تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۳۵۰۵۸
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار رئیس ستاد «رئیسی» با رئیس ستاد «محسن رضایی» در کهگیلویه و بویراحمد / بزرگواری: ما با هم برادریم نه باید دم از وحدت و ائتلاف بزنیم اما اختلاف داشته باشیم / آرمان بیگلری: باید با عبور از مرزبندی‌ها تلاش کنیم مردم پای صندوق‌های رأی بیایند

۰
کبنا ؛بعد از حواشی و اشتباهات لفظی که در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی محسن رضایی در دهدشت از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده انجام گرفت، آرمان بیگلری رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی «سید ابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در ستاد محسن رضایی نامزد سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با محمد رحیم دهراب پور رئیس ستاد محسن رضایی در استان و سید محمدعلی بزرگواری دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و السلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: نور انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو در جهان اسلام تابیده و همه آزادی خواهان جهان را در برگرفته است.
وی افزود: مقام معظم رهبری بر انتخابات پرشور و حداکثری تاکید کرده و تمام تلاشمان این است که فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تحقق پیدا کند.
بزرگواری افزود: باید با نیت خالصانه و صرفاً به خاطر رضای خداوند متعال برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.
وی گفت: باید پایگاه مردمی نظام اسلامی ایران حفظ شود. خانواده‌ای که دغدغه نان دارد، باید آنها را امیدوار کنیم و پای صندوق‌های رأی بیاوریم.
حجت الاسلام بزرگواری به تعدد ستادهای برخی کاندیداها گریزی زد و گفت: نیروهای انقلابی باید با هم وحدت داشته باشند.
آقای محسن رضایی در هر شهر یک ستاد بیشتر ندارد، اما برخی کاندیداها با تعدد ستاد مواجه هستند که امیدوارم نیروهای انقلابی و ارزشی اتحاد و وحدت داشته باشند.
وی افزود: ما نگران هستیم که آقایان دم از شورای ائتلاف و وحدت می‌زنند، اما با هم وحدت ندارند. چرا باید یکدیگر را تخریب و بکوبیم. ما باهم برادر هستیم و نماز می‌خوانیم و می گویم «اهدنا صراط المستقیم.»
بزرگواری گفت: بنده اعتقاد دارم که یک طلبه و روحانی نباید رئیس جمهور شود. چرا که در آینده ضعف‌ها را به پای اسلام می‌گذارند.
نماینده سابق مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در ادامه با اشاره به اشتباه لفظی که در مراسم افتتاحیه ستاد محسن رضایی انجام گرفت، ضمن عذرخواهی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، اظهار داشت: به دلیل خستگی فراوانی که این روزها برای افتتاح ستادهای آقا محسن متحمل شدم، اشتباهاتی لفظی صورت گرفت که مجدداً از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم استان عذرخواهی می‌کنم.
محمد رحیم دهراب‌پور رئیس ستاد تبلیغاتی محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه اظهار داشت: هدف اصلی انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور است و همه افرادی که شورای نگهبان آنها را تأیید نموده، مورد احترام هستند و ظرفیت پذیرش از طرف آحاد جامعه را دارند.
 وی افزود: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر محسن رضایی هر دو افرادی هستند که همواره در مسیر نظام و انقلاب بوده‌اند و انتخاب هر کدام از این دو شخصیت می‌تواند به حرکت جامعه در مسیر تعالی کمک کند.
 رئیس ستاد انتخابات دکتر محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد همه مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات فراخواند و گفت: افراد مدعی انقلابی از مرزبندی و تفرق بپرهیزند و حول انتخاب اصلح تلاش داشته باشند.
آرمان بیگری رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن قدردانی از علما، فرهیختگان، بزرگان و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد که این روزها برای اعتلا و پیشرفت نظام اسلامی تلاش می‌کنند، اظهار داشت: ما همه باید با برادری، وحدت و بدون از نگاه‌های سیاسی برای آبادانی کشورمان تلاش کنیم.
وی افزود: همه نظرات و سلایق برای ما قابل احترام است و به فرموده مقام عظمای ولایت باید برای مشارکت حداکثری و انتخاباتی پرشور تلاش کنیم.
بیگلری ادامه داد: این فرمایش مقام معظم رهبری که هر کس با نظام ضدیت دارد و حتی شخص بنده را قبول ندارد، باید برای اعتلا و پیشرفت ایران پیای صندوق رأی بیاید، حضرت آقا صراحتاً در این دوره تاکید فراوانی بر اولویت اول بودن مشارکت حداکثری دارد. ان شاء الله رئیس جمهور آینده باید رئیس جمهوری با مشارکت حداکثری باشد. حضور مردم راهگشا و گره گشای مشکلات داخلی و خارجی نظام می‌باشد. همه گروه‌های سیاسی باید با همه توان تلاش کنند، تا انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.
وی افزود: ما معتقدیم که آیت الله رئیسی علاوه بر برنامه، کارنامه نیز دارد.
 اضافه کرد: حجت الاسلام بزرگواری و حاج محمد رحیم دهراب‌پور از شخصیت‌های مدافع نظام، انقلاب و ارزش‌ها بوده‌اند. رسانه‌ها در انتقال مطالب دقت کنند، باید با عبور از مرزبندی‌های باندی و گروهی تلاش کنیم تا مردم پای صندوق رأی نظام حاضر شوند و مشارکت حداکثری رقم بخورد. با صدای بلند و بدون لکنت زبان اعلام می‌کنیم، درب ستادهای آیت الله رئیسی روی همه گروه‌ها باز است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرادبیگ
Iran, Islamic Republic of
بلاخره ما نفهمیدیم رئیس ستاد آقای رئیسی کیه
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام اگر دفاع از یه جنوبی کنیم ۰۰۰۰۰۰بهتر از افرادیست که بیش از چهل سال کاری که نکردند. تو سرمان هم زدند !!!!!!!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1