تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۲۹۸۷۲
بررسی پروژه بیمارستان نرگسی گچساران با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

نامه کارساز

۰
کبنا ؛آیا نامه غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد کارساز شد، یا سفر معاون وزیر برنامه مشخص بود.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نامه‌ نوشت و او با گلایه از وضعیت پروژه‌های عمرانی گچساران از جمله بیمارستان نرگسی، جاده خیرآباد به دهدشت و... به انتخابات میاندوره گچساران و باشت گریزی زد و اظهار داشت: «هر چند چند روز دیگر راه را ادامه خواهند داد، اما عاجزانه خواهشمندم بنا به وظیفه قانونی خود نگذارید در ماه‌های آخر دولت این اتفاق‌های بد در ذهن مردم به یادگار بماند.»[نامه تاجگردون به استاندار] حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از نامه تاجگردون در معارفه مدیر پرحاشیه خوزستان که به لطف ارتباطات و عکس‌های سلفی اکنون سکاندار معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، به پروژه‌های گچساران گریزی زد و اظهار داشت: «تمامی امکانات درمانی بیمارستان نرگسی گچساران خریداری شده است. این بیمارستان باید تا ۲۲ بهمن آماده بهره‌برداری باشد و هیچ توجیهی از هیچکدام از دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست. این پروژه حق مسلم مردم گچساران است، و معلوم نیست تأخیر در بهره برداری از این پروژه منافع چه افرادی را تأمین می‌کند؟» [متن کامل صحبت‌های کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد ]

بعد از نامه غلامرضا تاجگردون در تاریخ 28 دی ماه 99 و واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد در معارفه 29 دی ماه،  علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی به گچساران سفر کرد، یاد صحبت‌های یکی از دوستان افتادم که گفت؛ «وقتی یکی از کاندیداهای فعلی انتخابات میاندوره [اصولگرا] حوزه انتخابیه گچساران به مجلس راه یافت، تا یک ماه اول شروع مجلس، اصلاً پایش را به مجلس نگذاشت، اما غلامرضا تاجگردون با وجودی که اعتبار نامه او رد شد و عملاً نماینده گچساران و باشت نیست، اما همواره در سفر مسئولان پیگیر پروژه‌های حوزه انتخابیه خود است.» و بعد گفت: «از نظر آقایان؛ تفکر انقلابی چگونه تعریف می‌شود.»
علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان گچساران سفر کرد و با حضور در پروژه بیمارستان نرگسی، این پروژه را مورد بررسی قرار داد، کیامرت حاجی‌زاده معاون جدید عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه حضور داشت، و گویا دستوراتی داده که برخی رسانه‌ها صحبت‌های او را اولتیماتوم حاجی‌زاده توصیف کردند.

تیم دانشگاه علوم پزشکی در گچساران مستقر شود
کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 در حاشیه بازدید مسئولان از پروژه بیمارستان نرگسی 140 تخت‌خوابی گچساران، اظهار داشت: کارها و اقداماتی که صورت گرفته خوب است اما برای سرانجام رسیدن یک پروژه باید در همه محورها فعالیت‌ها دو چندان شود.
 وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات استاندار و قول مساعد معاون وزیر نشان دهنده از اهمیت این پروژه است فرماندار باید مدیران را مکلف کنند که این پروژه به در زمان مقرر به سرانجام برسد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با توجه به اینکه تجهیزات خریداری شده اما متاسفانه جاده دسترسی مناسب به بیمارستان وجود ندارد که انتظار می‌رود شهرداری در این زمینه اقدام کنند.
حاجی زاده عنوان کرد: شهرداری از امروز پای کار بیاید چرا که بیمارستان و مراکز آموزشی جز پروژه‌های عام المنفعه هستند.
وی ابراز کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل این پروژه تاکید دارد چرا که این بیمارستان حق مردم شهرستان و استان است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برق بیمارستان نرگسی حداکثر تا 10 روز آینده نصب شود.
حاجی زاده با بیان اینکه برای تکمیل جاده دسترسی به بیمارستان نرگسی از ماشین آلات نفت استفاده شود، اذعان کرد: تا 2 هفته دیگر جاده دسترسی آماده و در دست بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان برای تکمیل بیمارستان نرگسی مستقر شود.

