تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۲۲۹۲۷
در نشست ویدئو کنفرانس معاون رئیس جمهور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کمبود پزشک در گچساران وجود دارد / با برپا کنندگان مراسمات عروسی و عزا هیچ گونه مماشاتی نداریم/یزدان پناه: در گچساران مشکل جدی وجود دارد / مرگ و میر کرونایی های گچساران بالاست

۰
کبنا ؛امروز دوشنبه (16 تیر ماه 99) نشست ویدئو کنفرانس استاندار و اعضای ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد با معاون رئیس جمهور، برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست افزود: با توجه به افزایش شمار مبتلایان در شهر گچساران و کبود پزشکان این شهر باید پزشکان این شهر تقویت و بر تعداد آن‌ها افزوده شود باید در نظر داشته باشیم که پزشکان و پرستاران سرمایه‌ها و نخبگان های این مملکت هستند.
وی تاکید کرد: منازلی که مراسمات عروسی و عزا که در آن‌ها برگزار می‌شود نیز رصد می‌شوند و در صورت نیاز با عروس و داماد و صاحب مراسم برخوردهای قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
کلانتری عنوان کرد: به دنبال برخورد مقابله‌ای با افراد نیستیم اما چنانچه جان مردم در خطر باشد با عاملان آن برخورد جدی خواهیم داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بیماران کرونایی که از لحاظ معیشتی مشکل دارند و در قرنطینه هستند حمایت می‌شوند و به آن‌ها بسته‌های حمایتی تعلق می‌گیرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تعامل و رفت و آمد به استاهای همجوار یکی از دلایل مهم شیوع روز افزون کرونا در این استان است.
پرویز یزدان پناه تاکید کرد: از ابتدای بیماری کرونا تا دهم خرداد ماه تعداد بیماران بستری ۱۴ نفر بوده که هم اینک به ۶۰ نفر رسیده و مرگ و میر کرونایی ها از ۹ نفر به ۲۱ نفر رسیده است.
وی تاکید کرد: در گچساران بیشتر موارد مثبت کارگرانی هستند که از عسلویه به این شهر آمده‌اند و مشکل جدی در این شهر وجود دارد و مرگ و میر کرونایی های آن بالاست.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف و حرف و حرف....هیچ گاه در این مدت که در استانداری بودید هیچ کار مثبتی از شما سر نزد و فقط حرف خالی و پوچ
ساینا
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین استاندار استان جناب کلانتری هست با اختلاف
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
1