تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۴۳۰۵۷۲
به مناسبت دهه فجر؛

افتتاح و کلنگ زنی 35 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران / سرمایه‌گذاری که به حمایت از تاجگردون در افتتاح طرح خود شرکت نکرد + تصاویر

۲
کبنا ؛همزمان با نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۵طرح عمرانی واقتصادی با حضور احد جمالی معاون معاون سیاسی، امنیتی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا اتابک فرماندار گچساران، فرج الله استلاحی بخشدار مرکزی شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران کلنگ زنی و یا افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز: فرماندار گچساران در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح‌های بهره برداری شده در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.
علیرضا اتابک افزود: از این تعداد طرح ها ۲۸ طرح عمرانی با اعتباری بیش از یکهزارو ۹۴۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این طرح ها ۲۶ طرح با اعتباری بیش از ۳۹۰میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.
اتابک عنوان کرد: آبرسانی به روستای دژ سلیمان با اعتبار ۶۸میلیاردو ۲۱۳میلیون ریال، اجرای ۲.۶کیلومتر خط فاضلاب با اعتبار ۲۶میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای پادوک با ۲۹میلیارد ریال، ساخت خانه بهداشت ارو، مرکز جامعه خدمات سلامت چهار بیشه و ابشیرین، توسعه، احداث و بهینه سازی شبکه برق، پارکینک خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران، بند رسوبگیر سنگی گابیونی، ساخت سالن ورزشی بانوان ناصر اباد، و احداث زمین چمن مصنوعی پشه کان و اب انجیر سفلی از مهمترین طرح های افتتاحی در این شهرستان می باشد.
وی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها در ایام مبارک فجر شروع خواهد شد را ۲ مورد اعلام کرد و گفت: یکهزارو ۵۴۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.
اتابک بیان کرد: در ایام دهه فجر عملیات اجرایی موزه نفت گچساران و اجرای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین هفت طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۲۰میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.
اتابک اظهار داشت: پرورش شتر مرغ گوشتی ۵۰۰ راسی با اعتبار اعتباری بیش ۲۰میلیارد ریال، شرکت تولید بذر با تولید ۱۲۰ تن روزانه ، تولید دستمال کاغذی با اعتبار با ۱۰میلیارد ریال، تولید پنجره پی وی سی با ۱۸میلیارد ریال، مجتمع خدمات رفاهی با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال، سامان بازیافت با اعتبار ۴۰میلیارد ریال از مهمترین طرح های اقتصادی افتتاحی در دهه فجر امسال می باشد.


   « اما این آیین همراه با حواشی جالب و مهمی بود.»
 
  • حضور احد جمالی معاون استاندار یکی از مخالفین غلامرضا تاجگردون در بحث تغییر مدیران کل و فرماندار گچساران بر سر مزار شهید احمدرضا تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون و اهداء گل و قرائت فاتحه یکی از نکات مشهود این آیین بود.
    تقدیر معاون استاندار از زحمات مجموعه شهرداری و شورای شهر و همچنین تذکر فنی معاون استاندار به شهردار دوگنبدان در خصوص حذف پیچ خطرناک در رینگ شمالی 30 دستگاه بنیاد شهید تا جاده دیل از حواشی دیگر این آیین بود.
    دعوت معاون استاندار از حاج رسول شعبانی  شهروند و ایثارگر نام آشنای گچسارانی جهت افتتاح پارک شهید رجایی گچساران

     اما یکی از حواشی مهم و جالب این آیین عدم حضور  ارسلان عبدی پور سرمایه گذار مجتمع  خدماتی و رفاهی و تفریحی و جایگاه اختصاصی سوخت عسل که یکی از لیدر های سخت کوش غلامرضا تاجگردون در ایام انتخابات بود.
     به نظر میرسد که یکی از دلایل عدم شرکت عبدی پور در آیین افتتاح طرح خود اتفاقات سیاسی اخیر در استان  و اختلافات احد جمالی معاون استاندار و غلامرضا تاجگردون که این سرمایه گذار به حمایت از تاجگردون و به نشانه اعتراض به معاون استاندار در آیین افتتاح  طرح خود (مجتمع بزرگ  خدماتی ورفاهی و تفریحی و جایگاه اختصاصی سوخت) شرکت نکرد.
    گفتنی است: سرمایه گذار به نحو مناسبی تدارکات میزبانی را انجام داده بود.
     

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نباید اجازه ورود به گچساران داده شود
Iran, Islamic Republic of
بنر زده برا معاون استاندار خو
چطور راضی نبوده از حضورش تو افتتاحیه؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت بکنه جناب اقای جمالی و شهردار محترم و فرماندار دلسوز
Iran, Islamic Republic of
پول وهزینه های اضافی برانکاردها بدهید به مردم فقیر نه با تصویر مسئولین.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
مجید جون اون پلاکارده نه برانکارد
هوادار
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافتش
هوادار
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافتش
رضا
Iran, Islamic Republic of
بله روز بد یار خوب را باید شناخت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1