تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۲۰۸۸۵
با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی؛

آیین کلنگ زنی 850 واحد مسکونی مناطق محروم شهرستان بویراحمد برگزار شد / کهگیلویه و بویراحمد تا پایان 1400 «استان سبز» خواهد شد؟

۰
کبنا ؛
روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه؛ آیین کلنگ زنی 850 واحد مسکن مناطق محروم شهرستان بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.
در این آیین؛ مدیران استانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیادمسکن استان، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرعامل شرکت برق، مدیرعامل آب و فاضلاب، مدیرعامل مخابرات حضور داشتند.
حسین جنتی مدیرکل بنیادمسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 850 واحد مسکن در متراژ 22 هزار متر مربع با اعتبار 55 میلیارد تومان برای مناطق محروم شهرستان بویراحمد ساخته خواهد شد و از این 850 واحد، 33 واحد مربوط به روستای آب بهاره شهرستان بویراحمد خواهد بود.
جنتی بیان کرد: روستای آب بهاره در نقطه ای حادثه خیز و در معرض خطر ریزش کوه قرار دارد، به همین دلیل مکان جدیدی برای مستقر شدن این روستا جایابی شد، که در این مکان جدید 33 واحد مسکن برای مردم روستا ساخته خواهد شد.
شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در این آیین گفت: بخش لوداب 13 هزار نفر جمعیت و 52 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
کناری افزود: مهاجرپذیر بودن بخش لوداب تاکنون یکی از دغدغه های شهرستان بوده است.
کناری اظهار کرد:در حال حاضر، به برکت انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید، با اعتبار 21 میلیارد تومان در بخش لوداب و چین طرح آبرسانی انجام گرفته، همچنین جا و مکان سازی در این بخش یکی از برنامه هایی است که در این دولت مورد توجه قرار دادیم و تا آخر سال انجام خواهد گرفت.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) گفت: 3 هزار و 500 واحد مسکونی برای محرومین کل استان ساخته خواهد شد و همه این تعداد واحد ساختمانی ان شاالله تا پایان سال افتتاح خواهند شد.
کلانتری افزود: توجه به محرومین جامعه همواره مورد توجه نظام جمهوری اسلامی و دولت های مختلف، من جمله دولت تدبیر و امید قرار داشته است، و خدمات نظام در استان همواره ادامه خواهد داشت.
کلانتری تصریح کرد: با وجود گازرسانی و فعالیت دولت، 250 روستا در استان نیاز به گازرسانی دارند، که 120 روستا امسال و 130 روستا در سال 1400 گازرسانی خواهند شد و با اتمام طرح های گازرسانی به عنوان استان سبز شناخته خواهیم شد.
هیچ درختی برای مشکل گازرسانی قطع نخواهد شد.
کلانتری اظهار کرد: تعداد 97 روستا از این تعداد روستاها مربوط به بخش لوداب مارگون است که ان شاالله تا پایان سال گازرسانی به این مناطق انجام خواهد گرفت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1