تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۲۸۷۱۰
در بازدید از پروژه گازرسانی به بخش‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی مطرح شد

خادم: ۵۹ روستای کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد/ پیمانکار پروژه: مردم در مسیر گازرسانی این پروژه همکاری و همراهی خوبی داشتند

۳
کبنا ؛ مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد و کارشناسان این شرکت از پروژه بزرگ گازرسانی در دو شهرستان لنده و بهمئی بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز، در این بازدید رحمن خادم به همراه کارشناسان این شرکت که پیمانکار پروژه نیز حضور داشت در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتند.
   
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با کبنا نیوز پیشرفت فیزیکی پروژه گازرسانی به بخش‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی را مطلوب خواند و گفت: این پروژه تا کنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه زمانبندی گاز بزودی به روستای ماما زینب در شهرستان بهمئی خواهد رسید که در دهه فجر این روستا و ۱۲ روستای دیگر در دو شهرستان لنده و بهمئی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
خادم هم چنین به سایر پروژه‌های مهم این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: شرکت گاز استان علاوه بر پروژه گازرسانی به بخش‌های ممبی و سرآسیاب و روستاهای طول مسیر چندین پروژه بزرگ دیگر از جمله گازرسانی فاز ۴ قلعه رئیسی و دیشموک، گازرسانی به روستاهای لوداب و دلی رچ به همراه گازرسانی به بخش زیلایی را در دستور کار دارد که تا پایان سال ۱۱۹ روستا در استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
  
در این بازدید سید محمدرضا رخشا پیمانکار پروژه گازرسانی به بخش‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی نیز خواستار ادامه حمایت‌های شرکت گاز استان و مدیرعامل این شرکت برای انجام سریعتر این پروژه شد.
وی همچنین همکاری و همراهی مردم در طول مسیر گازرسانی را خوب عنوان کرد.
فیلم توضیحات مدیرعامل شرکت گاز استان و هم چنین پیمانکار پروژه گازرسانی به روستاهای ممبی و سرآسیاب یوسفی در ادامه خواهد آمد.
  
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1