کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

پیرسبزی: نباید اجازه دهیم بین مسئولین و رسانه‌ها فاصله ایجاد شود

10 مهر 1399 ساعت 12:45

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم بین مسئولین و رسانه‌ها فاصله ایجاد شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم بین مسئولین و رسانه‌ها فاصله ایجاد شود.
 به گزارش کبنا از نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی در جلسه شورای اطلاع استان بر رویکرد تعاملی بین رسانه‌ها و مدیران بویژه در شرایط کنونی تأکید کرد.
 وی با بیان اینکه در رویه تعاملی هم می‌شود نقد کرد و هم به انعکاس عملکرد دستگاه‌ها و نظام پرداخته شود، افزود: آنچه مسلم است رسانه‌ها در همه عرصه‌ها در کنار مسئولین بوده‌اند که شایسته تقدیر است.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در محدود اختلاف نظرها، شفاف سازی و توجه به قانون مطبوعات بهترین راه حل ممکن پرهیز از اختلافات و بروز شایعات است.
 پیرسبزی با اشاره به پیک جدید کرونا در استان و ضرورت اطلاع رسانی مسنجم تر از گذشته خاطرنشان کرد: آنچه در شرایط کنونی کرونا در عرصه اطلاع رسانی لازم است، باید مدل اطلاع رسانی به سمت اثرگذاری بیشتر در مردم هدایت شود و همواره بر آگاهی بخشی و امید بخشی به جامعه تأکید شود.
 وی با بیان اینکه جای تحلیل‌های کارشناسانه با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در رسانه تا حدودی خالی است، گفت: نباید اخبار روزانه کرونا صرفاً به آمار و ارقام‌ها ختم شود بلکه با تهیه گزارش‌های کارشناسی شده و با تجریه و تحلیل صحیح خلاء های موجود مورد توجه قرار گیرند.


کد مطلب: 426126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/426126/2/پیرسبزی-نباید-اجازه-دهیم-بین-مسئولین-رسانه-ها-فاصله-ایجاد-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1