تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۳۰۰۲۳
نشست شورای اداری شهرستان گچساران برگزار شد

فرماندار جدید گچساران: وامدار نیستم / آقای خوان‌پایه انسانی درست‌کار و پاک دست بود

۰
کبنا ؛ اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران به ریاست علیرضا اتابک فرماندار جدید این شهرستان و با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، علیرضا اتابک فرماندار شهرستان گچساران در این نشست با بیان اینکه ما در جامعه‌ای مسوولیت داریم که امروز بهمن آن است، اظهار داشت: فریادهایی را سردادیم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، و شهیدان والا مقامی را تقدیم نظام کردیم که این شهیدان با نثار خونشان پیام‌های بزرگی را به ارمغان آوردند.
 فرماندار گچساران ابراز کرد: یکی از پیام‌های شهیدان تجاوز نکردن به حقوق مردم و تحقق عدالت را به ارمغان آوردند.
 اتابک در ادامه با اشاره به اینکه زمانی ما می‌توانیم ادعا کنیم که در ریل توسعه در ترازوی عدالت بنشانیم، گفت: در نزد خودمان تعهد و رسالت داشته باشیم که در این مقطع زمانی واقعاً توانسته‌ایم کارنامه قابل قبولی به جا گذاشته‌ایم یا که خیر.
 وی ادامه داد: همه ما زمانی می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که در پیشگاه خداوندی که فقط باید سرتسلیم در برابر او فرود بیاوریم، آنجا بگوییم که در آن برهه از زمان مسوولیت داشته که خیانت و کم فروشی نکرده و در کنار مردم بوده‌ایم.
 فرماندار گچساران ابراز کرد: این نظام گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته است چرا که دشمنان قسم خورده‌ای که برای رساندن دارو و درمان خیانت و تحریم می‌کنند.
 اتابک عنوان کرد: ما در این گردنه‌های نظام سربلند و پیروز بیرون آمدیم و در این گردنه‌های بسیار خطیر و تاریخی و پرافتخاری که نظام پشت سر گذاشت در چهل و سومین سالگرد توفیقات خوبی داشت و امروز این رسالت به دست من و شما سپرده شد.
 فرماندار گچساران با بیان اینکه نه برای منافع شخصی، باندی و گروهی و نه برای جیب شخصی فعالیت کنیم بلکه به تعهدات که به نظام داریم باید پایبند باشیم، گفت: مدیریت یک فرآیندی است که موقعه ای که آن را به عهده می‌گیریم باید پا بر آرامش خود گذاشت.
  بالاترین مقام اجرایی گچساران افزود: در زمینه عدالت همه باید پایبند باشیم که منویات رهبری، آرمان‌های امام راحل همه پایبند آن باشیم که ما خادم مردمهستیم.
 وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص شهرستان گچساران ما بیگانه از وضعیت این شهرستان نیستم چرا که شهرستان دارای بلوغ فرهنگی و دارای استعدادهای نهفته بی‌نظیری است که من همه پتانسیل‌ها را می‌شناسیم و می دانیم دارای چه ظرفیتی است.
  اتابک اذعان کرد: شهرستان بر روی ریل توسعه قرار گرفته است و تلاش کنیم که این ریل متوقف نشود و اصل موضوع این است که خدمت به مردم نباید متوقف شود.
 وی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم در پروژه‌ها هیچ وقفه‌ای ایجاد نشود، عنوان کرد: در بازدیدی که روز گذشته از بیمارستان صورت گرفت انتظار می‌رود که مدیران یک سرعت عملی برای بهره برداری هرچه سریعتر این بیمارستان انجام دهند.
 اتابک با اشاره به اینکه همه ما باید کار و تلاش کنیم، اذعان کرد: مدیری برای ما ارزشمند است که بتواند فرماندار را برای به بهره برداری رسیدن پروژه اذیت کند و ما آماده‌ایم که در این فضا تلاش شود.
 وی با اشاره به اینکه ذهن همه شما نسبت به ما پاک است، گفت: متاسفانه برخی از مدیران در تکریم ارباب رجوع یک دیواری به دور خود کشیده که دیگر نمی‌خواهند مردم را ببینند.
  اتابک ادامه داد: این کرونا نعمت‌هایی هم داشت چرا که یک سبک از زندگی را به ما آموخت.
