تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۳۳۶۷۱
یادداشت ارسالی:

دستان پر مهر سید کامل تقوی ‎نژاد / یزدانپناه و بارقه ‎های امید برای شهروندان چرامی / بیمارستان چرام در مسیر پیشرفت

۹
۱
کبنا ؛بیمارستان چرام بعداز سال‌ها چشم انتظاری در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و می‌طلبد که در ادامه مسیر هم حمایت شود و هم از مردان خستگی ناپذیر برای اجرای این پروژه تشکر کرد.
مردمان نیک کردار و نیک گفتار، صفای باطنی دارند که خاطر آدمی را مشحون از خاطرات جاودانه می‌سازند.
 این یادها و یادکرد آن قدر می‌تواند تداوم داشته باشد که حتی در قاب خاطر نسل‌های آینده نیز بتواند به مثابه الگو و اسطوره نقش پذیرد.
 مردانی که خدمت بی منت و همت بلند آنها برای مردم همیشه در یادها می‌ماند.
در روزگاری که خیلی‌ها برای حفظ جایگاه خود تلاش می‌کنند اما هستند کسانی که سرشت و ذات پاک آنها در مسیر خدمت به مردمی هستند که در واقع صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند و راه رستگاری را در خدمت به محرومان می‌دانند.
آری شهرستان چرام درست است که سالها از شهرستانی آن می‌گذرد ولی هنوز فاقد امکانات و زیرساخت‌های لازم است اما یک مجموعه است که کمر همت بسته است تا زنگار محرومیت را با سرانگشتان خود بزدایند.
 مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با مدیریت مدیرانه و مستقل دکتر یزدانپناه که هماره یزدان حامی او باد در استان گام‌های مهمی در بحث زیرساخت‌های بهداشتی استان برداشته است.
 فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر مبارزه با بیماری مهلک کرونا که خستگی را خسته کرده و شب روز نمی‌شناسد در کنار مبارزه با بیماری کرونا با مجموعه مدافعان سلامت به بحث تجهیز و توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی استان کهگیلویه وبویراحمد ذره‌ای کوتاهی نکرده است.
 بیمارستان چرام که از مطالبات همیشگی مردم این دیار بوده و می‌رفت که به فراموشی سپرده شود اما دکتر یزدانپناه ومجموعه همکاران وی در استان پای آن ایستادند و اینک ستون‌های افراشته و قد کشیده این بیمارستان بارقه‌های امید را د دل مردم و مطالبه گران زنده کرده است که براستی دکتر یزدانپناه مرد میدان و عمل است.
هر روز که از کنار زمین خالی پروژه بیمارستان چرام می‌گذاشتم بغضی گلویم را از سهل انگاری بعضی می‌فشرد و با خودم می‌گفتم آیا می‌شود روزی اینجا نجات دهنده شهروندان و همتبارانم شود.
 در حالیکه این روزها اخبار ناخوشایندی از چرام همه را ناامید کرده و مغموم اما یک موضوع هست که امید را در دلمان زنده کرده  چرا که ستون‌های استوار بیمارستان چرام قد کشیده و این ستون‌های بیجان اما در دلمان امید را جوانه زده که می‌شود اگر مرد عمل و میدان باشد.
در این بین یکی از کامل‌ترین مردان کهگیلویه بزرگ واستان یعنی سید کامل تقوی نژاد در تاکنون هر کجا گام نهاده با قلم و قدم قدرتمند خود منشأ خیر و برکات برای نظام ومردم بوده است در وزارت خانه مهم بهداشت ودرمان آفتاب تابان خدمت را در جای جای کشور تابانده و زادگاه خود و دیار مردان آریوبرزن و سرزمین چشمه و آب و چشمه بلقیس را هم فراموش نکرده و در بازدید میدانی که پارسال از این بیمارستان داشتند قول مساعدت و همکاری دادند که انتظار هم همین بود و قوت قلبی برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و بعداز آن مردم چرام و لنده وبهمئی است که با تجهیز و احداث بیمارستان‌ها بتوانند سلامت را سلام کنند.
 امیدواریم با حمایت‌های سید کامل تقوی نژاد و پشتیبانی از رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان؛ پیگیری‌های شبانه روزی پورانفر معاون پشتیبانی و همچنین سیروس محمود زادگان رئیس دفتر فنی دانشگاه و پیمانکار جوان و پرانرژی پروژه بیمارستان چرام که هر چه زودتر مردم چرام شاهد پیشرفت فیزیکی وتکمیل شدن این پروژه مهم باشند قطعاً مردم چرام قدرشناس این عزیزان و همه کسانی که قدم در راه توسعه این شهر برمی دارند خواهند بود.
 دست در دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرامی
Iran, Islamic Republic of
کبنای مغرض نماینده کهگیلویه که تلاش زیادی جهت این کارها انجام داده حتی به اندازه آقای .......هم نبود که اسمی ازش بیاری به عنوان یک شهروند اعلام می کنم اگه راست می گی این نظر را در سایت یک طرفه ات بیان کن البته موحد برای رضای خدا و رضایت مردم پیگیری کردند و مردم هم می دانند اما این را بدان مردم به سایت مغرضی مثل شماجواب نه میدهند سعی کن انصاف راهم رعایت کن مغرضانه و یک طرفه برخورد کردن کار درستی نیست
صادقی
Iran, Islamic Republic of
از زمان کلنگ زنی این طرح بیش از 10 سال می گذرد ولی دریغ از کوچکترین پیشرفتی در عملیات احداث و ساخت آن.
حالا که آقای موحد با درایت و نبوغ مدیریتی خاص خودش این کار را بعد از 10 سال رکود، به مرحله ی اجرا رسونده، سایت مغرضی مث شما باید اینطور قلم بزند.
بترس از حق الناس
پرستار
Iran, Islamic Republic of
تشریف بیارید اورژانس جدید دهدشت را مشاهده کنید تا از افتضاحی که پیمانکار مشترک بیمارستان چرام و اورژانس دهدشت( جناب ص م ی م ی ) به بار اوردن واستون آینده بیمارستان چرام را مشخص کنه
بدترین مصالح به بدترین شکل ممکن
استفاده از مواد نا مرغوب و شیرالات ارزان و کلید و پریزهای درجه چند
سقف کاذبی که از همون هفته اول افتتاح شروع به ریزش کرد
کلید و پریزها به شکل صوری جایگذاری شده بودند و حتی سیم برق از از توشون عبور نمیکرد
محمد برازنده
Iran, Islamic Republic of
کوچک شما هستم
این طرح حاصل تلاش وپیگیر جناب اسفندیار رخ افروز از بزرگان بویراحمد بوده
موحد اطلاعی از این طرح ندارد
موحد اگر می خواست :
1-رودخانه مارون رو به سد مارون نمی فروخت
2-جاده پاتاوه معلق نمی شد
3- زیرساختهای بهداشتی کند نمی شد

