تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۳۱۸۶۲
ستاد کرونا در شهرستان بویراحمد برگزار شد

احمدی: برای سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف نمی‌کنیم / هیچ اداره‌ای حق پذیرش مسافر ندارد / ادارات و صنوفی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، تعطیل می‌‍شوند / کافی‌شاپ بدون مجوز را پلمپ کنید

۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: سلامت مردم برای ما مهم و با هیچ کس تعارف نمی‌کنیم، ادارات و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تعطیل می‌شوند.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( چهارشنبه 20 اسفند ماه 99 )ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه اظهار داشت: ما نباید نسبت به شیوع کرونا بی‌تفاوت باشیم و همه باید هم همکاری و همراهی کنیم تا بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم و در شرایط و وضعیت فعلی این وظیفه ما است که سلامت مردم را در اولویت قرار دهیم و ما هم به عنوان مدافعان امنیت و سلامت مردم، قیامت در محضر الهی پاسخگو هستیم. این جلسات و جلسات دیگری در این زمینه باید برگزار شود. استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم می‌توانند، موفق باشند و خوش بدرخشند. تا الان که تلاش‌های خوبی صورت گرفته و من بعد هم وظیفه ما است که در بحث جلوگیری از شیوع کرونا همکاری کنیم.
احمدی گفت: طبق گفته‌های آقای یزدانپناه برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی باید از ۲ ماسک استفاده شود و این باید به مردم اطلاع رسانی شود.
وی افزود: در بحث کنترل تجمعات، باید مراسمات چه شادی چه عزا و چه سایر مراسمات، رصد شوند. ما نمی‌خواهیم شادی مردم را خراب کنیم. اما سلامت مردم اولویت است و کنترل جمعیت باید در دستور کار باشد. برای کنترل ورودی‌ها باید تلاش کنیم و نیازمندی‌های گفته شده را حتماً فراهم می‌کنیم. نهادهای مقدس بسیج و سپاه بسیار ارزشمند هستند و امام‌خمینی (ره) گفته بود که من خود یک بسیجی هستم. هیچ اداره‌ای حق پذیرش مسافر ندارد و مسافر پذیرها باید در این ایام تعطیل باشند.
فرماندار بویراحمد گفت: در بحث کافی‌شاپ و کافه‌ها و اماکن بین راهی آن‌هایی که مجوز ندارند. باید حتماً بسته شوند. همه‌ی کافی‌شاپ بدون مجوز را با اجازه مقام قضایی پلمپ کنید و حتماً این را در دستور کار قرار دهید و آن‌هایی که مجوز دارند، باید برای کنترل پروتکل‌های بهداشتی رصد شوند.
احمدی اضافه کرد: دهیاری‌ها باید آموزش ببیند، چون ۲۷ درصد زنان خانه‌دار به کرونا مبتلا شدند و باید همه آمورش های لازم را ببیند چون اطلاعی در این زمینه ندارند.
وی در ادامه گفت: صنف‌های خطرناک مثل: طلا فروش‌ها، بانک‌ها، خدمات پیش‌خوان، موبایل فروشی‌ها و کلینیک‌ها باید به جد رصد شوند. کسی نباید تعارف کند و مهم‌ترین اصل برای ما در شرایط کنونی سلامت است نه معیشت. معیشت مهم است، اما سلامت اولویت است. در ادارات دولتی، کافه‌ها، خدمات پیشخوان و ... هرکدام رعایت نکردند بدون اغماض برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار بپرسید ببینید در منابع طبیعی بویراحمد چه خبر هست آیا از کرونا خبر دارن یا خیر؟
تاکنون هیچ برنامه ای در جهت پیشگیری از این ویروس نبوده و رعایت نشده .
فرماندار قبلی هم در جریان بود اما به واسطه وابستگی با مدیر اقدامی انجام نمی داد
ضمن اینکه این اداره مخل اذیت کردن مراجعین هست و مدیر آن بسیار ناکارامد هست
لطفا جهت سلامتی جامعه پیگیری کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
..هیچ برخوردی وجود نداره اگه بود که این اوضاع را نداشتیم البته همه جا نه فقط یاسوج
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1