تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۳۲۰۱۸
کبنا گزارش می‌دهد

داور بین‌المللی فوتبال در بین مردم زلزله‌زده سی‌سخت

۰
کبنا ؛داور بین‌المللی و رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر و کمک‌های نقدی را در بین مردم زلزله زده این شهر توزیع کرد.
به گزارش کبنا، خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اردشیری رئیس کمیته انضباطی، نظری رئیس اداره ورزش و جوانان دنا و افشون کمک داور فوتبال لیگ برتر، صیادی رئیس هیئت فوتبال شهرستان دنا با حضور در بین زلزله زدگان کمک‌های نقدی اهدا کردند.
 خداداد افشاریان در این زمینه، اظهار داشت: مردم ایران همواره در بحران‌ها کنار هم بوده‌اند. کمک‌های دیگری از سوی جامعه فوتبال در راه سی‌سخت است.
وی افزود: متاسفانه دو روز قبل از زلزله برای عمل پای راستم در تهران بستری شدم و نتوانستم به کمک مردم زلزله زده شهر سی سخت بیایم تا اینکه امروز به یاسوج رسیدم و بر خود واجب دانستم که به سراغ مردم زلزله زده شهر سی‌سخت آمده و به دیدار تعدادی از نیازمندان بروم و با اهدای کمک نقدی به آنها بتوانم ذره‌ای از ناراحتی ودرد و رنجشان را بکاهم و باعث خوشحالی آنها شوم.
 افشاریان تاکید کرد: کمک‌های ورزشی دیگری از سوی جامعه فوتبال در حال آماده شدن است که در اسرع وقت برای توزیع بین زلزله زدگان شهر سی سخت خواهیم آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کار بسیار زشتی است که عکس بگیرند از مردم با دادن یک کارت هدیه و بفرستند برای سایت های خبری. چرا کرامت انسان ها را حفظ نمی کنند. واقعأ مایه تأسفه چاپ عکس مردم برای مقاصد خاص.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1