تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۴۲۴۴۱۰
با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

پایش وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد وضعیت رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در ادارات و بانک‌های مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت.
 آذر صفایی نیا در ادامه روند بازدید از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های مرکز استان امروز از بانک کشاورزی، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، بانک ملی، بانک سپه، جهاد کشاورزی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدید کرد.
 معاون توسعه استاندار در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه کرونا یک بیماری همه گیر جهانی است، اظهار داشت: ادارات و نهادهایی که بیشترین مراجعه کننده را دارند بیشتر مورد  ارزیابی قرار می‌گیرند.
 وی گفت: در این بازدید حسن اجرای ابلاغیه‌ها، دستورالعمل‌ها، مصوبات مقابله با بیماری کرونا ارسالی به ادارات از قبیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ساختمان ادارات از جمله تهویه مناسب، دفع بهداشتی پسماندها، تأمین مواد ضدعفونی، فاصله گذاری فیزیکی مناسب بین کارکنان و مراجعین و استفاده کارکنان از ماسک بررسی می‌شود.
 صفایی نیا در این بازدیدها همچنین بر تشکیل جلسات بصورت غیرحضوری و ویدئوکنفرانس و جلسات ضروری با رعایت فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک، تهویه فضا، استفاده از مهرهای شخصی در نمازخانه‌ها، استفاده پرسنل واجد شرایط از دورکاری، عدم استفاده مشترک از لوازم اداری مثل خودکار توسط پرسنل و مراجعین، استفاده از موانع شیشه‌ای یا پلاستیکی بین مراجعین و پرسنل به منظور رعایت فاصله گذاری مناسب تاکید کرد.
وی بر انجام اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از ابتلای مشتریان و ارباب رجوع از قبیل ضدعفونی دست‌های مراجعین در بدو ورود، عدم پذیرش و خدمات دهی به مراجعین بدون ماسک و اطلاع رسانی‌های لازم در این خصوص از طریق نصب تراکت‌هایی در معرض دید عموم و مراجعین تأکید کرد و گفت: براساس بازرسی و بازدیدهای میدانی استفاده از ماسک و اقدامات پیشگیرانه در یاسوج و ادارات نسبت به گذشته بهتر شده ولی نیازمند حساسیت، توجه و رعایت بیشتر از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی است.
 معاون استاندار خاطرنشان کرد:  پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های مربوطه از سوی بهداشت و درمان را سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به خوبی رعایت کرده‌اند.
 صفایی نیا عبور از این بحران را  تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان امکان پذیر دانست و افزود: انتظار می‌رود شهروندان از مراجعه غیر ضروری به دستگاه‌های اجرایی خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1