   
انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیران گچسارانی؛ بدهکاری 45 میلیارد تومانی شهرداری دوگنبدان به علوم پزشکی
پرویز پزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در نشست بررسی وضعیت بیمارستان در حال احداث نرگسی گچساران، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل را دارد که یک بیمارستان را افتتاح کند.
 وی با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات این بیمارستان خریداری شده است، گفت: در حوزه نیروی انسانی برای کار در بیمارستان نرگسی علاوه بر انتقال متخصصین بیمارستان رجایی در استخدام‌های جدید نیروی خوبی دیده شده است.
 یزدانپناه تصریح کرد: بیمارستان نرگسی جایگزین بیمارستان شهید رجایی گچساران است و تجهیزات و خدمات ارائه شده در بیمارستان رجایی به بیمارستان نرگسی انتقال داده می‌شود.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان نرگسی گچساران 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: با افتتاح این طرح در شهرستان گچساران سرانه تخت‌های بیمارستانی این شهرستان افزایش خواهد رسید.
 پزدانپناه گفت: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای 304 تخت بیمارستانی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گچساران با اشاره به عدم نصب برق، فضای سبز و جاده دسترسی مناسب به بیمارستان نرگسی گچساران اذعان کرد: برخی از حوزه‌های مدیریت گچساران تمایلی به اتمام این بیمارستان ندارند.
یزدانپناه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیش از 45 میلیارد ریال از شهرداری مطالبه دارد که انتظار می‌رود شهرداری پای کار بیاید و این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