 فرماندار گچساران ادامه داد: این نمی‌شود که برخی از مدیران یک نواریی در جلوی درب کشیده که ارباب رجوع مراجعه نکند.
 وی در ادامه به هماهنگی بین دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: اینکه در حوزه‌های کاریمان هماهنگی لازم را داشته باشیم و فرمانداری به عنوان حاکمیت اطلاع رسانی داشته باشد.
 اتابک ادامه داد: شما مدیرانی هستید که توانمندی‌های لازم را دارید و توانایی مدیریتی را دارید که به عنوان مدیر یک اداره منصوب شدید.
 وی افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های خوبی است که می‌توان به زیرساخت کشاورزی، خوزه اشتغال، گردشگری، سدچم شیر، پتروشیمی و ... را دارد که در بازدیدهایی که صورت می‌گیرد نقاط ضعف برطرف خواهد شد.
 اتابک خواستار پیگیر اعتبار تخصیص داده شده به شهرستان شد و گفت: اعتباراتی که به این شهرستان اختصاص داده شده برای سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها پیگیر اعتبارات باشیم.
 فرماندار گچساران عنوان کرد: پیگیر اعتبارات اشتغالزایی و بانک‌ها را فعال کنیم و همچنین باید به روستاها توجه بیشتری داشته باشیم.
 وی در ادامه با تاکید براینکه مدیران باید در دسترس باشند، عنوان کرد: از ادارات شهرستان گاهی سرزده و گاهی هماهنگ شده بازدید به عمل خواهد آمد.
 اتابک در ادامه افزود: مدیران در جلسات فرمانداری و شورای اداری به موقع حضور پیدا کنند چرا که این نشست مهم و تبادل نظر در بین دستگاه‌ها می‌شود.
  فرماندار گچساران ابراز کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی دستگاه‌های متولی و فرهنگی کمک کنند تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کنند.
 وی تصریح کرد: از ظرفیت معتمدین، تشکل‌های مردم نهاد، شورای هیات مذهبی، مشاوره و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به جهت کاهش آسیب اجتماعی استفاده شود. 
اتابک در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: بحث انتخابات است و انتخابات برای وزارت کشور جزء یکی از وظایف مهم است.
 فرماندار گچساران ابراز کرد: ما مجری برگزاری کننده انتخابات هستیم و اجرا کننده انتخابات نباید دخالت داشته باشد.
  وی ادامه داد: کار وزارت کشور برگزاری انتخابات صحیح است اگر ما این رسالت را به خوبی انجام دهیم و از آرا مردم صیانت و بی طرف باشیم مردم هم به ما اعتماد خواهند کرد.
  اتابک گفت: ما باید کاری کنیم که دعوای جناح سیاسی به فرمانداری کشیده نشود.
 وی در ادامه عنوان کرد: در این شهرستان که یک صد هزار نفر جمعیت دارد صد نفر ریش سفیید و معتمد بااعتماد را نمی‌توانیم پیدا کنیم که فضای انتخابات متشوش نشود. 
اتابک ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که این فضا را در انتخابات ایجاد کنیم.
 فرماندار گچساران در ادامه اذعان کرد: جایگاه شما مدیران بالاتر این است که بخواهیم بگوییم ماشین فلان مدیر در جلوی ستاد یکی از کاندیدا است.
 اتابک خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران متفاوت‌تر است به لحاظ زیر ساخت و مردم تا حدودی قاعده‌ها را پذیرفته‌اند و ما نباید بر مشکلات مردم افزوده و امنیت و آرامش را سلب کنیم.
  فرماندار گچساران ادامه داد: اکنون فضای انتخابات نیست، چرا که انتخابات یک زمانی دارد، اکنون زمان کار و تلاش است، چرا که کرونا به بخشی از زندگی آسیب وارد کرده است.. 
اتابک در ادامه گفت: یک تشکر ویژه‌ای از برادرم خوانپایه دارم و من در مراسم تودیع و معارفه هم گفته‌ایم که در زمان انتصاب من به عنوان فرماندار گچساران بی اطلاع بودم. 
فرماندار گچساران گفت: دوست داشتم در کهگیلویه تودیع شوم و آنجا پایان کار من باشد.
