تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۱۹۶۸۱
نگاهی به کمک‌های اتاق بازرگانی یاسوج به بیمارستان‌ها برای مبارزه با ویروس کرونا:

آواز هم‌نفسی و همدلی اتاق بازرگانی یاسوج با کادر درمانی / کیانی: همدلی و همزبانی بهترین راهکار عبور از کرونا است ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد همه برای مقابله با این ویروس خطرناک همدل شدند. چپ، راست، اصولگرا و اصلاح طلب، کارمند، استاد دانشگاه، بسیج، پاسدار، روحانی، مسئول و غیر مسئول همه پای کار آمدند تا به نحوی گوشه‌ای از کار را برعهده بگیرند و برای شکست این ویروس به نحوی سهیم باشند.
فعالان اقتصادی و تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در کنار سایر اقشار مختلف مردم دست یاری به مردم و مسئولان دادند و کمک‌های شایانی را به انجام رساندند. اتاق بازرگانی یاسوج که همواره مسئولیت‌های اجتماعی را در برهه‌های مختلف برای خود پذیرفته است. در سال‌های اخیر اتاق بازرگانی یاسوج نقش بسزایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایفا کرده است. بورس تعدادی زیادی از دانش آموزان مستعد با ضعف مالی و جذب اعتباراتی برای مراکز بهزیستی، ارسال محموله به مناطق زلزله زده و سیل زده از جمله اقداماتی است که اتاق بازرگانی یاسوج در کنار وظیفه اصلی خود انجام می‌دهد.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار کبنا در یاسوج اینگونه بیان می‌کند: «ما همه همدلیم و همراهیم / جمله از یک خاک و وطنیم.» همکاران و فعالان اقتصادی استان به منظور همراهی و همکاری با مردم عزیز و مسئولان پیش قدم شدند و اقدامات خیلی خوبی به منظور فراهم کردن تجهیزات برای مقابله با این ویروس وحشی در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار دادند.
 وی با بیان اینکه در اتاق بازرگانی با همکارانمان و فعالان اقتصادی و تولیدی استان که بار زیادی از اشتغالزایی استان را بر عهده دارند، جلسات خوبی برگزار کردیم و همه دوستان همدل و همراه شدند، تصریح کرد: در همچنین شرایطی همدلی و همزبانی بهترین راهکار عبور از این ویروس است.  همدلی و همزبانی در هنگام سختی‌های زندگی بر اساس آموزه‌های دینی موجب خشنودی خداوند متعال می‌شود. این همدلی ما را رشد می‌دهد و روحمان را عمیق‌تر می‌کند. این ویروس ملت ایران را بیش از گذشته متحدتر کرده است و امیدوارم هر چه سریعتر از شر آن راحت‌تر شویم و شاهد رونق اقتصادی و تولید در کشور عزیزمان شویم.
کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج تاکید کرد: در همین راستا، الحمدالله این همدلی در جای جای وطن و کشورمان به وجود آمده و ما هم به نوبه خودمان قدم‌های برداشتیم.
به گزارش کبنا، به گفته مسئولان اتاق بازرگانی یاسوج، کمک‌های اتاق و کمپین نفس تا پایان شکست دادن کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.
پنجمین سری کمک‌های اهدایی اتاق بازرگانی و کمپین نفس با نظارت نمایندگان اتاق یاسوج و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شهید جلیل، شهید بهشتی و امام سجاد شهر یاسوج، امام خمینی شهر دهدشت و شهید رجایی گچساران توزیع شد.
 اقلام و تجهیزات اهدایی اتاق بازرگانی به بیمارستانهای استان شامل:
۱-ست حفاظت فردی شامل (کلاه. گان. شلوار و کاور کفش) به تعداد ۷۳۰ دست
۲-لباس یکبار مصرف گان به تعداد ۱۵۰ عدد
۳-لباس یکبار مصرف اورال به تعداد ۱۵۰ دست
۴-شیلد محافظ صورت به تعداد ۴۸۰ عدد
۵-عینک یکبار مصرف به تعداد ۴۸۰ عدد
۶-کلاه سفید یکبار مصرف به تعداد ۲۰۰ عدد
۷-دستکش جراحی لاتکس پزشکی به تعداد ۱۵۰ جفت
۸-ماسک N95 پنج لایه به تعداد ۲۸۸۰ عدد
۹-کلاه تمام فیلتر به تعداد ۹۰ عدد می‌باشد؛ که توسط مجموعه اتاق در سطح استان توزیع شده است.
 همچنین تعدادی ماسک نیز به برخی از مراکز و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد که کارکنان آنها در شرایط خاص و در خط مقدم درگیر با ویروس کرونا می‌باشند، اهداء شد.
 
