تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۲۰۹۲۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح می‌دهد

زحمت افراد بی‌توجه بر دوش نیروهای امدادی هلال احمر / نجات فرد گرفتار در درب کلات سادات محمودی ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی با بی‌توجهی و سهل‌انگاری زحمات زیادی را برای نیروهای امدادی به وجود می‌آورند و همچنین باعث به هدر رفتن منابع انسانی و استهلاک خودرو و.. می‌شوند.
به گزارش کبنا، علی رغم توصیه‌های مؤکد مسئولان مبنی بر اینکه مردم برای مقابله با ویروس کرونا از تجمع‌های غیر ضرور پرهیز و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در خانه‌ها بمانند. اما متأسفانه با بی توجهی علاوه بر اینکه برای خودشان مشکلاتی را رقم می‌زنند به بیت المال هم ضرر و زیان می‌رسانند که برای برخورد با این افراد باید تدابیری اتخاذ شود.
سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: در پی تماس تلفنی افراد محلی در ساعت ۱۷.۳۰ عصر روز پنجشنبه (25 اردیبهشت ماه 99) با مرکز کنترل معاونت امداد ونجات هلال احمر استان مبنی بر گیرافتادن فردی در دیواره‌های درب کلات سادات محمودی شهرستان دنا یک تیم تخصصی دیواره نوردی واکنش سریع این معاونت و تیم کوهستان دنا برای نجات فرد مذکور اعزام شدند.
وی افزود: تیم‌های امداد و نجات با یک دستگاه خودروی کمکدار با تجهیزات کامل به منطقه اعزام که بعداز طی مسیر درشیب‌های تند درساعت ۲۲.۳۰ دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.
جهانبین اضافه کرد: بعد از ارزیابی محیطی در شب اقدام به ایجاد سه کارگاه وفضای معلق کردند که درنهایت موفق شدند در ساعت.۲.۳۰ بامداد فرد یاد شده را باهویت مشخص که 25 سال سن داشت، توسط صندلی نجات به منطقه امن منتقل نمایند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن ابراز نگرانی خود در خصوص شیوع ویروس کرونا، ادامه می‌دهد: متاسفانه دراین منطقه چندمین مورد هست که با بی توجه به هشدارها افراد اقدام به دیواره نوردی با هر انگیزه‌ای می‌نمایند و در ادامه که با مشکل روبرو می‌شوند، تماس می‌گیرند و در شرایطی که همه بایستی پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنند، افراد سهل انگار زحمات زیادی را برای هدر دادن منابع انسانی واستهلاک خودرویی و مشکلاتی را برای امدادگران روزه دار بوجود می‌آورند.
جهانبین در پایان تاکید کرد درخواست عاجزانه داریم از مسئولان سیاسی و امنیتی استان و مقامات قضایی می‌خواهیم که تدابیر لازم برای برخورد با این افراد سهل انگار و بی توجه که حضور غیرضروری در کوه‌های استان دارند، داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1