تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۲۴۶۴۸
همزمان با برگزاری کنکور سراسری در کشور؛

‌بازدید فرماندار لنده از حوزه های امتحانی آزمون کنکور سراسری + تصاویر

۰
کبنا ؛فرماندار لنده صبح امروز جمعه ۳۱ مرداد ماه از حوزه های امتحانی کنکور سراسری در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری قرار گرفت.
به گزارش کبنا: سید خدادوست موسوی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آزمون سراسری در چندین حوزه از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت: کنکور امسال در سایه کرونا تحت شرایط خاص برگزار شد و خوشبختانه در شهرستان تمامی حوزه ها براساس دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا آماده شد که در این راستا از تلاش همه دستگاه های دولتی که در برگزاری این آزمون سرنوشت ساز با آموزش و پرورش همکاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
سید خدادوست موسوی گفت: با استعلام از بهداشت و درمان و فرم های خود اظهاری داوطلبان ۷ داوطلب بیمار کرونایی داشتیم که محل های جداگانه ای برای آنان در نظر گرفته شد و در محل های اصلی برگزاری آزمون نیز پیرو دستور العمل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا ضمن پوشش حفاظتی فاصله داوطلبان فاصله گذاری به نحو مطلوب انجام گرفت.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده از تعداد ۴۷۰ داوطلب در رشته تجربی، ۲۶۵ داوطلب در رشته علوم انسانی، ۴۰ داوطلب در رشته هنر، ۵۲ داوطلب در رشته زبان خارجه و ۴۶ داوطلب در رشته علوم ریاضی در سال ۱۳۹۹ در شهرستان لنده خبر داد.
دکتر جاویدان خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد مقابله با کرونا و افزایش حوزه های امتحانی کنکور امسال از ۶ حوزه به ۹ حوزه افزایش دادیم.
علی جاویدان اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان لنده همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگانهای شهرستان لنده ، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

زر
Iran, Islamic Republic of
با این خبر فاز خبری و کلاس کاری خود را مایین نیاورید.
بی خبری بهتر از این خبره
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
شما که میدونید چقدر ثانیه به ثانیه این ازمون برای یک داوطلب چقدر حیاتی هست...برای خودنمایی و عکس تبلیغاتی گرفتن با اینده این جوانان بازی نکنید که به اندازه کافی عمر و جوانی ما رو تباه کرده اید.....
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1