*اختصاص ۱ میلیارد ریال در گام نخست
 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی یاسوج به عنوان حامی کمپین «نفس» در استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از پیوستن به این کمپین بلافاصله مبلغ ۱ میلیارد ریال را جهت کمک به تهیه اقلام بهداشتی و پزشکی ضروری برای مقابله با بحران کرونا اختصاص داد و با خریداری این اقلام و توزیع آن‌ها میان کادر درمان و اقشار ضعیف جامعه در شهرستان‌های استان، فعالیت‌های خود را در این مسیر آغاز کرد.
 
 تجهیز بیمارستان‌های استان با کمک کمپین نفس به ارزش ۶ میلیارد ریال
 در ادامه و پس از بررسی شرایط موجود در بیمارستان‌های استان و کمبود برخی تجهیزات در مراکز درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا، با همکاری کمپین نفس و اتاق بازرگانی ایران، اقلامی به ارزش ۶ میلیارد ریال شامل: دستگاه‌های علائم حیاتی و اکسی‌متر انگشتی، لباس ایزوله ویژه کادر درمان، شیلد محافظ صورت، عینک یکبار مصرف، کلاه سفید یکبارمصرف، کلاه تمام فیلتر، لباس یکبارمصرف گان، لباس یکبارمصرف اورال، دستکش جراحی لاتکس و دستکش معاینه؛ تهیه و در تمامی بیمارستان‌های هدف و مراکز بهداشت شهرستان‌های استان توزیع کرد.
 
 کمک‌های اتاق بازرگانی و کمپین نفس تا پایان شکست دادن کرونا در استان ادامه دارد
 امروز نیز پنجمین سری کمک‌های اهدایی اتاق بازرگانی و کمپین نفس با نظارت نمایندگان اتاق یاسوج و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، در بیمارستان‌های استان: شهید جلیل، شهید بهشتی و امام سجاد شهر یاسوج، امام خمینی شهر دهدشت و شهید رجایی گچساران توزیع شد. این محموله‌ها شامل ست حفاظتی شامل کلاه، گان، شلوار و کاور کفش، ماسک N95، شیلد محافظ صورت، عینک یکبار مصرف، کلاه یکبار مصرف و عدد کلاه تمام فیلتر می‌باشد که در اختیار کادر محترم درمانی استان قرار خواهد گرفت.
 
شرکت‌های سینره، درماکلین و زردبند به کمپین نفس پیوستند
  صبح امروز ( پنجشنبه 21 فروردین ماه 99 ) محموله‌ای به ارزش یک میلیارد ریال شامل، 2000 عدد ژل ضدعفونی، 2000 مایع دستشویی و 500 عدد شربت سیتم تقویت ایمنی بدن اکیناسه توسط کارخانه‌های سینره، درماکلین و زردبند زیر مجموعه شرکت تولیدی دانش بنیان محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی طبیعت زنده؛ به کمپین نفس استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
 پس از دعوت اتاق بازرگانی یاسوج به عنوان حامی کمپین نفس در استان کهگیلویه و بویراحمد (پویش فعالان اقتصادی برای مقابله با کرونا) جهت گردآوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، برای تأمین کمبودهای اقلام و تجهیزات بهداشتی و پزشکی استان و همچنین کمک به افشار ضعیف جامعه در مقابله با بحران کرونا شرکت طبیعت زنده که یکی از تولیدکنندگان فعال و مطرح استان می‌باشد، با اختصاص یک میلیارد ریال کمک‌های غیرنقدی، به این کمپین پیوست.
 اتاق یاسوج با تجمیع کمک‌های فعالان اقتصادی استان، اقلام مورد نیاز را در اختیار کادر درمانی بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی و اقشار ضعیف و کم درآمد در تمامی شهرستان‌های استان قرار خواهد داد.
 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به عنوان حامی کمپین نفس در استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون کمک‌هایی به ارزش 7 میلیارد ریال را با کمک اتاق ایران و کمپین نفس در سطح استان توزیع کرده است و با توزیع اقلام اهدایی شرکت طبیعت زنده نیز جمع این کمک‌ها به «8 میلیارد ریال» خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1