تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۴۱۸۴۵۷
معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خبر داد؛

آغاز کاشت درختان محور جاده یاسوج به سی سخت

۰
کبنا ؛معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد همانگونه که سابقاً به رسانه‌ها اعلام شده  و جزو مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوده پس از اینکه درختان بلوط جهت احدات راه  در محور جاده یاسوج به اصفهان یاسوج به دنا توسط پیمانکار قطع گردیده بود و پیمانکار متعهد به غرس درخت بلوط  در فصل کاشت درخت به  تعداد سه برابر درختان قطع شده بوده، عملیات مذکور طی هفته جاری شروع گردیده و انشاالله تا غرس کامل نهال ها ادامه خواهد یافت.
حسنی افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بيان کرد: از ابتدای موضوع قطع درختان و البته به صورت ویژه در ابتدای امسال طی جلسات متعدد در مرکز استان و شهرستان دنا با حضور مدیران کل و مسوولین ادارات دخیل، این موضوع  رصد و به مردم اطمینان داده بود که مطابق مقررات پیگیری غرس نهال توسط نهادهای متولی قطعی می باشد.
وی گفت: در این راستا تعدادی از نهال ها در باید در محدوده منابع طبیعی و برخی در محدوده محیط زیست کاشته شوند. در این خصوص و برای کاشت آبیاری و نگهداری نهالها، طی جلسه‌ای که با حضور مدیران کل مجموعه های ادارات دخیل در موضوع روز سه شنبه 13 اسفند ساعت ۱۱ در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار می گردد تصمیم‌گیری خواهد شد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: ان شاء الله در معیت رئیس کل محترم دادگستری استان و مسوولین دادگستری استان طی روز های آینده، به صورت میدانی در محل غرس نهالها حاضر و مبادرت به کاشت نهال خواهند نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1