهم می بینیم مجلستان رادیدیم جناب ابیانه شما هیچ گره ای بازنمیکنید
Iran, Islamic Republic of
حالا شما راهم می بینیم مجلستان رادیدیم جناب ابیانه شما هیچ گره ای بازنمیکنید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1