تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۴۱۷۶۵۹
کبنا گزارش می‌دهد

راهپیمایی 22 بهمن یاسوج

۱
۱
کبنا ؛امروز (سه شنبه 22 بهمن ماه 98) در چهل و یکمین سال از پیروزی غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران همه آمده اند تا حماسه دیگر رقم بخورد.
حضور با شکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در این حماسه بزرگ نشان از اوج ولایت مداری، وحدت و همبستگی برای پاسخ گویی به یاوه گویی‌های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار دارد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در کهگیلویه وبویراحمد باحضور خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام از آحاد مردم شامل زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، عشایر غیور و دیگر قشر‌ها با شکوه خاصی آغاز شده است.
حضور شیر زنان و دلاور مردان عشایری با لباس‌های محلی و تفنگ برنو بر دوش و دانش آموزان و کودکان با صورت‌های منقش به پرچم خوش رنگ ایران جلوه ویژه‌ای به این راهپیمایی باشکوه داده است.
در سوی دیگر این حماسه ماندگار راهپیمایان با در دست داشتن بنر‌هایی با مضمون «لبیک یا خامنه‌ای»، «مطیع امر رهبریم»، «ذلت نمی‌پذیریم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مطیع امر رهبریم» و پوستر‌های منقش به تمثال سپهبد شهیدسردار قاسم سلیمانی وارد مسیر راهپیمایی شدند.قشر‌های مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور یافتند تا بار دیگر هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآورند و اعلام کنند همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.
 این راهپیمایی در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری ادامه دارد.
این مراسم که همزمان با اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی است به زعم کارشناسان و مردم حاضر در راهپیمایی تاکنون در طول ۴۱ سال گذشته از عمر انقلاب بی‌نظیر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علمدار
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برتوباد حاج زارع مرد با صداقت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1