  وی در ادامه افزود: وامدار شخصی نیستم و گرایش سیاسی خود را دارم اما در کارهایم آن را دخالت نمی‌دهم.
 اتابک ابراز کرد: ما نه براساس برنامه‌ای آماده‌ایم بلکه استاندار یک اعتمادی به ما دارد و یک مسوولیتی را به ما واگذار کرد.
 فرماندار گچساران عنوان کرد: در کهگیلویه سختی‌های زیادی کشیدیم اما این سختی‌ها بسیار شیرین بودند.
 وی در ادامه تصریح کرد: با حساسیت سیاسی این شهرستان کاملاً آشنا هستیم و استاندار یک تکلیفی به ما داده است.
 اتابک خاطرنشان کرد: آقای خوان پایه تلاش‌های زیادی کشیده و انسانی پاک دست و درستکار هستند و دوست داشت که شهرستان پیشرفت خوبی داشته باشد. 
وی در ادامه ابراز کرد: آمدن ما نه بر دلیل اینکه برای انجام مأموریت باشد بلکه ما برای خدمت آمده‌ایم.
 فرماندار گچساران تصریح کرد: برای شهر به صورت جهادی کار کنیم و مشکلات آن را تا حدودی رفع کنیم.
اتابک افزود: ما نیروی وزارت کشور هستیم و آمادگی این را داریم که در جهت توسعه گام‌های موثری را برداریم.
 وی ادامه داد: از اصحاب رسانه، هیات های مذهبی، فعالان اجتماعی، مجموعه فرمانداری قدردانی و تاکید ما بر این است است که با تمامی ادارات در ارتباط باشیم.
 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در آستانه دهه فجر هستیم و باید پروژه‌هایی را برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده کنیم.
 
تاکید معاون فرماندارگچساران برفعال شدن کمیته مدیریت شهری در آستانه دهه مبارک فجر
معاون فرماندار گچساران گفت: در آستانه دهه فجر یکی از مهمترین کارگروه‌ها فعال شدن کمیته مدیریت شهری است که این کمیته با نصب بنر، چراغانی و پخش سرودهای انقلابی و برگزاری رژه موتوری در سالروز ورود امام برنامه ریزی و اقدام کنند.
سید مرتضی سجادپور با اشاره به اینکه 3 انتخابات مجلس، شورای اسلامی، ریاست جمهوری را پیش رو داریم، اظهار کرد: ادارات در این زمینه همکاری لازم را برای برگزاری انتخابات داشته باشند.
 وی در ادامه با اشاره به اطلاعیه شماره چهار وزرات کشور گفت: براساس اطلاعیه شماره چهار برای انتخابات 1400 متقاضیان ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به طور غیر همزمان و در ۲ مقطع زمانی مجزا انجام خواهد شد.
 معاون فرماندار گچساران ابراز کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز و لغایت تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
 سجادپور عنوان کرد: همچنین ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری هم از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه می‌یابد.
 وی تصریح کرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام بایستی گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند.
  معاون فرماندار گچساران در ادامه افزود: در آستانه دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم و آن چیزی که پیشنهاد داده می‌شود یکی از مهمترین کارگروه‌ها موضوغ فعال شدن کمیته مدیریت شهری است که این کمیته با نصب بنر و چراغانی و پخش سرودهای انقلابی و برگزاری رژه موتوری در سالروز ورود امام برنامه ریزی شود.
  سجادپور اذعان کرد: در طول دهه فجر با نصب بنر و سرودهای انقلابی یادآور خاطرات سال 1357 را گرامی بداریم.
  وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های افتتاحیه و کلنگ‌زنی در دهه فجر گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژههای که جهت افتتاح و کلنگ زنی به فرمانداری معرفی کردند که تعداد ۲۴ پروژه از سوی دستگاه‌های اجرایی معرفی که ۲۳ پروژه افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی است.
 سجادپور بر رعایت پروتکل بهداشتی از سوی ادارات تاکید کرد و افزود: توصیه و تأکید شد نسبپروتکل بهداشتی رعایت شود که بالای ۹۵ درصد از ادرات پروتکل بهداشتی را رعایت کرده‌اند.
 وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود برخی از فروشگاه‌های بزرگ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا سلامت شهروندان به مخاطره نیفتد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1