    
افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران تا پایان امسال
 علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست بررسی بیمارستان در حال احداث 140 تخت خوابی نرگسی، اظهار کرد: طی بازدیدی که صورت گرفت بسیاری از قسمت‌های فنی تکمیل شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در تلاش هستیم این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون برای اجرای طرح بهداشتی در گچساران بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
نبیان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اساسی این پروژه نصب برق است، گفت: بسیاری از تجهیزات این بیمارستان با برق تست آنها انجام می‌شود.
 معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این پروژه در مرحله و روزهای پایانی قرار گرفته است و این روزهای پایانی بسیار مهم است، ابراز کرد: تلاش و دغدغه مجموعه دولت چه در استان توسط استاندار و چه مقام عالی وزارت بهداشت و راه و شهرسازی این است که این بیمارستان زودتر از زمان مقرر افتتاح شود.
نبیان عنوان کرد: برنامه ما این است که اکیپ‌ها فعالیت کارگاه علاوه بر تایم مقرر با استفاده از اکیپی دیگر این بیمارستان هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
 وی با اشاره به اینکه تجهیزات چهارگانه بیمارستان توسط وزارت بهداشت خریداری شده است و با تکمیل هر بخش، این تجهیزات تحویل داده می‌شود، گفت: با بازدیدی که صورت گرفت ضلع شرقی بیمارستان این ظرفیت را دارد که پدهلی کوپتر در این منطقه ایجاد شود.
 معاون وزیرا راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: امیدواریم با به بهره برداری رسیدن این بیمارستان بتوانیم بخشی از بدهی خود را به این مردم ادا کنیم.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری بیمارستان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه‌وشهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود در گچساران، اظهار داشت: در تلاش هستیم 13 بیمارستان تا پایان امسال در کشور به بهره‌برداری برسد.
علی نبیان اظهار کرد:  امسال با توجه به برنامه ریزی که صورت گرفته  و در این ایام کرونا قریب بر 13 بیمارستان در مناطق مختلف کشور در حال اجرا است.
وی ادامه داد: چند پروژه دیگر در سطح کشور مانند پروژه بیمارستان 140 تختخوابی نرگسی گچساران وجود دارد که به همراه وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان در حال احداث در شهرستان مهدی شهر در استان سمنان در هفته  گذشته بازدید به عمل آمد و برنامه ریزی ما این است که امسال این پروژه به اتمام برسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در شهرستان جهرم استان فارس هم در تلاش هستیم که این اتفاق رقم بخورد.
وی ابراز کرد: در تربت حیدریه یکی دیگر از پروژه‌هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است که امیدواریم بتوانیم این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
نبیان با بیان اینکه در تکاب هم یکی دیگر از پروژه‌هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است، اذعان کرد: برنامه ریزی راه و شهرسازی این است که این پروژه‌های بیمارستانی را  امیدواریم بتوانیم تکمیل و تحویل اداره بهره بردار که دانشگاه علوم پزشکی است، بدهیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این ایام کرونا لازمه این است که سرعت کار را افزایش بدهیم، هرچند که محدودیت‌ها و معذوریت‌ها در بحث منابع مالی وجود دارد اما تمام تلاش ما این است که این پروژه‌ها تکمیل شوند.
نبیان با تاکید بر اینکه تنگناهای اعتباری مانع احداث بیمارستان‌های بزرگ در کشور نشده، خاطرنشان کرد: اهداف دولت در بخش ارتقا و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی بخش سلامت با وجود تحریم‌ها در حال تحقق است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
این بازدید از یک ماه پیش برنامه ریزی شده بود و کاملا واضحه که هیچ ربطی به نامه دو روز قبل تاجگردون نداشت.
تاجگردون هنوز هم با سیاست فرار به جلو قصد خودنمایی دارد.
انشاالله هر چه زودتر به پرونده هاش رسیدگی باشه
مطلع. امیدوار
Iran, Islamic Republic of
سلام سایت تاجنانیوز آقایان تاجگردون و فرماندار تصمیم داشتن که بیمارستان را بعد انتخابات افتتاح تا ساسان با ساز و دهل بیاد افتتاح کنه استاندار هم دست آنها را خواند و برای حفظ جان مردم گفت که تا ۲۲ بهمن افتتاح بشه کم با آبروی مردم بازی کنه خود تاجگردون خدای سلفی بگیرهاست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نامه تاجگردون کارساز بود شک نکنید هنوز میتونه کار کنه به همین خیال باش که پرونده داشته باشه دلت خوش نکن که مشکلی براش پیش بیاد انشاالا بازم تاج
فساد یاب
Iran, Islamic Republic of
جناب ........ اصلا به سفارش تاجگردون بود
Iran, Islamic Republic of
نامه چی از مدت ها قبل قرار بود افتتاح بشه
United Kingdom
وای وای کبنا شدی تریبون یک طرفه چه اصراری داری بر برجسته کردن تاجگردون .. قول استاد قدیم اگر واقعا شخصیت برجسته داره که نیاز نیست به بوق و کرنا بزنی یا نه برجسته نیست و میخوای برجسته کنی و به قولی بزرگ نمایی آخه کسی که از مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران کارت قرمز گرفته جایگاه ش کجاست دقیقا!؟؟؟ که نامه اش کار ساز باشه خداییش خسته نشدی کبنا خودت میانگین خبرها رو بگیر از هر ده مطلب یکیش تاجگردون هست... لوث شد دیگه خسته از این تکرارمکررات
United Kingdom
وای وای کبنا شدی تریبون یک طرفه چه اصراری داری بر برجسته کردن تاجگردون .. قول استاد قدیم اگر واقعا شخصیت برجسته داره که نیاز نیست به بوق و کرنا بزنی یا نه برجسته نیست و میخوای برجسته کنی و به قولی بزرگ نمایی آخه کسی که از مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران کارت قرمز گرفته جایگاه ش کجاست دقیقا!؟؟؟ که نامه اش کار ساز باشه خداییش خسته نشدی کبنا خودت میانگین خبرها رو بگیر از هر ده مطلب یکیش تاجگردون هست... لوث شد دیگه خسته از این تکرارمکررات
Iran, Islamic Republic of
اخ سی سیاست که داره با جون مردم بازی میشه مگه افتتاح بیمارستان بی بی حکیمه یادتون رفته
ریاضیات
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون در تاریخ 28 دی ، نامه نوشته است.
مگر ممکن است دو روز بعد ، معاون وزیر راه به گچساران، سفر کند؟
معاون وزیر، برنامه های کاری دارد. جلساتی از پیش برنامه ریزی شده دارد. اگر خیلی زود نامه تاجگردون را دیده باشد، 29 دی ماه بوده است.
ارزیابی نامه و تماس ها به حداقل چند ساعت نیاز دارد. به همین آسانی نیست که خیلی سریع و در شرایطی که نه مجلسیان و نه دولتی ها و نه اکثریت اصلاح طلبان و نه نظام با کسی که جعل مدرک کرده و خویشاوندسالاری را در مناصب مدیریتی حاکم کرده بود ، به او بهایی دهند و آنی معاون وزیر به گچساران برود.
حتی اگر استاندار، التماس کند، یک هفته، طول می کشد.
اگر چنین بوده ، باید گفت... و هم معاون وزیر.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
هر آدم عاقلی می داند که هیچ ربطی به نامه دو روز پیش تاجگردون ندارد و این فقط شانتاژ بازی هست و گر نه یک روز نمی شود که معاون عمرانی معرفی شد پس معلوم است که این برنامه کمتر از یکماه پیش ریخته نشده است و این حرفها برای افراد عامی که سواد ندارند و کار اداری نکرده اند قابل قبول است. تاجگردون برای همیشه تمام شد .
الف
Iran, Islamic Republic of
خالی بندی نکن بابا بسه خجالت داره
تاد
Iran, Islamic Republic of
مرده را زنده می‌کند غلام 😄😄😄😄😄😄😄
شادی
Iran, Islamic Republic of
از مادر نزاییده مثل ایشان بسه 😃😃😃😃😃😃
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
لطفا قلم را به هر قیمتی نفروشید.چرا میخواید اومدن یه معاون وزیر رو به نامه بی ارزش تاجگردون ارتباط بدید. قسم میخورم تاجکردون تا نفعی براش نداشته باشه خط روی کاغذ نمیبره
پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

جو بايدن روز چهارشنبه در نخستين سخنراني پس از به دست گرفتن قدرت، افزود: اين روز امريكا،...
احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

دادسرای تهران گفت: پرونده قضایی وزیر ارتباطات با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ...
دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

اسفندماه 97 در روزنامه شهروند گزارشی درباره ننشستن علی دایی کنار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ...
1