تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۲۶۰۷۰
در نشست شورای مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نماینده رهبر انقلاب در یاسوج: جوانان از بیان نظرات و دغدغه‌هایشان خسته نشوند، آنقدر بگوئید تا گره مشکلات باز شود

۰
کبنا ؛نشست شورای مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده رهبر انقلاب برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (سه شنبه 8 مهر ماه 99) نشست شورای جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله حسینی نماینده رهبر انقلاب برگزار شد.
در ابتدای این جلسه جوانان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود پیرامون موضوعات مختلف اشاره کردند.
در ادامه این جلسه آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه جلسات مشورتی اشاره کرد و گفت: مشورت یک تکلیف، شرعی مدیریتی و انسانی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، افزود: با مشورت و تشکیل شوراهای مشورتی و هم اندیشی و بهتر می‌توان به اهداف عالی موردنظر رسید.
وی افزود: نظرهای راهبردی، حیاتی و اولویت دار باید در چنین جلساتی مطرح شود. با طرح‌های بزرگ می‌تواند استان کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متحول کرد.
آیت الله حسینی تاکید کرد: باید برای تمام مراحل کارهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برنامه کارشناسی شده ارائه شود. به طور مثال بعضی از طرح‌ها قرار نیست مشکل را به طور کلی رفع کند، اما همین که جلوی افزایش آسیب‌ها را می‌گیرد، خیلی هم خوب است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت شورای مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت‌ها و توانایی جوانان برای برون رفع از مشکلات جامعه بهره برد.
وی افزود: معتقدیم که جمهوری اسلامی با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها روز به روز قدرت آن بیشتر از گذشته می‌شود.
وی گفت: 40 درصد ظرفیت‌ها را برای انجام کارها به کار گرفته می‌شود و این همه هم پیشرفت حاصل شده است و اگر 80 درصد ظرفیت‌ها را به کار گرفته شود، قطعاً عملکردها خیلی بهتر است. در استان کهگیلویه و بویراحمد قابلیت و پتانسیل‌های زیادی وجود دارد، اما از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن تاکنون استفاده نشده است.
آیت الله حسینی با اشاره به کارگروه و جلساتی زیادی که وجود دارد، اظهار داشت: برخی‌ها می گویند، چرا با وجود این همه کارگروه‌ها، نشست‌ها و جلساتی که وجود دارد، هنوز مشکلات وجود دارد؟ باید با ارائه نظرات و پیگیری مستمر و راهکارهای متناسب مشکلات را از سد راه جامعه برداشته شود. نباید در اظهار نظرها خسته شوید. اگر با وجود اظهار نظرها مشکلات برطرف نشد، خسته نشوید و مجدداً اظهار نظر کنید و آنقدر اظهار نظر کنید و حرف‌هایتان را تکرار کنید. تا مشکلات برطرف شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: گاهی بیان می‌کنند که اظهار نظرها زیادی وجود دارد و نتیجه حاصل نمی‌شود، باید این را هم آسیب شناسی کنیم. که چرا اظهار نظرها به نتیجه نمی‌رسد. اگر اظهار نظرها نباشد و دغدغه مندی ها وجود نداشته باشد، مشکلات باقی می‌مانند. بنابر این نباید جوانان از بیان نظراتشان و دغدغه‌هایشان خسته شوند، آنقدر بگوئید تا گره مشکلات باز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آنقدر تا خسته شوید
Iran, Islamic Republic of
اخي واي نخبه ها😂
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1