تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۱۷۵۲۴
در منطقه دشمن‌زیاری و سادات مشهدی؛

دهدشت| موحد؛ خود را موظف می‌دانم به رعایت اخلاق، به رعایت امنیت و آسایش / آمده‌ام راهِ حضور جوانان را باز کنم

۲
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی روستاهای منطقه دشمن‌زیاری و سادات‌مشهدی با سیدمحمد موحد کاندیدای یازدهمین دوره مجلس کهگیلویه در روز (شنبه 19 بهمن ماه 98) برگزار شد.
یکی از سخنران ضمن آرزوی پیروزی برای سیدمحمد موحد، وی و رقبایش و همچنین مردم را به رعایت اخلاق در انتخابات توصیه کرد.
سید محمد موحد نیز اظهارکرد؛ ما هم به رعایت اخلاق در انتخابات پایبندیم، اگر قرار است مردم با رأیی که به بنده می‌دهند آرامششان از بین برود و درگیری ایجاد شود اصلاً راضی به رأی دادن اینگونه به خود نیستم.
اینکه کسی برای پوشاندن ضعف خود در جواب ندادن به مردم، صراحتاً به من بگوید چون بیکار هستی جواب مردم را می‌دهید، خب مگر من در ادوار دیگری که در مجلس بودم جواب مردم را نمی‌دادم، مردم که در این مدت، خیلی کاری با من نداشتند که من حواب بدهم.
مردم این جواب دادن من را در دورانی دیدند که در صحن علنی بودم، در صحن علنی هم جواب دادم، مردم می‌بینند. من از روزی که این خط تلفن را گرفتم دیگر عوض نکردم، من چه تقصیری دارم من باید جریمه اینکه پاسخگوی مردم بودم را بدهم؟!
ما معتقدیم به رعایت اخلاق در انتخابات ولی یک طرفه که نمی‌شود باید همه رعایت کنند، من خود را موظف میدانم به رعایت اخلاق، به رعایت امنیت، آسایش، همه اینها از هر چیزی برای من مهمتر است.
جایی، پروژه‌ای وجود ندارد که موحد در آنجا فریاد نکشیده باشد با وزیر، با دستگاه‌های اجرایی درگیر نشده باشد برای احقاق حقوق این مردم، من عرض کردم در طول 16 سال نمایندگی‌ام یک بار سفر خارجی نرفتم، حتی یک روز.
آمار سفرهای خارجی نمایندگان را در طول دوره‌های مختلف بررسی کنید، هرسال چندین بار است، ولی من 16 سال نماینده بودم و هرچه بوده بین مردم بودم، هرچه بوده در خدمت این مردم بودم، در ایام تفریح و تفرج دیگران به کشور خارجی سفر می‌کردند ولی من یا در منطقه چاروسا، دشمن زیاری، بهمئی، سرفاریاب، چرام یا دهدشت بین مردم بودم.
روزی مهمان شخصی بودم در خانه نشسته بودم 6 صبح شروع کردم، ساعت 12 آمد گفت که موقع ناهار است برویم، رفت ساعت 13 آمد، رفت ساعت 14 آمد، رفت ساعت 15 آمد و با ناراحتی حرفی به من زد و رفت، مهمان‌هایی هم ما داشتیم، از راه دور آمده بودند رفتند منزل، ایشان و آمد گفت مرگ بر آن زندگی و نانی که تو داری می‌خوری!
این چه زندگی کردنی است؟ ولی من از آن زندگی کردن لذت می‌بردم و الان هم لذت می‌برم، زندگییم را وقف کردم و برای خودم اینگونه تعریف کردم، الان هم بر این باورم.
معتقدم تفاوت آرا در این حدهایی که آقایان خیال می‌کنند نیست، بر این باورم که به حول و قوه الهی و با همراهی مردم، انشاءالله با اختلاف از دیگر رقبایمان جلو هستیم. (تشویق حضار).
با این حال اگر مردم به ما رأی دادند ما نوکری مردم را می‌کنیم، رأی هم ندادند که سر بر سجده شکر می‌گذاریم که بار سنگینی از وظیفه ما گرفته شده است، نه دکانی برایش باز کردم و نه ولعی، زندگی ما از اول تا به آخر روشن است، به فرزندانم هم گفتم سرتان را بگذارید تخت بخوابید اسم بابای شما به حول و قوه الهی در هیچ پرونده‌ای بیرون نمی‌آید، چون به دنبال این چیزها نبودم، زندگی ما هرچه بود در منظر مردم بود و الان هم اینگونه هست.
