تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۲۰۴۲۲
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید استاندار از شرکت های تولیدی استان و تبریک روز کارگر

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور در یکی از شرکت های  تولیدی استان به کارگران و نیروهای خدوم این واحد تولیدی به نمایندگی از دیگر واحد‌های تولیدی و کارگران این واحدها خداقوت و تبریک گفت.
حسین کلانتری گفت: واحد تولیدی سینره درکنار برخی واحد‌های تولیدی ظرف بیش از ۷۰ روز گذشته با کارشبانه روزی و تولید انبوه مواد ضدعفونی کننده سپر دفاعی بحران کرونا بودند.
کلانتری تصریح کرد: کارگران زیادی در واحدها و شرکت های مختلف تولیدی ،صنعتی ، کشاورزی و خدماتی مشغول خدمت و فعالیت در سطح استان هستند که امروز به نمایندگی از همه کارگران و به مناسبت روز کارگر این واحد تولیدی به طور نمادین و برای عرض تبریک و خداقوت به کارگران انتخاب شد.
وی یادآور شد: در روزهای نخستین شیوع بیماری کرونا که استان و حتی بسیاری از مناطق و استان های مختلف به لحاظ مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده که مهمترین ابزار لازم برای مقابله و رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس بود، به شدت در تنگنا قرار داشت اما با تدبیر متولیان امر و حرکتی جهادی از سوی مدیران و کارگران شرکت تولیدی سینره این چالش مهم در کمترین زمان ممکن مرتفع شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در همان هفته دوم بود که با توجه به تغییر خطوط تولیدی این واحد و کار جهادی و ایثارگرانه از سوی کارگران این شرکت مواد لازم ضدعفونی در سطح استان تامین و حتی نیاز برخی استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی در کشور را نیز مرتفع کرد.
کلانتری تصریح کرد: دولت تدبیر و امید و مسئولان استان با تمام توان از کارگران و واحدهای تولیدی که هنرمندانه ، خلاقانه و با تلاش و تدبیر در شرایط تحریم و فشارهای دشمنان بر روی پای خود ایستاده، حمایت خواهد کرد.
وی با اشاره به تدابیر و تلاش های ستاد ملی مدیریت کرونا برای مقابله و کنترل این ویروس عالم گیر گفت: امروزه جمهوری اسلامی با حمایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری  و تلاش بی وقفه دولتمردان و همت بلند ،انسجام و هماهنگی درونی و همراهی مردم به بهترین وجه ممکن مشغول اجرای طرح های مقابله ای و کنترل این بیماری است.
کلانتری تصریح کرد: این بیماری بسیاری از کشورهای درگیر را به شدت گرفتار و برای طرح های مقابله ای با آن مستاصل شده اند.
وی اظهار داشت: یکی از رویکردها و پارامترهای اساسی دولت تدبیر و امید و بلکه اولویت نخست آن برای عبور از شرایط موجود اقتصادی و تحریم های ظالمانه  توسعه گسترده و حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان است.
کلانتری یادآور شد که هرگونه مشکل و مانع برای توسعه و افزایش میزان بهره وری و توسعه خط های جدید تولید این کارخانه موفق صنعتی در کمترین زمان مرتفع خواهد شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دولت به همان میزان که برای رفع موانع و تسهیل گری در امور واحدهای راکد و نیمه فعال برنامه راهبردی ، تسهیلات ویژه و کارگشا و مشوق های لازم را پیش بینی کرده از شرکت ها و کارخانه های فعال در بخش های مختلف غفلت نکرده و این واحدها را عصای دست خود برای عبور از بحران های اقتصادی می داند.
استاندار در این بازدید روز کارگر را به کارگران این واحد تولیدی و همه کارگران و زحمت کشان در بخشهای مختلف استان تبریک گفت و حمایت همه جانبه از این قشر را از اولویتهای اساسی و مهم دولت برشمرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1