تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۳۱۶۴۹
سفر آیت‌الله ملک‌حسینی به شهر زلزله زده سی‌سخت؛

آیت‌الله ملک‌حسینی: این مقدار تسهیلات کار ساخت و ساز منازل شهر زلزله‌زده سی‌‌سخت را به نهایت نمی‌رساند/ مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با چانه‌زنی دقیق حمایت‌های ‌آینده را مطالبه کنند

۰
کبنا ؛آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری از شهر زلزله‌زده سی‌سخت بازدید کرد.
به گزارش کبنا، روز جمعه (15 اسفند ماه 99) آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم  استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید و ضمن گفت‌وگو با مردم، توصیه‌های لازم را به مسئولان و مردم داشت.
   
فیلم ) حضور آیت الله ملک حسینی در شهر زلزله زده سی‌سخت
مردم در حاشیه بازدید آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری از شهر سی‌سخت از طلاب، دانشجویان، سپاه و بسیج قدردانی کردند. مردم شهر سی‌سخت که خانه‌هایشان تخریب شده به روستاها و شهرهای اطراف پناه برده‌اند.
همچنین یکی از شهروندان سی‌سخت می‌گفت: خانه‌هایمان را با تسهیلات ساخته‌ایم و الان که خراب شده و تسهیلات می‌دهند، در پرداخت اقساط مشکل داریم.
آیت الله ملک‌حسینی در حاشیه سفرش به شهر زلزله‌زده سی‌سخت، اظهار داشت: حادثه‌ای رخ داده، توزیع حادثه و عمق فاجعه، فاجعه را پایان نمی‌دهد.
وی افزود: باید یک اراده و عزمی ایجاد کند، برای اینکه اصلاح شود، و اگر خدای نکرده حادثه‌ای رخ داد. این عمق از فاجعه رخ ندهد. بدون شک، باید همه مسئولان به صحنه بیایند، اولاً درک درستی از واقعیت‌های هزینه داشته باشند. حمایت از مردم. مردم سی‌سخت، مردمی اهل کار هستند. به لطف خدا بسیاری وضع‌شان خوب است و شاید نیاز به حمایت‌های دولت نداشته باشند. بسیاری هم هستند که از تمکن مالی برخوردار نیستند. مسئولان می‌دانند و می‌فهمند که این مقدار از وام‌های بلاعوض و سایر تسهیلات، نمی‌تواند برای آنها، کار (ساخت و ساز منازل ) را به نهایت برساند.
نماینده مردم  استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: ان شاء الله مسئولان استانی با چانه‌زنی‌های دقیق و مسئولان کشوری در حین مفتوح ماندن زلزله سی‌سخت، حمایت‌های آینده را مطالبه کنند.
وی گفت: هر مشکلی که احساس شود، معنایش لزوماً کم کاری مسئولان نیست. شدت آسیب‌ها در مقیاس توانایی‌ها بعضی مواقع نقص‌‌ها را نشان می‌دهد. من با بسیاری از مردم که نشسته‌ام و صحبت کرده‌ام از زحمت مسئولان، سپاه، نیروهای جهادی، طلاب و زحمت همه تقدیر می‌کردند، و معلوم می‌شود، همه پای کار هستند. تلاش می‌کنند که اصلاح صورت گرفته و شروع شده، خیلی خوشحالم که بسیاری از مردم همراه با مسئولان، خودشان آوار برداری می‌کنند.
آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد: امیدواریم به خدا، که نظام مهندسی به گونه ای نظارت کند، که خانه‌های محکم در شهر سی‌سخت ساخته شود، تا با لرزه‌ها و پس لرزه‌ها آسیبی مشاهده نکنیم.
وی در ادامه گفت: با استدلال دقیق نیاز به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد منتقل شود. آنها هم با عزم جدی با مسئولان عالی کشور، امکانات بهتری را بگیرند. اگر سیاست‌های اتخاذ شده، افراد فهیم سی‌سخت و اطراف گلایه‌مند این سیاست‌ها هستند، راهش سروصدا نیست. راهش استدلال محکم است که این تصمیم‌گیری‌ها را مخدوش بکند و یک بازنگری صورت بگیرد و با تصمیم بهتر شاهد آینده بهتر باشیم.
نماینده مردم  استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: بلاها در حین تلخی‌ها عمق شیرینی دارند. به این معنا که اگر خانه‌ای خراب شد، باید خانه‌ای ساخت که محکم باشد که تخریب نشود. یک بلا و حادثه وجود ما را لرزاند، اگر ما را مضطرب کرد. باید خودمان را به انسان‌های مقتدر و صبور تبدیل کنیم که اگر حادثه خانه‌ها را لرزاند، ما را نلرزاند. این درس زلزله است که به عنوان طلبگی عرض کردم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا ما تا دیدیم از شما غیراز خوبی و راستی چیزی ندیدیم.ولی آنچه عموم مردم سی سخت را نگران کرده این است که مسپولین فقط از منطقه ای خاص و خانواده هایی خاص بازدید میکنند.تا الان ندیدم که مسولی در خانه شخصی در حسین آباد یا عباس آباد یا منطقه های قدیمی شهر رو بزنه.نگذارید اشتباه بهتون اطلاعات بند.
گچساران.بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت حضرت آیت اله ملک حسینی ؛ مسئولی که چانه می زد فریاد می زد و چانه و فریادش هم خریدار داشت تاجگردون بود که همین شیرمردان غیور استان محبت کردند برای اجرای عدالت شاهرگ تاجگردون رو زدند , حالا هم قیمت مقطوع است و چانه زنی بی فایده.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1