تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۲۶۶۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

( تصاویر ) تشییع شهید امرانی در یاسوج

۵
کبنا ؛مراسم تشییع و خاکسپاری «شهید ستوانیکم داراب امرانی» مأمور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
 
 به گزارش کبنا، صبح امروز (شنبه 26 مهر ماه 99) همزمان با شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم تشییع و خاکسپاری ستوانیکم شهید «داراب امرانی» با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان، سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای تأمین استان و اقشار مختلف مردم در شهر یاسوج برگزار، و این شهید والامقام در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج به خاک سپرده شد.
آیین تشییع پیکر مطهر شهید امرانی از شهدای انتظامی شهرستان بویراحمد امروز شنبه ۲۹ صفر همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان هفتم تیر به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ادای احترام به این شهید والامقام، شهدا را چراغ راه و و ستاره‌ای درخشان برای هدایت جامعه برشمرد و گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگرانی است  که با تمام وجود و خالصانه در راه اعتلای ایران اسلامی قدم برداشتند و جان شیرین خود را در این راه مقدس در طبق اخلاص گذاشتند.
حسین کلانتری با بیان اینکه فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان بر کسی پوشیده نیست،گفت:باید مسئولان و مردم قدردان این از خودگذشتگی ها باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد حرکت در مسیر شهدا و تداوم راه راستین آنها را مهمترین نوع قدرشناسی دانست و افزود: باید تلاش کنیم هیچگاه یاد و خاطره این عزیزان در جامعه کم رنگ نشود.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان و افرادی که در صدد تخطی از قانون هستند را ادامه می دهد.
سرهنگ مصطفایی افزود: شهادت این همکار وظیفه شناس، عزم مأموران را برای انجام این وظیفه را چند برابر می کند.
وی ادامه داد: این شهید شجاع انقلابی و فداکار نقش زیادی در تامین امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرایم را در کارنامه کاری خود داشته است.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در استان هم گفت: تمام هم و غم نیروی انتظامی حفاظت از ارزش های نظام و آرمان های انقلاب و ولایت فقیه است.
حجت الاسلام تیموری افزود: ماموران نیروی انتظامی با اقتدار، مدافع انقلاب و محافظ امنیت کشور هستند و اگر دشمن بخواهد قدمی برای ناامن کردن جامعه بردارد آن را خنثی می کنند. 
وی ادامه داد: شهادت سربلندی، افتخار و کرامت است و این شهید والا مقام آخرین شهید نخواهد بود و راهش با شهامت و شجاعت ادامه خواهد داشت.
ستوان دوم داراب امرانی مامور وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان 23 مهرماه در عملیات تعقیب و گریز با قاچاقچیان و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
روح این شهید عزیز شاد امیدوارم خداوند به خانواده ی این عزیز سفر کرده صبر عطا کنه
نکته ی قتبل توجه این عکس ها حضور مردم و گستردگی این حضور هست که واقعا جای بسی تامل داره تدی این روزهای کردنایی که روزانه داریم ۵۰۰ هم وطن رو بابت این کرونا از دست میدیم چه لزومی به عمومی برگزار کردن مراسم هست؟؟؟تین شهید سفر کرده پیش حداوند آبرو داره ما نه میتونیم بیش از پیش بزگش کنیم و نه میتونیم این عزیزو خدایی نکرده کوچک کنیم...تعداری از عزیزان سیاسی و نظامی هم اومدن فقط خودشونو توی عگسا جا بدن همینو بس...کاش استاندار مدعی هم به این مقوله ورود میکردن و اجازه ی برگزاری عمومی رو نمیدادن امار کرونایی های استان بعد از این مراسم رو حتما چک کنید
Iran, Islamic Republic of
اين رفتار هاي ضد و نقيض مردم را نابود كرده خوب ميگيد تجمع نباشد كه كاملا درسته پس چرا مسايلي كه بشما ربط دارد خلافش عمل ميكنيد...
Ukraine
میگم چرا فقط مراسمات مذهبی کرونا داره چرا جلوی مسافرتها را نمیگیرن کرونا هست آما نه به اين غلیظی که دولت همه چیز را رها کرده فقط به کرونا چسپیده کرونا را درست کردند که سرپوشی باشه بر کارهایی دولت
Iran, Islamic Republic of
سلام. باید بجای این همه عکس که فقط از ردیف جلویی و مسئولین گرفته شده تمام مردم را به تصویر می کشیدین بی احترامی به جمع میشه
فرشته
Iran, Islamic Republic of
شهادتت مبارک دایی عزیزم،با سیدالشهدا محشور باشی،
شما یجوری از کرونا صحبت میکنید انگار خودتون عزیز از دست ندادید که بدونید داغ عزیز چقدر سخته،و کاش بدونید که اجباری در شرکت کردن کسی در این مراسم نبوده و هر کسی که قدم رنجه فرموده به خاست خودش بوده و همه هم با ماسک بودن، در فضای باز، و خانواده ی این عزیز هم همینجا اعلام کردن که بخاطر این بیماری هزینه مراسم صرف امور خیریه میشه و راضی نیستند که کسی به زحمت بیفته و در مراسم شرکت کنه که خدایی نکرده سلامتیش به خطر بیفته، کاش یکم سنجیده تر در مورد عزیزان سفر کردمون صحبت میکردیم مخصوصا ایشون که برای دفاع از امنیت مردم جانشون رو فدا کردند
Iran, Islamic Republic of
روحشون شاد ولی آیا تو این شرایط لازم بود
تقوایی
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی شیوع کرونا در استان همین تجمعات احساسی است.
علی
Iran, Islamic Republic of
احساس بخش مهمی از زندگی ماست
خدایا ما را هم جزء شهیدان راهت قرار بده و ما را هم به مشهد برسان.
در تجمعاتی که امکان رعایت هست گفتند بگیرید و رعایت کنید
کلاه کج ,ظ(بهمئی)
United Arab Emirates
از خداوند طلب آمرزش برای این شهید عزیز دارم وروحش شاد قرین رحمت خداوند ،ضمن تبریک تسلیت به خانواده داغدار این شهید جان برکف ونیروی مقدس انتظامی و روز نیروی انتظامی به برادران نیروی انتظامی واین شهید بزرگوار تبریک عرض میکنم .
حمزه
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرودب روح شهیدوالامقام ستوان یکم محراب داراب این شهیدعزیزوبزگواردرراه ازخودگذشتگی جان خودراازدست داد....روحش شاد ویادش جاودان باشد....🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Iran, Islamic Republic of
خدا این شهید والا مقام رو رحمت کند انشالله...ولی همین دوربینی که هر جا دوربین هست پیداش میشه یه روز قبلش میگه همه جا باید بسته بشه و همه مراسمات تعطیل بشه ولی اینجا چون چند تا دوربین بود دوباره خودشو نشون داد...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1