تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۲۴۷۶۳
در دومین روز از هفته دولت؛

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳ پروژه عمرانی در کهگیلویه / پروژه روکش آسفالت دهدشت به چاروسا و دیمشوک افتتاح شد / مشعل گاز 49 روستای کهگیلویه روشن شد / سرکشی از خانواده سردار شهید بازگیر

۰
کبنا ؛صبح امروز ( دوشنبه 3 شهریور ماه 99)، در دومین روز از هفته دولت با حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، مسولان استانی و شهرستانی 31 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی و افتتاح شد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه طرح‌های شهرستان کهگیلویه، گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح‌های افتتاحی در این شهرستان اشتغالزایی است.
حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی، اعتبارات خوبی داشتند و قطعاً برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تأثیر گذار هستند.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های مختلف تلاش می‌کنیم در دیگر حوزه‌های شهرستان گامی اساسی برای رفع محرومیت‌ها و حل مشکلات مردم برداریم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص افتتاحیه طرح‌های شهرستان کهگیلویه، گفت: این طرح‌ها در بخش، گاز رسانی، اقتصادی، عمرانی، ورزشی و راه بود که برای بهره برداری از این طرح‌ها ۴۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
احد جمالی افزود: طرح‌های دیگری هم در استان در حال اجرا هستند که در آینده نزدیک نیز به بهره برداری می‌رسند.
اتابک فرماندار کهگیلویه نیز گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۸۰ هزار نفر از مردم شهرستان از مزایا و خدمات آن‌ها بهره می‌برند.
فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: ۲۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان طی هفته در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی و افتتاح شد.
علیرضا اتابک عنوان کرد: از این تعداد  ۲۲ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون افتتاح شد که زمینه اشتغال ۵۲ نفر فراهم شده است. زمینه اشتغال ۵۲ نفر در پروژه‌های شهرستان فراهم شده است.
وی افزود: گازرسانی به روستاهای برم سبز، بی‌بی زلیخایی و تراب وسطی در سوق از جمله پروژه‌های بود که به نمایندگی از ۴۹ روستا افتتاح و به بهره برداری رسید. روستاهای بناری، کوشک، مورخانی و گاودانه در چاروسا و دیشموک نیز از نعمت گاز برخوردار شدند.
اتابک ادامه داد: در حوزه ورزش چمن مصنوعی روستاهای دشت آزادی، لیرتلخک، قلعه دختر و کلایه هم افتتاح شدند.
فرماندار کهگیلویه مطرح کرد: افتتاح لکه گیری و روکش آسفالت محور پادوک به دهدشت، لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رییسی به دهدشت ولکه گیری و روکش اسفالت محور دهدشت به سوق و لنده هم پروژه‌های افتتاحی در حوزه راهداری بود.
وی در پایان گفت: راه‌اندازی پل عابر پیاده نهضت اباد و بهره‌برداری از ساختمان بیمه سلامت دهدشت از دیگر پروژه‌ها افتتاحی امروز بودند. در بخش آبرسانی مردم دیشموک و دره لبک از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.
 فرماندار کهگیلویه ساماندهی ورودی دهدشت به قلعه رییسی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان را تنها پروژه کلنگ‌زنی هفته دولت اعلام کرد.
وی اضافه کرد: چمن مصنوعی روستاهای دشت آزادی، لیرتلخک، قلعه دختر و کلایه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.
اتابک همچنین راه اندازی ایستگاه تلفن همراه در کوه سیاه را از پروژه‌های افتتاحی اعلام کرد.
وی با اشاره به پروژه‌های حوزه آموزش گفت: دو باب مدرسه ۶ کلاسه برکت در کلاب و اسفندان آماده بهره‌برداری است.
فرماندار کهگیلویه افزود: افتتاح لکه گیری و روکش آسفالت محور پادوک به دهدشت، لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رییسی به دهدشت ولکه گیری و روکش اسفالت محور دهدشت به سوق و لنده پروژه‌های افتتاحی در حوزه راهداری است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد هم در مراسم بهره برداری از طرح گاز رسانی روستای بلوط بنگان کهگیلویه با بیان اینکه این طرح به نمایندگی از ۴۹ روستا به بهره برداری رسید گفت: اعتبار گاز رسانی به این تعداد روستا ۱۹۴ میلیارد ریال است و در سال‌های اخیر در حوزه گاز رسانی فعالیت‌های بسیاری خوبی انجام شده است.
خادم افزود: از هزار و ۸۰۰ روستا در استان کهگیلویه و بویر احمد، هزار و ۱۰۵ روستا تاکنون از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
وی ادامه داد: تا پایان امسال نیز ۹۱ درصد از روستاهای استان گازدار می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادی استان هم به طرح‌های این اداره در شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز به نمایندگی از شش طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، طرح روکش آسفالت مسیر دهدشت ـ چاروسا ـ دیشموک یه طول هشت کیلومتر در دو مرحله و اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که برای بهره برداری از طرح‌های حوزه راهداری در شهرستان کهگیلویه مجموعاً ۸۱ میلیارد ریال هزینه شده است.
رضا نیکویی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه هم به طرح‌های حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: چهار طرح زمین چمن مصنوعی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در روستاهای شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید.
علیرضا نیکویی زاده رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه هم گفت: طرح پرواربندی ۵۰۰ راسی گوسفند در روستای راک با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴ نفر، نیز به نمایندگی از ۳۰ طرح حوزه جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.
در پایان ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان کهگیلویه در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سرکشی مسوولان از خانواده سردار شهید بازگیر
در دومین روز از هفته دولت امام جمعه، معاون سیاسی استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران از خانواده شهید عنایت‌الله بازگیر یکی از سرداران دفاع مقدس سرکشی کردند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین تکریم خانواده شهدا را قدردانی از جانفشانی فرزندان گرانقدر آن‌ها دانست و اظهار داشت: این دیدارها یادآوری این است که اگر پست و مقام و جایگاهی وجود دارد و نظام در برابر کفر و الحاد ایستادگی کرده به واسطه ایثارگری خانواده شهداست.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: شهدا این درس را دادند که اگر انسان بخواهد کار کند همان طور که با دست خالی در برابر استکبار ایستادگی کردند برای حل مشکلات جامعه هم می‌توان کار کرد.
احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز شهیدان رجایی و باهنر را الگوی دولتمردان نظام دانست و افزود: دولت، دولت حاکمیت و نظام اسلامی است همه ارگان و نهادهایی ک خدمت می‌کنند دولتمرد نظام اسلامی هستند.
جمالی با بیان اینکه هر چه داریم از امام و شهیدان است، تصریح کرد: اندیشه ما باید حسینی شود.
همچنین حجت‌الاسلام سید محمد موحد ضمن تبریک هفته دولت گفت:  از همه کسانی که برای باز شدن گره‌ای از کار مردم از هیچ کوشسی دریغ نمی‌ورزند ارزوی توفیق داریم.

