تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۲۱۶۸۷
کبنا گزارش می‌دهد

معرفی اعضای شورای حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر و فیلم )

۱
کبنا ؛  جلسه شورای حوزه‌ی علمیه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به نقش تاثیرگذار امام خمینی (ره) در جهان اشاره کرد و گفت: شخصیت امام راحل سرمایه‌ای معنوی برای جهان اسلام بود که این شخصیت برگرفته از حوزه علمیه بوده است.
آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه حرکت انقلابی امام راحل دنیا را تحت تأثیر قرار داد افزود: انقلاب ایران نه تنها منطقه‌ای بلکه جهانی بود و امروزه دنیا را به قبل و بعد از انقلاب و امام خمینی (ره) می‌شناسند.
امام جمعه شهر یاسوج گفت: ظرفیت تشییع و مکتب علوی علی رغم همه فشارها و رفتارها و تهدیدها همچنان گسترده عمل می‌کند.
 
آیت الله حسینی به نقش تأثیر گذار حوزه علمیه در زمینه رفتارهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: حوزه‌های علمیه نباید اجازه دهند تفکر غلط و باورهای اشتباه در جامعه و مدارس ما رسوخ پیدا کند.
 وی از مسئولان حوزه‌های علمیه و طلاب خواست در برابر وظایف خود نسبت به جامعه احساس مسئولیت کنند و برای بهینه کردن فرهنگ‌های صحیح و منطبق با اسلام ناب محمدی در جامعه تلاش کنند.
رئیس حوزه علمیه‌های استان نیز در این جلسه از برگزاری امتحانات حوزه علمیه به صورت حضوری خبرداد و گفت: با رعایت نکات بهداشتی قرار است امتحانات به صورت حضوری و با گروه‌های کوچک برگزارشود.
حجت الاسلام موسوی افزود: طلابی که موفق به شرکت در امتحانات این ترم تحصیلی نشوند می‌توانند تا پایان سال ۹۹ در امتحانات این ترم شرکت کنند.
وی گفت: طلاب اجازه دارند در شهرستان محل سکونت خود در امتحانات شرکت کنند.
معرفی اعضای شورای حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش کبنا، در پایان جلسه شورای حوزه‌ی علمیه‌های کهگیلویه و بویراحمد اعضای جدید شورای حوزه‌های علمیه این استان انتخاب شدند.
اعضای جدید شورای حوزه‌های علمیه استان: حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه کهگیلویه، حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت، حجت الاسلام کیان نژاد مدیر حوزه علمیه کهگیلویه، حجت الاسلام بهشت مدیر حوزه علمیه مرکز استان، حجت الاسلام انصاری مدیر حوزه علمیه گچساران هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1