برای خدمت و انجام وظیفه آمدم، آن‌هایی که جوانند این شعار را بدانند که موحد آمده تا راه را برای حضور و آمدن جوان‌ها باز کند، دلیلش را انشالله در نطق انتخاباتی‌ام میگویم. (تشویق حضار)
موحد علاوه بر همایش‌های هم اندیشی، چندین دیدار خانگی نیز در این منطقه داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
16 سال مجلس چکار کردی برای مردم درآن زمان که وضع اقتصادی کشور خوب بود پول هم زیاد بود می توانستی ب ایک میلیلارد کل یک شهر را آسفالت کرد نگاه به همین دهدشت هنوز یک شهر قدیمی کهنه است . شهرهای دیگه مثل پاریش شدند دراطراف ما . میگی جواب گوشی می دادم . کارشخص زیاد مهم نیست توسعه مهم است
🤭🤭🤭
Iran, Islamic Republic of
تو ک موظف ب چیزی میدونستی ک هیچ وقت نمیومدی دوباره
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
یکم انصاف داشته باشیم هاشمی خوب کار کرد رو پتروشیمی داره کار میکنه اب سد کوثر اومده تا نزدیکیه دهدشت جاده اصفهان ک نزدیک تمومه ، گازکشی ب دیشموک و چاروسا انجام گرفته فسفات چرام دارن روش کار میکنن بیمارستان چرام داره کار روش انجام میگیر اورژانس دهدشت رافتاده ، عریض کردن جاده ها صورت گرفته ، اینقد چمن مصنوعی و سالن های ورزشی تو روستاها ساخته شده تو چهار سال تحریم، اونم ی دولت مخالف ✌اما اقای . و حامیانش بیاید بگید تو ۱۶ سال موحد چکاری انجام داده ؟ ب غیر از فروختن اب و سد دهدشت ب گچساران و بهبهان ، فروختن کارخانه سیمان ب یاسوج ، عدم کار رو جاده ترانزیتی دهدشت اصفهان ، توجه نکردن ب شهرهایی چون لیکک بهمئی و لنده و چرام 😐 تنها کارت این بود ک ی عده ادم رو گذاشتی سرکار اونم زمانی ک کشور گلستان بود و ی فرد عادی با یکم خوندن استخدام میشد و استخدامی تو سال چتدین مرتبه بود ، اونایی ک هم سرکار بودن اوردی بالا ، اما اقای موحد الان چکار میتونی انجام بدی میخوای بیاری؟ دور و برت نگاه کن دو گروه هستن ی عده ای ک دنبال مقام هستن و میخوان پست بالاتری بگیرن ی عده ای هم جوون بیکار ک دنبال ی شغل میگردن اما اینو بدون ظلم فقط ب گروه دوم میشه یکم انصاف داشته باش بزار لااقل نسل جوون الان چیزی نشدن بزار ی کاری صورت بگیره ک ۳ تا نسل بعد امید داشته باشن
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
. از آقای موحد بهتر است بدانیم چه کسی عامل پسرفت کهگیلویه بود. مردم مظلوم کهگیلوبه بدانید چه کسی عامل عدم احداث سد کلات بود!!! معاون بهره برداری مدیریت منابع آب ایران خبر داد : محمد موحد مخالف احداث سد کلات بود. مهندس جهانگیر حبیبی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران در گفت و گوی با اشاره به سخنرانی خود در همایش توسعه پایدار شهرستان چرام و درج سخنانی از وی در رسانه هادلیل عدم احداث سد کلات را بیان کرد. حبیبی با اشاره به عدم احداث این سد اظهار داشت:مخالفت با احداث سد کلات که با هدف تامین آب دشت های دهدشت و چرام بود از ناحیه سید محمد موحد نماینده وقت شهرستان کهگیلویه  در مجلس شورای اسلامی بود. وی افزود:این مخالفت ها از ناحیه مرکز استان نبود بلکه از طرف آقای موحد بود. معاون حفاظت و  بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت:برای آب رسانی به دشت های چرام و دهدشت مطالعات مرحله اول سد جدیدی بر روی رودخانه مارون در حال انجام است و فعلا در مرحله اول مطالعه است.
سید محمود
Iran, Islamic Republic of
هروقت اومدی. از چرام تا بهبهان ایندفعه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1