اول تحقیق با مستندات
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
کبنای عقده ای ،،،مه موحد تاجگردونه رد صلاحیت کرد ،،،،شما خودت صلاحیت رسانه ای بودن را نداری جیره خوار ،،،،تمام کارهای بیمارستان چرام از پیگیری حاج اقا موحد هست
Iran, Islamic Republic of
کار خاصی هنوز انجام نگرفته این خبر هم بیشتر بوی چاپلوسی میداد تا گزارش میدانی...
دست بردارید از این چرندیات
اگاه
Iran, Islamic Republic of
اینا نتیجه پیگیری جناب موحد هست
محمدی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم کار خوب پیش میره بد نیست بالخره وسیله ها گران شده
ولی باز خوبه پروه مال وزارت بهداشت هست دانشگاه علوم پزشکی مرتب پیگیره پیمانکار هم خوب کار میکند هم توانمنده دستش درد نکنه ماهم یاد بگیرم دیگران را تخریب نکنیم تا کسی دلسرد نشود حاج اقا موحد هم کارش دزسته
چرام اصیل
Iran, Islamic Republic of
موحد اگر خیرروسن بود20سال پیش خیری وچروم ایرسند اگر چی بلده. بره قانونش وضع کنه تا مشکلات مردم کم وابو مردم چروم خیانت و خشو کردن موحدانتخاب کردن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1