تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۴۲۸۵۷۳
در دیدار شهردار دوگنبدان با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مطرح شد؛

صیدالی: عوارض شهرداری‌ها را در سال 98 تا ریال آخر پرداخت کردیم / نیاز باشد در آینده اعداد و ارقام پرداخت شده را اعلام خواهیم کرد

۰
کبنا ؛
حق آلایندگی هر سال در چارچوب قانون با رعایت شاخص‌های قانونی به سازمان امور مالیاتی استان و شهرداری‌های حوزه عملیاتی این شرکت از جمله گچساران پرداخت می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران؛ امروز 25 آذرماه جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت با شهردار و برخی از اعضای شورای شهر دوگنبدان در راستای رفع برخی موانع موجود بر پروژه‌ها شهری و مطالبات عوارض شهرداری در سالن کنفرانس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه این شرکت در راستای عمل به وظایف خود خصوصاً مسئولیت‌های اجتماعی در زمان مقرر عمل کرده است و در خصوص بدهی‌ها و پرداخت عوارض به شهرداری و کمک به هموار کردن پروژه ها در این شهر با اینکه هیچگونه خدماتی این شرکت از شهرداری دریافت نمی‌کند افزود: این شرکت در پرداخت عوارض شهری در سالهای اخیر و کمک لجستیکی و در اختیار گذاشتن ماشین آلات سبک و سنگین این شرکت جهت تسهیل در اجرای پروژه‌های شهرداری هیچگونه کوتاهی نکرده است.
صیدالی با انتقاد از اتهام زنی‌های همیشگی به این شرکت گفت: درخواست تعامل سازنده، همکاری و همراهی برای رفع مشکلات را داریم.
صیدالی با بیان اینکه عوارض شهرداری‌ها را تا ریال آخر در سال ۹۸ پرداخت کردیم افزود: مطالبات و عوارض سال ۹۹ هم در برنامه پرداخت مدیریت مالی این شرکت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:
پاسخ تند کارمند شهرداری دوگنبدان به اظهارات مدیرعامل نفت گچساران/ آقای صیدالی؛ سهم آلایندگی را به سیاه چاله سیاست انداخته اید
نامه تند کارمند شهرداری دوگنبدان به مدیرعامل شرکت نفت گچساران؛ مردم تا کی باید تاوان لج بازی‌های مدیریتی و اختلافات سیاسی را بدهند؟

وی افزود: اگر نیاز باشد در آینده اعداد و ارقام پرداخت شده به شهرداری و یا انجام هزینه‌ها در بخش مسئولیت‌های اجتماعی را به عموم مردم اعلام خواهیم کرد.
وی گفت: شرکت بهره‌برداری بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولید نفت در کشور شناخته شده است که در چهار استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر درحال فعالیت است و این روزها در کنار وظیفه ذاتی خود در حفظ و استمرار تولید نفت، در قامت یکی از سازمان‌های اصلی کمک رسان به مردم چهار استان تحت پوشش جغرافیایی خود به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های گچساران و باشت ظاهر شده است.
صیدالی افزود: در چندسال اخیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خط مقدم مقابله با تمامی بحرانها بوده است و درحال حاضر با افزایش حجم بارش‌ها این شرکت فعالیت‌های امدادی خود را آغاز کرد که ازجمله تأمین ماشین آلات مورد نیاز مناطق پیرامونی تاسیسات خود که در معرض سیل با هماهنگی ستاد مدیریت بحران آن مناطق بوده است.
مدیریت خدمات ترابری و بخش آبرسانی تعمیرات این شرکت در آغازین روزها پس از اعلام شرایط بحرانی ناشی ازسیل انواع ماشین آلات شامل، کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی، بولدوزر، غلتک، گریدر، کامیون، وانت، تریلر وپمپ آب را به مناطق مختلف پیرامونی خود و همچنین تعداد زیادی از کارکنان و پرسنل مجرب این شرکت ۲۴ ساعته (نوبتکار) با نظارت ایمنی و بازرسان فنی این شرکت در حال فعالیت هستند.
صیدالی در پایان گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فارغ از هرگونه نگرش سیاسی در مقابله با تمامی بحرانها دوشادوش مردم این استان و شهرستان گچساران خواهد ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگر شهرداری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس صیدالی
بازهم دستان خالی شهرداری و ناجی همیشگی
درود براین مدیر ملی و توانمند
آیندگان نام صیدالی و خدماتش را دراین شهر صدا خواهند زد
خدا برای خودش و خانواده همیشه خوش باشه
امیدوارم شهردار سریعا حقوق مارو پرداخت کنه
۳ تومن چیه که هر چند ماه یکبار باید پرداخت بشه
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1