تاریخ انتشار
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۲۹۹۵۳
با ورود معاون عمرانی استاندار عملیات آسفالت ورودی شهر چرام آغاز شد؛

بازدید اثرگذار آقای معاون

۰
کبنا ؛بعد از بازدید کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان چرام و ورودی این شهر، عملیات آسفالت جاده چرام به سمت چشمه بلقیس آغاز می‌شود.
به گزارش کبنا، کیامرث حاجی زاده دیروز در سفر به شهرستان‌های کهگیلویه و چرام به همراه مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، و معاونین راه و شهرسازی استان، پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در بحث زیرساخت‌ها بخصوص در بحث جاده‌ها، از این پروژه‌ها از جمله جاده پاتاوه_ دهدشت و ورودی‌های شهرهای دهدشت و چرام برای پیگیری این پروژه‌ها بازدید کردند.
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جاده چرام به سمت چشمه بلقیس گفت: در مورد جاده چرام به سمت چشمه بلقیس (روستای کره شهبازی) به تاکید استاندار محترم پیگیری‌های لازم انجام شد و امروز طبق بازدیدی که به همراه مدیران کل مرتبط از این جاده داشتیم، ان شاء الله برای عملیات آسفالت یک کیلومتر اول این جاده، بزودی دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
 به گزارش کبنا، محمدحسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از جاده چرام گفت: به تاکید استاندار و معاون عمرانی استاندار با تعیین اعتبار این پروژه، ظرف چند روز آینده دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و کار آسفالت این جاده شروع می‌شود.
 امروز در کمتر از ۲۴ ساعت از گذشت بازدید حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و تاکید و تعیین تکلیف این پروژه از طریق استاندار و معاون عمرانی وی، دستگاه‌ها و ماشین آلات راهسازی در این پروژه مستقر و شروع به کار کردند.
 بنا بر این گزارش، این جاده به علت تکمیل نشدن در سالهای گذشته به یک محور حادثه خیز تبدیل شده بود.
 شروع پرکار و نتیجه بخش حاجی زاده نشان می‌دهد که استان در بحث عمرانی روزهای خوبی را در پیش دارد و معاون عمرانی استاندار عزم خود را جزم کرده است که پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان را به نحو مطلوب به سرانجام برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عکس| سایت رهبر انقلاب: انتقام از ترامپ حتمی است

عکس| سایت رهبر انقلاب: انتقام از ترامپ حتمی است

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب پس از خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید پوستری با عنوان ...
پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

جو بايدن روز چهارشنبه در نخستين سخنراني پس از به دست گرفتن قدرت، افزود: اين روز امريكا،...
احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

دادسرای تهران گفت: پرونده قضایی وزیر ارتباطات با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ...
1