پروژه روکش آسفالت دهدشت به چاروسا و دیمشوک افتتاح شد

در دومین روز از هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستان پروژه روکش آسفالت جاده دهدشت - قلعه رئیسی - دیشموک به بهره‌برداری رسید.
محمد نصیری در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: این پروژه به طول 8 کیلومتر و با اعتبار 32 میلیارد ریال به نمایندگی از 6 پروژه قابل بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در این شهرستان اجرایی شد.
مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد  گفت: هزینه اجرای این ۶ پروژه از اعتبارات طرح ملی ابرار، طرح ارتقاء کیفیت راهداری و طرح سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی به مبلغ 81 میلیارد ریال تأمین شده است.
نصیری با بیان اینکه یکهزار و ۲۱۸ کیلومتر راه ارتباطی در کهگیلویه وجود دارد، افزود: ۸۰ درصد راه‌ها از نوع روستایی است.
این مسؤول اضافه کرد: در صورت ترک تشریفات پیمانکاری امسال 30 کیلومتر از جاده‌های شهرستان آسفالت می‌شود.

مشعل گاز 49 روستای کهگیلویه روشن شد
در دومین روز از هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گازرسانی به 49 روستای شهرستان به بهره‌برداری رسید.
آیین افتتاحیه گازرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان با حضور امام جمعه مرکز شهرستان، امام جمعه سوق، نماینده مردم در مجلس، معاون سیاسی استاندار، فرماندار و دیگر مسؤولان استانی و شهرستان در روستای بلوط بنگان از توابع بخش سوق برگزار شد.
رحمان خادم در این مراسم اظهار داشت: 2 هزار و 953 خانوار با جمعیت بیش از ۱۲ هزار نفر در روستاهای شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها را ۱۹۴ میلیارد ریال برآورد کرد.
خادم گفت:75 درصد خانوارهای روستایی واجد شرایط در کهگیلویه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
وی اضافه کرد: گچساران شهرستان سبز در اجرای گازرسانی است.
این مسؤول تصریح کرد: از مجموع 198 هزار مشترک گاز طبیعی در استان بیش از 57 هزار نفر در روستاها سکونت دارند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازگشت ذلت
Iran, Islamic Republic of
بازگشت عزت به کهگیلویه افتتاح پل عابر پیاده😁
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
حالا باید قدر عدل هاشمی رو بدونیم.
درود بر شرفش.
امید
Iran, Islamic Republic of
ورودی شهر دهدشت جلوی پمپ بنزین الهی را درست کنید روکش نمیخواهیم....کهگیلویه مظلوم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1