کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز

مسئولان عالی‌رتبه وزارت کار وارد کهگیلویه و بویراحمد شدند (+ تصاویر )

8 دی 1399 ساعت 14:09

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سفر معاونان وزیر کار به کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز روز خوبی برای استان خواهد بود، وعده کمک هایی برای پروژه های عمرانی، اشتغال زایی داده خواهد شد و قطعا معاون وزیر آقای غلامرضا پناه همراه با استاندار محترم بصورت پخش زنده دستاوردهای این سفر را در شبکه استانی دنا ارائه می دهند.


مسئولان عالی رتبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه 8 دی ماه میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
به گزارش کبنا، دانشی معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سفر معاونان وزیر کار به کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار کبنا گفت: امروز روز خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود، وعده کمک‌هایی برای پروژه‌های عمرانی، اشتغال زایی داده خواهد شد و قطعاً معاونین وزیر آقای غلامرضا پناه همراه با استاندار محترم بصورت پخش زنده دستاوردهای این سفر را با حضور خبرنگاران ارائه می‌دهند.
دانشی افزود: در این سفر غلامرضا پناه معاون توسعه منابع انسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، محمدجعفر کبیری معاون امور تعاون، حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون، اسماعیل لله گانی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران و هیئت همراه میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
به گزارش کبنا، لازم به ذکراست، خبرنگاران به دلیل بی‌تدبیری روابط عمومی اداره‌کل کار، رفاه و اجتماعی در فرودگاه بالاجبار از پشت میله‌ها گزارش تصویری این سفر را تهیه کردند. چنین برخوردی با خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم که رسالت اطلاع رسانی را دارند چه معنا و مفهومی دارد؟ چنین رفتارهایی به خدشه وارد شدن شفافیت رسانه‌ای، آزادی و مسئولیت رسانه‌ها دامن می‌زند، از طرفی شفافیت سازی فعالیت و مطلوبیت عملکرد مدیران نیز پشت درهای بسته و به دور از رسانه‌ها زیر سؤال می‌رود!

به گزارش کبنا، احد جمالی معاون سیاسی استاندار، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی و پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از مهمانان به طور رسمی استقبال کردند.


کد مطلب: 429043

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/429043/2/مسئولان-عالی-رتبه-وزارت-کار-وارد-کهگیلویه-بویراحمد-شدند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1