تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۳۳۰۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند بازسازی مناطق زلزله زده دنا بازدید کرد

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفری یک روزه و به صورت سرزده از روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا بازدید کرد.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان حضورش در شهر زلزله زده سی سخت از نزدیک در جریان روند پیشرفت بازسازی خانه‌های مردم قرار گرفت. دیدار و گفتگوی مردمی که در محل حضور پیدا کرده بودند و پیگیری مشکلات آنها به صورت تلفنی از دیگر برنامه‌های کلانتری در این سفر بود.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازدید در محلات مختلف شهر سی سخت از نزدیک روند بازسازی خانه‌های سطح این شهر را مورد ارزیابی قرار داد.
 وی در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که قبل از پایان مرداد ماه مردم دنا در خانه‌های خود ساکن شوند.
 حسین کلانتری روند بازسازی خانه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرعت ساخت و سازها نیز مطلوب بوده و از مصالح ساختمانی مقاوم در برابر زلزله استفاده شده است.
استاندار از همه دستگاه‌های مرتبط با بازسازی شهرستان دنا و به ویژه ستاد بازسازی شهر سی سخت و روستاهای اطراف خواست سرعت در روند بازسازی و بهسازی را در اولویت همه کارها قرار دهند و هیچ فرصتی را از دست ندهند تا به زودی شاهد اتمام وتکمیل منازل مسکونی باشیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه استحکام منازل مسکونی و توجه به کیفیت به کارگیری مصالح از اولویت‌هاست گفت: یک شهر مقاوم در برابر زلزله خواهیم ساخت که دیگر نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.
 گفتنی است؛ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲: ۳۴: ۰۵ چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار شما شهرستان دنا را فقط سیسخت میدونید چرا به مناطق دیگر دنا سر نمیزنید ببینید چه اقدامی شده الکی حرف نزن در بقیه مناطق اقدامی نشده اقای استاندار صداش داره در میاد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1