تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۴۳۲۸۹۴
گزارش سفر معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد

افسوس معاون سازمان تعاون روستایی کشور در بازدید از بازارچه تعاون روستایی یاسوج + فیلم و تصاویر

۰
کبنا ؛معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کشور از بازارچه تعاون روستای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش کبنا، امروز شنبه (21 فروردین 1400)، مرتضی معتمد معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کشور و سید حشمت‌الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، از بازارچه تعاون روستایی شهری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند. در این بازدید همچنین، قدرت‌الله ویسی مدیرکل تعاون روستایی، الیاس تاج‌الدینی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی معتمد معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی را همراهی می‌کردند.
معتمد در بازدید خود از این مجموعه اظهار کرد: استان از نظر تولیدات و از نظر اقلیم، هر چه را که خدا به خوبان عالم داده، به شما یک جا داده است، تنوعات گرمسیری و سردسیری و اقلیم وسیعی در زمینه کشاورزی بسیاری در این استان وجود دارد، تعاون روستایی اش باید خیلی بیشتر از اینها رشد داشته باشد.
معتمد اظهار کرد: برخی از مجموعه‌ها به دلیل سوء مدیریت یا مشکلات مالی تعطیل شده‌اند، اینها را بصورت اجاره به شرط تملیک می‌گیریم، با کمک استانداری فعال می کنیم. اگر این موارد را در استان داریم معرفی کنید تا بتوانیم اینها را از این وضعیت نیمه تعطیل بیرون بیاوریم.
معتمد افزود: مدیران استانی باید به جایگاهی برسند که مسئولان استانی بتوانند به شما تکیه کنند و نقش آفرینی خوبی داشته باشید.
وی افزود: بصورت اعتباری برخی از کالاها را در اختیار استان قرار خواهیم داد، همچنین برخی از کالاها را برای بسته بندی و ایجاد مارکتینگ خواهیم آورد، با این حال باید زیرساخت ها آماده باشد.
-

معتمد گفت: بسیار افسوس خوردم، شاید استان دیگری را نداشته باشیم که اینقدر غرفه آماده و بدون استفاده داشته باشد. ما به دنبال کمیت نیستیم، هم اینکه ده غرفه آماده به کار شود و تبدیل به محل خریدی برای مردم استان شود، مشتری پیدا کند، کم کم می توان مابقی اش را فعال کرد.
-
معتمد در خصوص ظرفیت استان برای ایجاد فروشگاه‌های روستابازار گفت: کالا مستقیماً از این روستابازارها عرضه می‌شوند و مصرف کننده خریداری می‌کند، کشاورزان نیز می‌توانند مستقیماً از طریق این سامانه‌ها کالای خود را به فروش برسانند.
وی اظهار کرد:  132 مجموعه فروشگاهی تحت عنوان روستابازار در کشور راه‌اندازی کرده‌ایم، این روستابازارها حداقل 5 غرفه دارد.
در خراسان که یکی از استان‌های پیشرو در این زمینه است فعالیت خوبی داشته‌اند و استاندار جدید آنقدر اعلام رضایت کرده که توزیع تمام کالاهای اساسی ماه رمضان را به روستابازارها داده‌اند.
-
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
. صحاب استان وابینه
که هیچ و فکر قشر ضعیف و بیکار نیسن که باید شغل داشته بون.
جانباز
Iran, Islamic Republic of
برنامه خیلی خوبی است .و کار ماندگار در پیش است .از سفرشون تشکر
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1