تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۳۲۰۴۹
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز رزمایش 5 احسان و همدلی / توزیع 30 میلیارد تومان بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی 5 را در بین مردم توزیع می‌کنیم.
به گزارش کبنا، شایان نادری در آئین رزمایش احسان و همدلی (5) که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ما رزمایش احسان و همدلی ۵ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کنیم.
وی افزود: ۸ هزار بسته‌ی معیشتی که شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارانی و ... را بین مردم توزیع می‌کنیم و مرحله‌ی بعد این رزمایش، قبل از شروع ماه مبارک رمضان است و قصد داریم این طرح احسان را تمامی شهرستان‌ها اجرا کنیم و ارزش ریالی تمام رزمایش‌های ما در سال ۹۹ بیش از ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در زلزله سی‌سخت ما خدمات خوبی را ارائه دادیم و بنیاد احسان از همان ابتدا برای همکاری اعلام آمادگی کرد.
نادری گقت: در حوزه بیمه برکت؛ تقریباً ۵۲ روستا که شامل ۵۸۰۰ خانوار (شهرستان دنا) است را تحت پوشش بیمه برکت قرار دادیم و در نظر داریم تا سقف ۲۰ میلیون تومان به خانه‌های خسارت دیده کمک کنیم.
وی افزود: در حوزه حمایت از زوج‌های نابارور در سال ۱۳۹۹، ما ۱۰۰ زوج را تحت حمایت قرار دادیم و برای سال ۱۴۰۰، برای ۲۰۰ زوج تشکیل پروانه دادیم.
نادری گفت: در حوزه اشتغال زایی در سال ۱۳۹۹، ۱۲۰۰ مورد اشتغال زایی داشتیم و در پی سفر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به استان کهگیلویه و بویراحمد معین شد که در سال ۱۴۰۰، اشتغال‌زایی به ۳۰۰۰ مورد خواهد رسید. و در آخر تشکر می‌کنیم از نماینده ولی فقیه که همواره در کنار ما بودن و از ما حمایت کردند.
 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تشکر و قدردانی داریم از همه‌ی کسانی که در این ایام کرونایی و زلزله سی‌سخت کمک کردند و در زلزله سی‌سخت، ستاد اجرایی فرمان امام، خود را خیلی ارزشمند ظاهر کرد و مانند بقیه نهادها به صورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر به مردم کمک کردند.
وی افزود: قبل از زلزله، بسته‌های معیشتی بسیاری به دست مردم مسلمان و نیازمند رسید و خیر و برکات زیادی را بدنبال داشت.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهرستان دنا؛ ۱۲۵۰ خانه ویران شده و باید دوباره احداث شود و نزدیک به ۳۰۰۰ خانه نیاز به تعمیر و ترمیم دارند و سهم ستاد اجرایی در بازسازی، تعمیر و ترمیم خانه‌ها بسیار ارزشمند است و اینکه ۱۰۰ کانکس هم در منطقه قرار دادند تا مردم استفاده کنند و این کار بسیار تحسین برانگیز است. باز هم از همه‌ی شما تشکر می‌کنم که چه در ایام کرونا و چه زلزله سی‌سخت مردم را تنها نگذاشتید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1