تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۲۰۶۱۸
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد / رونمایی از 14 اثر معلمان ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ظهر امروز ( چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 99) با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و به صورت ویدئو کنفرانسی از معلمان نمونه استان تجلیل شد.
آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه هیچ شغلی شریف‌ترین از شغل معلمی نیست، افزود: برای مقام معلم قیمتی نمی‌توان گذاشت و اجر و مقام این بزرگواران نزد خداوند است، معلم کارش این است که خارهای سر راه بشریت را بردارد  تا به جایگاه رفیع معرفت برسند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر معلم و آموزش نبود انسان‌ها در همان ناآگهی‌ها به سر می‌بردند، گفت: امروزه تحولاتی در همه حوزه‌ها ایجاد شد که همه ناشی از تلاش معلمان است، ما در یک نقطه‌ای هستیم که دشمنی تاریخی با ملت ما صورت می‌گیرد، بنابراین اهداف ما بلند و حتمی و قطعی است.
وی تصریح کرد: جهان در حال آماده شدن برای رسیدن به نقطه آفرینش است معلمان باید فرصتی ایجاد کنند تا انسان‌ها به بلندای معرفت برسند، رسالت معلمین و اصالت آنها بسیار سنگین است و باید دانش‌آموزانی شایسته انتظار و مکتب تشییع تربیت کنند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این ملت ۴۰ سال است در عرصه‌های مختلف  در حال مقاومت هستند و دشمنی و فشارهایی علیه ما صورت گرفت که فلسفه پیروزی ما معلمان و دانش اموزان خوب بود اگر خوب تربیت نشدند به خوبی نمی‌توانستند پیروز باشیم.
وی خطاب به معلمان عنوان کرد: گام دوم انقلاب نیازمند تلاش شما معلمان نمونه است، در حال حاضر رسالت شما بزرگتر از گذشته است چرا که ما به لحظه مورد نیاز می‌رسیم لذا نیاز به سربازانی برای این عرصه داریم.
حسینی بیان کرد: دشمن نقطه پیروزی ما را پیدا کرده لذا بر روی  پایگاه‌های مقاومت  متمرکز شده تا  فکر و اعتقاد معلمان را از بین ببرد معلمان ما هر درسی که می‌دهند باید درس ادب و هنر و خودباوری و فرهنگ هم فراموش نشود اگر در حوزه علم و معنویت پیشرفت کنیم و در حوزه دیگری رشد نداشته باشیم بی‌فایده است دشمن رشد علمی و اخلاقی و سیاسی و فرهنگی ما را مورد هدف قرار داده است.
در ادامه احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بزرگترین سرمایه یک ملت منابع انسانی آن کشور است و سازندگان منابع انسانی هم معلمان هستند، افزود: توسعه و پیشرفت‌ها را مرهون تلاش‌های معلمان هستیم در حاکمیت جامعه اسلامی آنهایی که طلایه‌دار انقلاب بودند همه و همه مرهون تلاش‌های معلمان هستند.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش برای از بین بردن اراده آهنین هستند و امروز اگر در قلعه مبارزه با کرونا ویروس هستیم و حرفی برای گفتن داریم همه و همه مرهون از خود گذشتگی معلمان هستیم و این عزیزان باید در وهله اول تزکیه، اخلاق‌مداری و سپس تعلیم را مدنظر داشته باشند.
در پایان این نشست هم زارع‌پور از ساخت ۷۲۱ مسکن ویژه مددجویان خبر داد.
همچنین از ۱۴ اثری که توسط معلمان تالیف شده بود رونمایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1