تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۲۶۷۶۴
سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران گفت؛

فیلم كوتاه كوچگاه در نفت و گاز گچساران كلید خورد

۰
کبنا ؛
با حضور سرپرست روابط عمومی و فرمانده بسیج نفت تصویربرداری فیلم کوتاه کوچگاه آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ علی جعفری دیزگانی پس از گفتگو با عوامل فیلم اظهار کرد: ماندگارترین آموزه های دوران دفاع مقدس ، فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌بایست به نسل جدید انتقال یابد.
وی افزود: تاریخ دوران جبهه و جنگ سرشار از رشادت ، درس پایمردی و آموزه‌های ارزشمند بوده که باید ارج نهاده شود و از تولید این فیلم کوتاه که نقش پر رنگ کارکنان نفت و گاز گچساران را در سنگر اقتصاد ، به تصویر می‌کشد حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.
سرپرست روابط عمومی نفت و گاز یادآور شد: در طول ۸ سال دفاع مقدس ، تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ۵۶ مرتبه مورد حمله و بمباران هوایی رژیم بعثی عراق قرار گرفت ودر این راه تعداد ۳۱ نفر از کارکنان این شرکت برای سرافرازی این مرز و بوم در سنگر جبهه و جنگ و صیانت از تولید و تاسیسات به درجه رفیع شهادت نایل گشتند .
وی با بیان اینکه دفاع مقدس ، دفاعی بر آمده از فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس  ،شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، در راستای فرهنگ سازی ارزشهای راستین این حماسه بزرگ با همکاری هنرمندان بومی و توانمند شهرستان با کمترین امکانات و هزینه ، بر آن شد که در این زمینه اثری ماندگار تولید کند. تا نسل های جوان واقعیت های دوران جنگ را در قالب این فیلم کوتاه به تماشا بنشینند .
سپس ناصرزاده فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر و ابراز خشنودی از تولید این فیلم گفت: تبیین و ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی از وظایف همه اقشار بسیج به شمار می رود و باعث افتخار است که برای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن هر جا که نیاز باشد با جان ودل حمایت های لازم را به عمل آوریم .
وی در پایان ضمن تشکر از عوامل این فیلم کوتاه بیان نمود :بسیج صنعت نفت آمادگی را دارد که پس از تولید این اثر ارزشمند تمام تلاش خود را برای به نمایش گذاشتن فیلم کوتاه کوچگاه ، در جشنواره های دفاع مقدس در شهرستان ،استان ، کشور و مناطق نفت خیز جنوب به کار ببندد تا این فیلم در جایگاه اصلی خود قرار گرفته و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همچنان نهادینه باقی بماند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1